uitleg gaarnequote:Op zondag 9 februari 2014 15:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
In ander nieuws: Ik sta op de Wall of Shame bij arachide.
It made my day.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
In ander nieuws: Ik sta op de Wall of Shame bij arachide.
Nee.quote:
ik moet ook maar geen zinquote:Op zondag 9 februari 2014 15:54 schreef essnhills het volgende:
Over zelf maken gesproken. Ik ga even boodschappen enzo doen.
hack de site!!!quote:Op zondag 9 februari 2014 15:56 schreef Crack_ het volgende:
Ohmygodjeeeeeeeeeee, ik wil zo'n slowjuicer en bij de bijenkorf hebben ze die ik wil afgeprijsd maar hij is online uitverkocht en ze hebben 'm alleen nog maar in Utrecht. Morgen snel heen
Na het uitgaan donderdag wilde ik een peuk op steken. Het emmertje dat klaar stond was opeens niet meer leeg. Best verfrissend eigenlijk.quote:
Ik was stiekem best trotsquote:
We hebben hier thuis de braak-o-meter. ,Waarbij mijn vriend en ik een wedstrijd houden wie het minste kotst.quote:
Omgquote:Op zondag 9 februari 2014 15:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
We hebben hier thuis de braak-o-meter. ,Waarbij mijn vriend en ik een wedstrijd houden wie het minste kotst.
En nu hebben we een wall of shame voor iedereen die hier thuis ook over zn nek gaat.
Hoe weet je dat die alleen nog in Utrecht is?quote:Op zondag 9 februari 2014 15:56 schreef Crack_ het volgende:
Ohmygodjeeeeeeeeeee, ik wil zo'n slowjuicer en bij de bijenkorf hebben ze die ik wil afgeprijsd maar hij is online uitverkocht en ze hebben 'm alleen nog maar in Utrecht. Morgen snel heen
Bah.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Na het uitgaan donderdag wilde ik een peuk op steken. Het emmertje dat klaar stond was opeens niet meer leeg. Best verfrissend eigenlijk.
En dan moet ik op de Wall of Shame staan
Dat klinkt vies.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:57 schreef arachide. het volgende:
[..]
We hebben hier thuis de braak-o-meter. ,Waarbij mijn vriend en ik een wedstrijd houden wie het minste kotst.
En nu hebben we een wall of shame voor iedereen die hier thuis ook over zn nek gaat.
Nou, dat staat op hun site he.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoe weet je dat die alleen nog in Utrecht is?
[..]
Bah.
[..]
Dat klinkt vies.
Kloptquote:Op zondag 9 februari 2014 15:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik weet nog dat jij daar zo op tegen was
Succesquote:Op zondag 9 februari 2014 15:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Even snel naar de stad om ze op te kopen dan.
Ik ben de eerste buiten die twee om volgens mij.quote:
Ik ga altijd over mijn nek op bepaalde middelen. Het schijnt redelijk normaal te zijn. Meestal voel ik me daarna echt awesomequote:
Gezellig boelquote:Op zondag 9 februari 2014 15:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben de eerste buiten die twee om volgens mij.
Iig die er op staat. Op hun housewarming ging een meisje me voor
Nee, dan schrik ik misschien wel.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
je moet echt mijn CV zien eigenlijk
Wat dan?quote:Op zondag 9 februari 2014 16:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ga altijd over mijn nek op bepaalde middelen. Het schijnt redelijk normaal te zijn. Meestal voel ik me daarna echt awesome
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |