Haha. Gelukkig kun je je eigen bruiloft plannen hè?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik zie mannen het niet zo snel doen.
Maar het trouwen zelf heb ik helemaal geen zin in.. Gewoon het samen zijn eigenlijk
. Het trouwen zelf vind ik wel leuk maar alleen als het heel kleinschalig is met de beste enzulks maarjaaaaaaaaaaa
Zo is iedere vrouw.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:52 schreef Crack_ het volgende:
Sowieso.. ik weet niet of jullie dat ook hebben maar ik ben ook zo'n vrouw die vraagt ".. waarom vind je dat dan?" "noem eens 10 eigenschappen van mij" "wat dacht je toen je me zag?". Zulke vragen en dan gewoon iedere maand een aantal.. vaak gewoon dezlefde vragen en dus ook hetzelfde antwoord
.
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:52 schreef Crack_ het volgende:
Sowieso.. ik weet niet of jullie dat ook hebben maar ik ben ook zo'n vrouw die vraagt ".. waarom vind je dat dan?" "noem eens 10 eigenschappen van mij" "wat dacht je toen je me zag?". Zulke vragen en dan gewoon iedere maand een aantal.. vaak gewoon dezlefde vragen en dus ook hetzelfde antwoord
.
haha, nouja.. ik ben niet alleenquote:Op zondag 9 februari 2014 16:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha. Gelukkig kun je je eigen bruiloft plannen hè?Als jij het klein wil dan hou je het lekker klein
![]()
Ik zou de ceremonie bijvoorbeeld kleinschalig willen houden. Met alleen mensen die belangrijk zijn voor mij (en de mensen die belangrijk zijn voor hem natuurlijk) en dan een receptie ofzo waar iedereen mag langskomen. Dan dineren met weer een veel kleinere groep (de rest zoekt zelf maar ergens eten) en daarna een feest voor weer meer mensen![]()
Hahaquote:Op zondag 9 februari 2014 16:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weet ik niet. Er zal ook best wat op zijn hoor, geloof ik graagMaar is niet echt erg ofzo, maar ALLES? Nah
Ik wil ook een kleine ceremonie en dan met die groep eten en dan een groot feestquote:Op zondag 9 februari 2014 16:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha. Gelukkig kun je je eigen bruiloft plannen hè?Als jij het klein wil dan hou je het lekker klein
![]()
Ik zou de ceremonie bijvoorbeeld kleinschalig willen houden. Met alleen mensen die belangrijk zijn voor mij (en de mensen die belangrijk zijn voor hem natuurlijk) en dan een receptie ofzo waar iedereen mag langskomen. Dan dineren met weer een veel kleinere groep (de rest zoekt zelf maar ergens eten) en daarna een feest voor weer meer mensen![]()
Jaquote:
Oh echt? Jammer johquote:Op zondag 9 februari 2014 16:53 schreef arachide. het volgende:
[..]
Onzekerheid?
Ik vergeet ook iedere keer weer wat hij zei
Nee?quote:
Week erop is aviciiquote:Op zondag 9 februari 2014 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen, dan ben ik in brabant.. Die week erop zou misschien wel kunnen.. Dan ben ik wel hier iig. Zal nog laten weten oke?
Huh, wanneer is Avicii dan?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Week erop is aviciimaar doordeweeks zou wel kunnen
Ja is ook niet zo praktisch neequote:Op zondag 9 februari 2014 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha, nouja.. ik ben niet alleen.
Haha, dus jij zegt eigenlijk eerst van 'ja kom maar.. en nu moet je weer weg en vanavond mag je weer terug komen"?Ja dat lijkt me ook weer niks.. Al snap ik wel dat dat echt ideaal zou zijn
.
Nee, mijn onzekerheid laat het me vergetenquote:Op zondag 9 februari 2014 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Oh echt? Jammer joh
Ik weet het wel precies maar wil het gewoon nog keer horen
[..]
Nee?
Neequote:Op zondag 9 februari 2014 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Oh echt? Jammer joh
Ik weet het wel precies maar wil het gewoon nog keer horen
[..]
Nee?
Succesquote:Op zondag 9 februari 2014 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben nummer aan het hosselen. Wens me succes.
succesquote:Op zondag 9 februari 2014 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, helemaal gelijk inquote:Op zondag 9 februari 2014 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja is ook niet zo praktisch nee
maar aan de andere kant denk ik zoiets van 'fuck it, Mijn feestje!'
Ahhh zondequote:Op zondag 9 februari 2014 16:55 schreef arachide. het volgende:
[..]
Nee, mijn onzekerheid laat het me vergeten
23stequote:
Ohjaquote:Op zondag 9 februari 2014 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar ik ben dan ondertussen ook al ruim 7,5 jaar met dezelfde![]()
niet mij afzeggen he!quote:Op zondag 9 februari 2014 16:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Tyfus, ja die week er op heb ik dan weer meet bij Ara.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |