Dankjequote:
Litecoins hebben op $48 gestaan gvdquote:Op zondag 9 februari 2014 16:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
lang niet gesproken, kut dat we onze bitcoins allebei verkocht hebben he
Valt wel mee. Vond het beetje doelloos worden eigenlijkquote:Op zondag 9 februari 2014 16:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
lang niet gesproken, kut dat we onze bitcoins allebei verkocht hebben he
Dames? Zag er maar 1.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:22 schreef Toto69 het volgende:
Zaten er geen leuke dames voor je bij Maus?
Uitgaan in Enschede is wel tof, maar goed, ik kom uit een tokkie gehucht dus Enschede is speciaal.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik woon er nog niet, maar ja, eigenlijk wel
Twee dames hoorquote:Op zondag 9 februari 2014 16:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dames? Zag er maar 1.
[..]
Uitgaan in Enschede is wel tof, maar goed, ik kom uit een tokkie gehucht dus Enschede is speciaal.
Wel aardig. Chillende in bad momenteelquote:
Zeg dat dan eerder.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Twee dames hooreentje uit Wierd'n en eentje uit Tubberg'n
WSW stond 0-2 voor in de rust.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kleine Tjacka heeft genadeloos toegeslagen?
picsquote:Op zondag 9 februari 2014 16:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel aardig. Chillende in bad momenteel
Jij?
Weet niet of je er nou echt heeeel veel aan gemist hebt, de ene was sowieso pas 15-16 denk ikquote:Op zondag 9 februari 2014 16:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zeg dat dan eerder.Niet gezien.
En daarnaast, je had mij al om naar te kijkenquote:Op zondag 9 februari 2014 16:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zeg dat dan eerder.Niet gezien.
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik ga weer, tot over een halfjaar
of mss op fb of iets
okequote:Op zondag 9 februari 2014 16:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik ga weer, tot over een halfjaar
of mss op fb of iets
Net zo lui als het prototype dus. Sommige productiefouten haal je er niet binnen één generatie uit.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
WSW stond 0-2 voor in de rust.
Het eindigde 8-2
Mini tjacka zat volgens mij de hele tweede helft op de bank
Google maar op tubgirlquote:
Zat ook niet mee dat de keeper van 'ons' 4 blunders maakte. Tjongejongequote:Op zondag 9 februari 2014 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Net zo lui als het prototype dus. Sommige productiefouten haal je er niet binnen één generatie uit.
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weet niet of je er nou echt heeeel veel aan gemist hebt, de ene was sowieso pas 15-16 denk ik
15-16quote:Op zondag 9 februari 2014 16:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
En daarnaast, je had mij al om naar te kijken
Aardig, fissa was leuk gisteren ondanks wat aparte gebeurtenissen, scroll daarvoor maar lekker terugquote:Op zondag 9 februari 2014 16:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel aardig. Chillende in bad momenteel
Jij?
Had ik al gedaanquote:Op zondag 9 februari 2014 16:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Aardig, fissa was leuk gisteren ondanks wat aparte gebeurtenissen, scroll daarvoor maar lekker terug
Tja, je hebt werkpaarden en sierpaarden.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja echt wel zoiets hoorwij waren wel een van de ouderen daar denk ik
okayquote:Op zondag 9 februari 2014 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had ik al gedaan![]()
Je moet ook niet zoveel drinken dude
Wij zijn de bazen enzulks.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Tja, je hebt werkpaarden en sierpaarden.
Beter. En niet druk maken om leeftijd, gewoon normaal verschilquote:Op zondag 9 februari 2014 16:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
okay
Over het algemeen ben ik tevreden. Er is een fles whisky terecht
Vond ik ook al. Ik heb 7 jaarquote:Op zondag 9 februari 2014 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beter. En niet druk maken om leeftijd, gewoon normaal verschil
Oké, dus deel 1 van de zoekeeraakte buit is alweer binnen.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
okay
Over het algemeen ben ik tevreden. Er is een fles whisky terecht
Daarom. Sowieso na 16-17 hoef je je daar niet heel druk meer om te maken.quote:
Een vriend van me had het in zijn tas gestopt toen die vader apeshit alles ging opruimen enzo. Voor het geval dat. Stiekem een held. Weet niet wat hij allemaal heeft, maarjaquote:Op zondag 9 februari 2014 16:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oké, dus deel 1 van de zoekeeraakte buit is alweer binnen.
Waar was de fles?
Okay okayquote:Op zondag 9 februari 2014 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beter. En niet druk maken om leeftijd, gewoon normaal verschil
Ja dat is ook weer zoquote:
Ligt aan de mentale staat. Sommige zijn op hun 16e nog echt kindjesquote:Op zondag 9 februari 2014 16:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom. Sowieso na 16-17 hoef je je daar niet heel druk meer om te maken.
verassing?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:46 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil ook een dansje doen als ik ga trouwen, zo'n verassings dansje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |