haha zelfde hierquote:Op zondag 9 februari 2014 16:12 schreef pannenkoekeneter het volgende:
na bijna een halfjaar zonder fokken eens kijken of het nog gezellig is
net waren er heel veel mensen, maar nu zijn ze wegquote:Op zondag 9 februari 2014 16:12 schreef pannenkoekeneter het volgende:
na bijna een halfjaar zonder fokken eens kijken of het nog gezellig is
hehehehe. Deze foto is voor de verandering weer openbaar. Heel veel foto's zijn afgeschermquote:
ik weet nog dat jij ooit in jong zat, toen dat nog bestondquote:
Stiekem ben ik je baas op zaterdag.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
werk een paar zaterdagen bij m'n pa en verder ff afwachten hoe 't loopt, same old verder. Met jou dan?
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Stiekem ben ik je baas op zaterdag.
Ik maak er wel wat moois vanquote:Op zondag 9 februari 2014 16:16 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
en dan sterft er een lief konijntje op de live stream
Slavenarbeid, niet meer en niet minder.quote:
VA, ben jij nou nog in Enschede gaan studeren?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
twintigduizend whoopwhoop
ja sinds dat er niet meer is is mijn leven minder leukquote:Op zondag 9 februari 2014 16:14 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik weet nog dat jij ooit in jong zat, toen dat nog bestond
Wel lekker moneyquote:Op zondag 9 februari 2014 16:18 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Slavenarbeid, niet meer en niet minder.
[..]
VA, ben jij nou nog in Enschede gaan studeren?
Ik klaag niet, voor 7 euro per uur met de kabel takel dingen in een container hijsen.quote:
Lekker tochquote:Op zondag 9 februari 2014 16:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik klaag niet, voor 7 euro per uur met de kabel takel dingen in een container hijsen.
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kinderen![]()
als ik kinderen zou hebben van dearest zou ik ze niet erkennen,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |