quote:
Ik 30, das voor 2 shotjes tequila, vodka met redbull, entree, 4x toilet en 2 bigmacsquote:Op zondag 9 februari 2014 15:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gister maar 10 euro uitgegeven met uitgaan en het was hartstikke gezellig
quote:Op zondag 9 februari 2014 15:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik 30, das voor 2 shotjes tequila, vodka met redbull, entree, 4x toilet en 2 bigmacs
Groningen is echt zoooo goedkoper. Echt zoveel.
Ik kreeg ook wel wat sterke drank van anderen, was ook wel zwaar aangeschoten en redelijk gezellig, maar toch. Het kan goedkoper en bereik is gewoon kut. Gelukkig wilde iemand me thuisbrengen met de auto.quote:
Oeh, spannend.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ohja, btw, wij zijn vandaag begonnen met de 150 euro challenge.
Eerste weekboodschappen waren 27 euro (oke, 33, maar alles voor de kat tellen we niet mee). So far so good
Het was eigenlijk 80 euro voor 4 weken, maar wij zijn met zn tweeën. Dus wij hebben 150 euro (10 minder omdat samen eten goedkoper is)quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 15:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het was eigenlijk 80 euro voor 4 weken, maar wij zijn met zn tweeën. Dus wij hebben 150 euro (10 minder omdat samen eten goedkoper is)
Bij ons gaat het om 150 euro voor eten en leuke dingen (zoals wiet.)
En dingen voor de kat en tabak vallen er niet onder, al proberen we wel te minderen met roken.
Wij wonen samen, dat dingen samen doen gebeurt iets minder dan bij een nieuw stelletje.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oeh, spannend.
Ik ben heel misschien over m'n budget heen met 15 cent...We tellen dingen die we samen doen, inclusief eten, niet mee. Maar ik heb dat de eerste keer wel meegeteld. Dus eens zien wat dat wordt.
Wij doen apart hè? Dit is mijn laatste dag. Hij moet nog tot eind deze maand.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wij wonen samen, dat dingen samen doen gebeurt iets minder dan bij een nieuw stelletje.
fucked up uiteindelijk. Iemand ging kotsen, vervelend. Andere waarmee ik het mee hield ging apeshit. Zijn vader ging ook apeshit. ipv dat ze iets opruimen, laat die jongen even boven de plee hangen.quote:
Hahaha, arme hij.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wij doen apart hè? Dit is mijn laatste dag. Hij moet nog tot eind deze maand.
Achja, als je er toch tijd voor hebt in de treinquote:
Blijkbaar. Loopt ook de hele tijd naar de wc voor waterquote:Op zondag 9 februari 2014 15:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Achja, als je er toch tijd voor hebt in de trein
quote:Op zondag 9 februari 2014 15:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hahaha, arme hij.
Meneer hier werd net boos omdat hij meteen voor de dure koffie ging en ik daar wat van zei.
Gelukkig waaide het snel over.
quote:Op zondag 9 februari 2014 15:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Blijkbaar. Loopt ook de hele tijd naar de wc voor water
Dat 1D armbandje maakt alles goedquote:Op zondag 9 februari 2014 15:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
fucked up uiteindelijk. Iemand ging kotsen, vervelend. Andere waarmee ik het mee hield ging apeshit. Zijn vader ging ook apeshit. ipv dat ze iets opruimen, laat die jongen even boven de plee hangen.
Maar nee, duw hem maar het huis uit, dan is het jouw probleem toch niet meer? Zelfde gebeurde toen een vriend out ging omdat hij met een lage bloeddruk zit. Hij kan amper lopen, duw hem maar letterlijk de voordeur uit. Ben goed pissig geweest. Die vader is 1 harde mongool. Eerst zijn hele drankkast open zetten en dat pissig worden dat iemand kotst.Ik moest iedereen onder controle houden joh
Wat uiteindelijk gelukt was
Maar was verder wel heel tof hoor, heb een 1D-armbandje
Ik kan het niet. Heb echt letterlijk twee linkerhanden.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:38 schreef essnhills het volgende:
Ik kan ook mijn band plakken.
Dat is niet zo moeilijk.
Alleen eventueel debinnenband vervangen lukt me niet alleen denk ik. Vooral als het de achterband is.
Ik denk het wel, de volgende keer ga ik alleen boodschappen doenquote:Op zondag 9 februari 2014 15:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Denk je dat jullie wat geld over hebben eind deze maand?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:15 schreef LittleBrownie het volgende:
John Green is een bazen YouTuber
Echt?quote:Op zondag 9 februari 2014 15:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan het niet. Heb echt letterlijk twee linkerhanden.
En er was wel een leuk meisje. Ik kon gisteren wel met nieuwe meisjes praten, soms lukt datquote:Op zondag 9 februari 2014 15:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat 1D armbandje maakt alles goedWel naar van de rest.
Banden plakken is echt easyquote:Op zondag 9 februari 2014 15:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan het niet. Heb echt letterlijk twee linkerhanden.
Een voorraadkast lijkt mij verdomd handig. Waarom heb ik dat niet?!quote:Op zondag 9 februari 2014 15:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik denk het wel, de volgende keer ga ik alleen boodschappen doen
En we hadden trouwens veel geluk met onze voorraadkast. We hebben nog heel veel aardappels, pasta en rijst. Klein gelukje. Helaas was de koffie wel op, en alle andere soorten drinken.
Misschien ben je meer een feestjeshosselaar?quote:Op zondag 9 februari 2014 15:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En er was wel een leuk meisje. Ik kon gisteren wel met nieuwe meisjes praten, soms lukt dat
Ja écht makkelijk.quote:
Niet dat ik gehosseld heb, maar ja, I guess. Ik kan prima babbelen, zolang ik maar een goede opzet heb johquote:Op zondag 9 februari 2014 15:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Misschien ben je meer een feestjeshosselaar?
quote:Op zondag 9 februari 2014 15:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan het niet.wel eens geprobeerd maar nee.
Kan je zo maken. Je hebt genoeg kasten op je kamer toch?quote:Op zondag 9 februari 2014 15:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een voorraadkast lijkt mij verdomd handig. Waarom heb ik dat niet?!
Ik zweer erbijquote:Op zondag 9 februari 2014 15:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een voorraadkast lijkt mij verdomd handig. Waarom heb ik dat niet?!
Maar jij vindt tyfushipsters leuk.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet dat ik gehosseld heb, maar ja, I guess. Ik kan prima babbelen, zolang ik maar een goede opzet heb joh
Ze is net zo'n tyfushipster als ik
Ja, misschien. Ben nu bezig met alles op te ruimen en rotzooi weg te doen.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan je zo maken. Je hebt genoeg kasten op je kamer toch?
Gewoon inkopen doen als iets in aanbieding is (mn rijst en pasta)
O pfff, ik ga gewoon om de paar dagen naar de supermarkt.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zweer erbijNet zoals de diepvries. We hebben 3 kleine plankjes. Eentje met granen (pasta, rijst, crackers, stokbrood) en aardappelpuree. Eentje met sauzen, soepen en smaakmakers. En eentje met broodbeleg en overige dingen. Werkt perfect
Ik heb nog 2 kilo rijstquote:Op zondag 9 februari 2014 15:42 schreef essnhills het volgende:
Ze hebben nu bij de Lidl Aziatische week. Allemaal noedels en rijst enzo in de aanbieding
Echt?quote:Op zondag 9 februari 2014 15:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet dat ik gehosseld heb, maar ja, I guess. Ik kan prima babbelen, zolang ik maar een goede opzet heb joh
Ze is net zo'n tyfushipster als ik
quote:Op zondag 9 februari 2014 15:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 kilo rijstNet als spaghetti voor 2, kilo farfalle en kilo macaroni.
quote:
Die hele friendzone maak je zelf. Geef der fb nou maar, ik wil kijken!quote:Op zondag 9 februari 2014 15:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze leek een beetje onzeker, we zijn buiten gaan zitten en hebben best wel goed gepraat
*inb4 friendzone*
quote:Op zondag 9 februari 2014 15:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die hele friendzone maak je zelf. Geef der fb nou maar, ik wil kijken!
En dan heb je mijn collectie groentes nog niet gezien.quote:
spatie gaf me dogecoins, echt fantastischquote:Op zondag 9 februari 2014 15:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wow
such long time no see
many wow
hero
quote:Op zondag 9 februari 2014 15:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
verander je ondertitel eens naar tyfushipster
dogecoinsquote:Op zondag 9 februari 2014 15:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
spatie gaf me dogecoins, echt fantastisch
quote:Op zondag 9 februari 2014 15:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
En dan heb je mijn collectie groentes nog niet gezien.![]()
Gehakt was trouwens 3.50 voor een kilo AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWHYEAH
ik eet nu kip tikka soepquote:Op zondag 9 februari 2014 15:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik heb ook altijd teveel groentes enzo.
Naja, teveel. Ik gooi bijna nooit wat weg, dus in die zin is het eigenlijk niet teveel
Ik ga denk ik straks een noedelprutje maken met wat vlees, courgette, spinazie en paprika
Met allerlei kruiden enzo natuurlijk
wat gaafquote:Op zondag 9 februari 2014 15:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb in het geheim een affaire met VA
Dat is dan wel heul geheim, ik heb dat ook gemistquote:Op zondag 9 februari 2014 15:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
osuchi werd dearestquote:
quote:
GMTAquote:Op zondag 9 februari 2014 15:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Zelf gemaakt?quote:
huhh hebben ze echt 2 kinderen? de rest wist ik wel alquote:Op zondag 9 februari 2014 15:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
osuchi werd dearest
dearest werd jhali
jhali werd wietparkiet
nu hebben ze 2 kinderen
dikkie en dunnie
sowiesoquote:Op zondag 9 februari 2014 15:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
echt niet jij gaat met tom hanks trouwen
ja ze hebben nogal lopen rondbatsenquote:Op zondag 9 februari 2014 15:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
huhh hebben ze echt 2 kinderen? de rest wist ik wel al
Ohquote:
zoals baby's?quote:Op zondag 9 februari 2014 15:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh![]()
![]()
Ik vind het leuk om zelf dingen te maken
Nog nooit geprobeerd.quote:
uitleg gaarnequote:Op zondag 9 februari 2014 15:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
In ander nieuws: Ik sta op de Wall of Shame bij arachide.
It made my day.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
In ander nieuws: Ik sta op de Wall of Shame bij arachide.
Nee.quote:
ik moet ook maar geen zinquote:Op zondag 9 februari 2014 15:54 schreef essnhills het volgende:
Over zelf maken gesproken. Ik ga even boodschappen enzo doen.
hack de site!!!quote:Op zondag 9 februari 2014 15:56 schreef Crack_ het volgende:
Ohmygodjeeeeeeeeeee, ik wil zo'n slowjuicer en bij de bijenkorf hebben ze die ik wil afgeprijsd maar hij is online uitverkocht en ze hebben 'm alleen nog maar in Utrecht. Morgen snel heen
Na het uitgaan donderdag wilde ik een peuk op steken. Het emmertje dat klaar stond was opeens niet meer leeg. Best verfrissend eigenlijk.quote:
Ik was stiekem best trotsquote:
We hebben hier thuis de braak-o-meter. ,Waarbij mijn vriend en ik een wedstrijd houden wie het minste kotst.quote:
Omgquote:Op zondag 9 februari 2014 15:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
We hebben hier thuis de braak-o-meter. ,Waarbij mijn vriend en ik een wedstrijd houden wie het minste kotst.
En nu hebben we een wall of shame voor iedereen die hier thuis ook over zn nek gaat.
Hoe weet je dat die alleen nog in Utrecht is?quote:Op zondag 9 februari 2014 15:56 schreef Crack_ het volgende:
Ohmygodjeeeeeeeeeee, ik wil zo'n slowjuicer en bij de bijenkorf hebben ze die ik wil afgeprijsd maar hij is online uitverkocht en ze hebben 'm alleen nog maar in Utrecht. Morgen snel heen
Bah.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Na het uitgaan donderdag wilde ik een peuk op steken. Het emmertje dat klaar stond was opeens niet meer leeg. Best verfrissend eigenlijk.
En dan moet ik op de Wall of Shame staan
Dat klinkt vies.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
We hebben hier thuis de braak-o-meter. ,Waarbij mijn vriend en ik een wedstrijd houden wie het minste kotst.
En nu hebben we een wall of shame voor iedereen die hier thuis ook over zn nek gaat.
Nou, dat staat op hun site he.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoe weet je dat die alleen nog in Utrecht is?
[..]
Bah.
[..]
Dat klinkt vies.
Kloptquote:Op zondag 9 februari 2014 15:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik weet nog dat jij daar zo op tegen was
Succesquote:Op zondag 9 februari 2014 15:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Even snel naar de stad om ze op te kopen dan.
Ik ben de eerste buiten die twee om volgens mij.quote:
Ik ga altijd over mijn nek op bepaalde middelen. Het schijnt redelijk normaal te zijn. Meestal voel ik me daarna echt awesomequote:
Gezellig boelquote:Op zondag 9 februari 2014 15:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben de eerste buiten die twee om volgens mij.
Iig die er op staat. Op hun housewarming ging een meisje me voor
Nee, dan schrik ik misschien wel.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
je moet echt mijn CV zien eigenlijk
Wat dan?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ga altijd over mijn nek op bepaalde middelen. Het schijnt redelijk normaal te zijn. Meestal voel ik me daarna echt awesome
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dmquote:Op zondag 9 februari 2014 16:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gezellig boel.
[..]
Nee, dan schrik ik misschien wel.
[..]
Wat dan?
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]Ja bedankt, geschrokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Met oud en nieuw gingen jullie allebei trouwens.quote:
Beste. Kotsbeurt. Ever.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met oud en nieuw gingen jullie allebei trouwens.
Kinderenquote:Op zondag 9 februari 2014 15:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
osuchi werd dearest
dearest werd jhali
jhali werd wietparkiet
nu hebben ze 2 kinderen
dikkie en dunnie
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kinderen![]()
als ik kinderen zou hebben van dearest zou ik ze niet erkennen,
Ik moest lachenquote:Op zondag 9 februari 2014 16:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kinderen![]()
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:05 schreef wietparkiet het volgende:
En waarschijnlijk verkopen aan de keurslager ofzo
werk een paar zaterdagen bij m'n pa en verder ff afwachten hoe 't loopt, same old verder. Met jou dan?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:10 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hoe gaat het eig met jou, waar werk je nu?
okequote:Op zondag 9 februari 2014 16:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
werk een paar zaterdagen bij m'n pa en verder ff afwachten hoe 't loopt, same old verder. Met jou dan?
Nicequote:Op zondag 9 februari 2014 16:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oke
uhm 3 banen en tijdelijke woning in amsterdam
nicequote:Op zondag 9 februari 2014 16:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oke
uhm 3 banen en tijdelijke woning in amsterdam
i seequote:Op zondag 9 februari 2014 16:11 schreef arachide. het volgende:
Mensen liken mijn nieuwe profielfoto. WOOHOOO
haha zelfde hierquote:Op zondag 9 februari 2014 16:12 schreef pannenkoekeneter het volgende:
na bijna een halfjaar zonder fokken eens kijken of het nog gezellig is
net waren er heel veel mensen, maar nu zijn ze wegquote:Op zondag 9 februari 2014 16:12 schreef pannenkoekeneter het volgende:
na bijna een halfjaar zonder fokken eens kijken of het nog gezellig is
hehehehe. Deze foto is voor de verandering weer openbaar. Heel veel foto's zijn afgeschermquote:
ik weet nog dat jij ooit in jong zat, toen dat nog bestondquote:
Stiekem ben ik je baas op zaterdag.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
werk een paar zaterdagen bij m'n pa en verder ff afwachten hoe 't loopt, same old verder. Met jou dan?
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Stiekem ben ik je baas op zaterdag.
Ik maak er wel wat moois vanquote:Op zondag 9 februari 2014 16:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
en dan sterft er een lief konijntje op de live stream
Slavenarbeid, niet meer en niet minder.quote:
VA, ben jij nou nog in Enschede gaan studeren?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
twintigduizend whoopwhoop
ja sinds dat er niet meer is is mijn leven minder leukquote:Op zondag 9 februari 2014 16:14 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik weet nog dat jij ooit in jong zat, toen dat nog bestond
Wel lekker moneyquote:Op zondag 9 februari 2014 16:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Slavenarbeid, niet meer en niet minder.
[..]
VA, ben jij nou nog in Enschede gaan studeren?
Ik klaag niet, voor 7 euro per uur met de kabel takel dingen in een container hijsen.quote:
Lekker tochquote:Op zondag 9 februari 2014 16:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik klaag niet, voor 7 euro per uur met de kabel takel dingen in een container hijsen.
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kinderen![]()
willem deed dat ook al nietquote:Op zondag 9 februari 2014 16:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kinderen![]()
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Slavenarbeid, niet meer en niet minder.
[..]
VA, ben jij nou nog in Enschede gaan studeren?
#duleefquote:
Tof man, bevalt't een beetje?quote:
Ik woon er nog niet, maar ja, eigenlijk welquote:
quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:22 schreef Toto69 het volgende:
Zaten er geen leuke dames voor je bij Maus?
Dankjequote:
Litecoins hebben op $48 gestaan gvdquote:Op zondag 9 februari 2014 16:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
lang niet gesproken, kut dat we onze bitcoins allebei verkocht hebben he
Valt wel mee. Vond het beetje doelloos worden eigenlijkquote:Op zondag 9 februari 2014 16:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
lang niet gesproken, kut dat we onze bitcoins allebei verkocht hebben he
Dames? Zag er maar 1.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:22 schreef Toto69 het volgende:
Zaten er geen leuke dames voor je bij Maus?
Uitgaan in Enschede is wel tof, maar goed, ik kom uit een tokkie gehucht dus Enschede is speciaal.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik woon er nog niet, maar ja, eigenlijk wel
Twee dames hoorquote:Op zondag 9 februari 2014 16:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dames? Zag er maar 1.
[..]
Uitgaan in Enschede is wel tof, maar goed, ik kom uit een tokkie gehucht dus Enschede is speciaal.
Wel aardig. Chillende in bad momenteelquote:
Zeg dat dan eerder.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Twee dames hooreentje uit Wierd'n en eentje uit Tubberg'n
WSW stond 0-2 voor in de rust.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kleine Tjacka heeft genadeloos toegeslagen?
picsquote:Op zondag 9 februari 2014 16:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel aardig. Chillende in bad momenteel
Jij?
Weet niet of je er nou echt heeeel veel aan gemist hebt, de ene was sowieso pas 15-16 denk ikquote:Op zondag 9 februari 2014 16:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zeg dat dan eerder.Niet gezien.
En daarnaast, je had mij al om naar te kijkenquote:Op zondag 9 februari 2014 16:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zeg dat dan eerder.Niet gezien.
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik ga weer, tot over een halfjaar
of mss op fb of iets
okequote:Op zondag 9 februari 2014 16:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik ga weer, tot over een halfjaar
of mss op fb of iets
Net zo lui als het prototype dus. Sommige productiefouten haal je er niet binnen één generatie uit.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
WSW stond 0-2 voor in de rust.
Het eindigde 8-2
Mini tjacka zat volgens mij de hele tweede helft op de bank
Google maar op tubgirlquote:
Zat ook niet mee dat de keeper van 'ons' 4 blunders maakte. Tjongejongequote:Op zondag 9 februari 2014 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net zo lui als het prototype dus. Sommige productiefouten haal je er niet binnen één generatie uit.
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weet niet of je er nou echt heeeel veel aan gemist hebt, de ene was sowieso pas 15-16 denk ik
15-16quote:Op zondag 9 februari 2014 16:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En daarnaast, je had mij al om naar te kijken
Aardig, fissa was leuk gisteren ondanks wat aparte gebeurtenissen, scroll daarvoor maar lekker terugquote:Op zondag 9 februari 2014 16:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel aardig. Chillende in bad momenteel
Jij?
Had ik al gedaanquote:Op zondag 9 februari 2014 16:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Aardig, fissa was leuk gisteren ondanks wat aparte gebeurtenissen, scroll daarvoor maar lekker terug
Tja, je hebt werkpaarden en sierpaarden.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja echt wel zoiets hoorwij waren wel een van de ouderen daar denk ik
okayquote:Op zondag 9 februari 2014 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had ik al gedaan![]()
Je moet ook niet zoveel drinken dude
Wij zijn de bazen enzulks.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Tja, je hebt werkpaarden en sierpaarden.
Beter. En niet druk maken om leeftijd, gewoon normaal verschilquote:Op zondag 9 februari 2014 16:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
okay
Over het algemeen ben ik tevreden. Er is een fles whisky terecht
Vond ik ook al. Ik heb 7 jaarquote:Op zondag 9 februari 2014 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beter. En niet druk maken om leeftijd, gewoon normaal verschil
Oké, dus deel 1 van de zoekeeraakte buit is alweer binnen.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
okay
Over het algemeen ben ik tevreden. Er is een fles whisky terecht
Daarom. Sowieso na 16-17 hoef je je daar niet heel druk meer om te maken.quote:
Een vriend van me had het in zijn tas gestopt toen die vader apeshit alles ging opruimen enzo. Voor het geval dat. Stiekem een held. Weet niet wat hij allemaal heeft, maarjaquote:Op zondag 9 februari 2014 16:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oké, dus deel 1 van de zoekeeraakte buit is alweer binnen.
Waar was de fles?
Okay okayquote:Op zondag 9 februari 2014 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beter. En niet druk maken om leeftijd, gewoon normaal verschil
Ja dat is ook weer zoquote:
Ligt aan de mentale staat. Sommige zijn op hun 16e nog echt kindjesquote:Op zondag 9 februari 2014 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom. Sowieso na 16-17 hoef je je daar niet heel druk meer om te maken.
verassing?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:46 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil ook een dansje doen als ik ga trouwen, zo'n verassings dansje
Daar ben ik dus meestal wel een minibeetje bang voorquote:Op zondag 9 februari 2014 16:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ligt aan de mentale staat. Sommige zijn op hun 16e nog echt kindjes
Laatst viel ik in slaap en toen begon ik uit het niets te brabbelen hoe ik onze bruiloft voor me zag.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:46 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil ook een dansje doen als ik ga trouwen, zo'n verassings dansje
Haha, kun jij daar ook al zo over nadenken?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Laatst viel ik in slaap en toen begon ik uit het niets te brabbelen hoe ik onze bruiloft voor me zag.Gelukkig weet meneer niet meer wat ik allemaal heb gezegd.
Ik wilde het gewoon graag even aan hem kwijt
Haha.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een vriend van me had het in zijn tas gestopt toen die vader apeshit alles ging opruimen enzo. Voor het geval dat. Stiekem een held. Weet niet wat hij allemaal heeft, maarja
[..]
Okay okay
[..]
Ja dat is ook weer zo
Ik moet nu nog 5 maanden met 19-26, daarna zijn we allebei twintigersquote:Op zondag 9 februari 2014 16:48 schreef Crack_ het volgende:
Tchock is jonger dan ik. Bijna weer 20 - 22
Staat toch al wat beterquote:Op zondag 9 februari 2014 16:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik moet nu nog 5 maanden met 19-26, daarna zijn we allebei twintigers
Krek wanneer datenquote:Op zondag 9 februari 2014 16:48 schreef Crack_ het volgende:
Tchock is jonger dan ik. Bijna weer 20 - 22
Ja liefje, ik hoop deze week mn scriptie af te krijgen dus daarnaquote:
Dat is vrouw eigen toch?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, kun jij daar ook al zo over nadenken?
Nope, die vriend heeft dat voorkomenquote:Op zondag 9 februari 2014 16:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha.
Dus je weet nu wel vrijwel zeker dat die vader de schuldige is?
Ik zou verhaal gaan halen en je whisky opeisen
Maar is dat alle whisky die kwijt was dan? Die je nu terug hebt?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, die vriend heeft dat voorkomen
Ja, ik zie mannen het niet zo snel doenquote:Op zondag 9 februari 2014 16:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is vrouw eigen toch?
Ik denk ook na over zulke dingen
Of als ik ergens langs een willekeurig mooi plekje loop 'ohh hier zou je mooie trouwfoto's kunnen maken'
Jaquote:Op zondag 9 februari 2014 16:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, kun jij daar ook al zo over nadenken?
Zaterdagavond ofzo?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja liefje, ik hoop deze week mn scriptie af te krijgen dus daarna
Doe maar als we gedronken hebbenquote:Op zondag 9 februari 2014 16:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
JaIk weet al precies hoe ik het wil, ik kan het je zelfs nu zo vertellen
jupquote:
Oh, standaard!quote:Op zondag 9 februari 2014 16:52 schreef Crack_ het volgende:
Sowieso.. ik weet niet of jullie dat ook hebben maar ik ben ook zo'n vrouw die vraagt ".. waarom vind je dat dan?" "noem eens 10 eigenschappen van mij" "wat dacht je toen je me zag?". Zulke vragen en dan gewoon iedere maand een aantal.. vaak gewoon dezlefde vragen en dus ook hetzelfde antwoord
.
Weet ik niet. Er zal ook best wat op zijn hoor, geloof ik graagquote:Op zondag 9 februari 2014 16:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar is dat alle whisky die kwijt was dan? Die je nu terug hebt?
Neen, dan ben ik in brabant.. Die week erop zou misschien wel kunnen.. Dan ben ik wel hier iigquote:
Haha. Gelukkig kun je je eigen bruiloft plannen hè?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik zie mannen het niet zo snel doen.
Maar het trouwen zelf heb ik helemaal geen zin in.. Gewoon het samen zijn eigenlijk
. Het trouwen zelf vind ik wel leuk maar alleen als het heel kleinschalig is met de beste enzulks maarjaaaaaaaaaaa
Zo is iedere vrouw.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:52 schreef Crack_ het volgende:
Sowieso.. ik weet niet of jullie dat ook hebben maar ik ben ook zo'n vrouw die vraagt ".. waarom vind je dat dan?" "noem eens 10 eigenschappen van mij" "wat dacht je toen je me zag?". Zulke vragen en dan gewoon iedere maand een aantal.. vaak gewoon dezlefde vragen en dus ook hetzelfde antwoord
.
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:52 schreef Crack_ het volgende:
.
haha, nouja.. ik ben niet alleenquote:Op zondag 9 februari 2014 16:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha. Gelukkig kun je je eigen bruiloft plannen hè?Als jij het klein wil dan hou je het lekker klein
![]()
Ik zou de ceremonie bijvoorbeeld kleinschalig willen houden. Met alleen mensen die belangrijk zijn voor mij (en de mensen die belangrijk zijn voor hem natuurlijk) en dan een receptie ofzo waar iedereen mag langskomen. Dan dineren met weer een veel kleinere groep (de rest zoekt zelf maar ergens eten) en daarna een feest voor weer meer mensen![]()
Hahaquote:Op zondag 9 februari 2014 16:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet ik niet. Er zal ook best wat op zijn hoor, geloof ik graagMaar is niet echt erg ofzo, maar ALLES? Nah
Ik wil ook een kleine ceremonie en dan met die groep eten en dan een groot feestquote:Op zondag 9 februari 2014 16:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha. Gelukkig kun je je eigen bruiloft plannen hè?Als jij het klein wil dan hou je het lekker klein
![]()
Ik zou de ceremonie bijvoorbeeld kleinschalig willen houden. Met alleen mensen die belangrijk zijn voor mij (en de mensen die belangrijk zijn voor hem natuurlijk) en dan een receptie ofzo waar iedereen mag langskomen. Dan dineren met weer een veel kleinere groep (de rest zoekt zelf maar ergens eten) en daarna een feest voor weer meer mensen![]()
Jaquote:
Oh echt? Jammer johquote:Op zondag 9 februari 2014 16:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Onzekerheid?
Ik vergeet ook iedere keer weer wat hij zei
Nee?quote:
Week erop is aviciiquote:Op zondag 9 februari 2014 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen, dan ben ik in brabant.. Die week erop zou misschien wel kunnen.. Dan ben ik wel hier iig. Zal nog laten weten oke?
Huh, wanneer is Avicii dan?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Week erop is aviciimaar doordeweeks zou wel kunnen
Ja is ook niet zo praktisch neequote:Op zondag 9 februari 2014 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha, nouja.. ik ben niet alleen.
Haha, dus jij zegt eigenlijk eerst van 'ja kom maar.. en nu moet je weer weg en vanavond mag je weer terug komen"?Ja dat lijkt me ook weer niks.. Al snap ik wel dat dat echt ideaal zou zijn
.
Nee, mijn onzekerheid laat het me vergetenquote:Op zondag 9 februari 2014 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Oh echt? Jammer joh
Ik weet het wel precies maar wil het gewoon nog keer horen
[..]
Nee?
Neequote:Op zondag 9 februari 2014 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Oh echt? Jammer joh
Ik weet het wel precies maar wil het gewoon nog keer horen
[..]
Nee?
Succesquote:Op zondag 9 februari 2014 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben nummer aan het hosselen. Wens me succes.
succesquote:Op zondag 9 februari 2014 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, helemaal gelijk inquote:Op zondag 9 februari 2014 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja is ook niet zo praktisch nee
maar aan de andere kant denk ik zoiets van 'fuck it, Mijn feestje!'
Ahhh zondequote:Op zondag 9 februari 2014 16:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, mijn onzekerheid laat het me vergeten
23stequote:
Ohjaquote:Op zondag 9 februari 2014 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar ik ben dan ondertussen ook al ruim 7,5 jaar met dezelfde![]()
niet mij afzeggen he!quote:Op zondag 9 februari 2014 16:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tyfus, ja die week er op heb ik dan weer meet bij Ara.
wanneer ben je jarig?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:57 schreef Crack_ het volgende:
EN DAN BE NIK WEER BIJNA JARIG WHOEOEOEOE
En mijn 'planning' (voor zover je die kunt maken als niet verloofd zijnde vrouw) is dan wel dat het dan receptie is voor iedereen, met aansluitend voor een select groepje dineren. En de rest van de aanwezigen die ook voor het feest is uitgenodigd die moeten toch ook eten. Dus dan gewoon van te voren ergens reserveren in de buurt ofzo..quote:Op zondag 9 februari 2014 16:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, helemaal gelijk in![]()
.
[..]
Ahhh zonde.
[..]
Succes. Pastinaakchips is lekker
Trueee.. lekker restaurantje.. even ontspannenquote:Op zondag 9 februari 2014 16:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
En mijn 'planning' (voor zover je die kunt maken als niet verloofd zijnde vrouw) is dan wel dat het dan receptie is voor iedereen, met aansluitend voor een select groepje dineren. En de rest van de aanwezigen die ook voor het feest is uitgenodigd die moeten toch ook eten. Dus dan gewoon van te voren ergens reserveren in de buurt ofzo..dan hoef je niet echt weg
Daaromquote:Op zondag 9 februari 2014 16:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Trueee.. lekker restaurantje.. even ontspannen.
Is het je gelukt?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt vrienden.
hah coolquote:Op zondag 9 februari 2014 17:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb er 1 van LR gekregen.
[ afbeelding ]
En dan had ara nog een hele zin ook. Jij slechts 1 woordquote:
Ben bezig met haar neef te praten, maar direct vragen: he, je nicht is cute, geef me haar nummer, vond ik wat raar.quote:
ja maar jaquote:Op zondag 9 februari 2014 17:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan had ara nog een hele zin ook. Jij slechts 1 woord
dat zo echt creepy zijn.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben bezig met haar neef te praten, maar direct vragen: he, je nicht is cute, geef me haar nummer, vond ik wat raar.
/subtiel
ik dacht dat je al een vriendin hadquote:Op zondag 9 februari 2014 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben bezig met haar neef te praten, maar direct vragen: he, je nicht is cute, geef me haar nummer, vond ik wat raar.
/subtiel
Het is heus niet erg om toe te geven dat je faaldequote:
bezuinigen hequote:Op zondag 9 februari 2014 17:03 schreef arachide. het volgende:
waarom is er geen chocolade in dit huishouden?
mijn imago wat doe jequote:Op zondag 9 februari 2014 17:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is heus niet erg om toe te geven dat je faalde
Ik vind een nummer via iemand anders krijgen sowieso apart, vraag het diegene zelf op een andere manierquote:Op zondag 9 februari 2014 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
/subtiel
Goed bezigquote:Op zondag 9 februari 2014 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
/subtiel
Crack zei dat het niet zo creepy zou zijn en haar geloof ik wel.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind een nummer via iemand anders krijgen sowieso apart, vraag het diegene zelf op een andere manier
Er vooruit komen dat jij ook kan falen en dat met opgeheven hoofd accepteren en verkondigen maakt je sterker en zorgt ervoor dat je meer wordt gerespecteerdquote:
Niks mis mee hoor. Mits het op een normale manier gebeurdquote:Op zondag 9 februari 2014 17:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind een nummer via iemand anders krijgen sowieso apart, vraag het diegene zelf op een andere manier
Oke:quote:Op zondag 9 februari 2014 17:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er vooruit komen dat jij ook kan falen en dat met opgeheven hoofd accepteren en verkondigen maakt je sterker en zorgt ervoor dat je meer wordt gerespecteerd
Bij mensen met tinder kan je ook leuke dingen doen. "voel je je yolo?" Zo ja: alles liken.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:06 schreef essnhills het volgende:
Ik ging gister trouwens nog whatsappen met een potentiële scharrel van een vriendin van mij.
Op haar telefoon. Was lachen. Beetje uitdagend doen enzo.
Nu hebben ze een date gepland
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Crack zei dat het niet zo creepy zou zijn en haar geloof ik wel.
Ik zat in badquote:
Het overkomt de beste.quote:
fuck you tooquote:Op zondag 9 februari 2014 17:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bij mensen met tinder kan je ook leuke dingen doen. "voel je je yolo?" Zo ja: alles liken.
Hahaquote:Op zondag 9 februari 2014 17:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bij mensen met tinder kan je ook leuke dingen doen. "voel je je yolo?" Zo ja: alles liken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |