willem deed dat ook al nietquote:Op zondag 9 februari 2014 16:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kinderen![]()
als ik kinderen zou hebben van dearest zou ik ze niet erkennen,
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Slavenarbeid, niet meer en niet minder.
[..]
VA, ben jij nou nog in Enschede gaan studeren?
#duleefquote:
Tof man, bevalt't een beetje?quote:
Ik woon er nog niet, maar ja, eigenlijk welquote:
quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:22 schreef Toto69 het volgende:
Zaten er geen leuke dames voor je bij Maus?
Dankjequote:
Litecoins hebben op $48 gestaan gvdquote:Op zondag 9 februari 2014 16:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
lang niet gesproken, kut dat we onze bitcoins allebei verkocht hebben he
Valt wel mee. Vond het beetje doelloos worden eigenlijkquote:Op zondag 9 februari 2014 16:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
lang niet gesproken, kut dat we onze bitcoins allebei verkocht hebben he
Dames? Zag er maar 1.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:22 schreef Toto69 het volgende:
Zaten er geen leuke dames voor je bij Maus?
Uitgaan in Enschede is wel tof, maar goed, ik kom uit een tokkie gehucht dus Enschede is speciaal.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik woon er nog niet, maar ja, eigenlijk wel
Twee dames hoorquote:Op zondag 9 februari 2014 16:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dames? Zag er maar 1.
[..]
Uitgaan in Enschede is wel tof, maar goed, ik kom uit een tokkie gehucht dus Enschede is speciaal.
Wel aardig. Chillende in bad momenteelquote:
Zeg dat dan eerder.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Twee dames hooreentje uit Wierd'n en eentje uit Tubberg'n
WSW stond 0-2 voor in de rust.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kleine Tjacka heeft genadeloos toegeslagen?
picsquote:Op zondag 9 februari 2014 16:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel aardig. Chillende in bad momenteel
Jij?
Weet niet of je er nou echt heeeel veel aan gemist hebt, de ene was sowieso pas 15-16 denk ikquote:Op zondag 9 februari 2014 16:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zeg dat dan eerder.Niet gezien.
En daarnaast, je had mij al om naar te kijkenquote:Op zondag 9 februari 2014 16:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zeg dat dan eerder.Niet gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |