quote:
Ik 30, das voor 2 shotjes tequila, vodka met redbull, entree, 4x toilet en 2 bigmacsquote:Op zondag 9 februari 2014 15:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gister maar 10 euro uitgegeven met uitgaan en het was hartstikke gezellig
quote:Op zondag 9 februari 2014 15:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik 30, das voor 2 shotjes tequila, vodka met redbull, entree, 4x toilet en 2 bigmacs
Groningen is echt zoooo goedkoper. Echt zoveel.
Ik kreeg ook wel wat sterke drank van anderen, was ook wel zwaar aangeschoten en redelijk gezellig, maar toch. Het kan goedkoper en bereik is gewoon kut. Gelukkig wilde iemand me thuisbrengen met de auto.quote:
Oeh, spannend.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ohja, btw, wij zijn vandaag begonnen met de 150 euro challenge.
Eerste weekboodschappen waren 27 euro (oke, 33, maar alles voor de kat tellen we niet mee). So far so good
Het was eigenlijk 80 euro voor 4 weken, maar wij zijn met zn tweeën. Dus wij hebben 150 euro (10 minder omdat samen eten goedkoper is)quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 15:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het was eigenlijk 80 euro voor 4 weken, maar wij zijn met zn tweeën. Dus wij hebben 150 euro (10 minder omdat samen eten goedkoper is)
Bij ons gaat het om 150 euro voor eten en leuke dingen (zoals wiet.)
En dingen voor de kat en tabak vallen er niet onder, al proberen we wel te minderen met roken.
Wij wonen samen, dat dingen samen doen gebeurt iets minder dan bij een nieuw stelletje.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oeh, spannend.
Ik ben heel misschien over m'n budget heen met 15 cent...We tellen dingen die we samen doen, inclusief eten, niet mee. Maar ik heb dat de eerste keer wel meegeteld. Dus eens zien wat dat wordt.
Wij doen apart hè? Dit is mijn laatste dag. Hij moet nog tot eind deze maand.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:31 schreef arachide. het volgende:
[..]
Wij wonen samen, dat dingen samen doen gebeurt iets minder dan bij een nieuw stelletje.
fucked up uiteindelijk. Iemand ging kotsen, vervelend. Andere waarmee ik het mee hield ging apeshit. Zijn vader ging ook apeshit. ipv dat ze iets opruimen, laat die jongen even boven de plee hangen.quote:
Hahaha, arme hij.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wij doen apart hè? Dit is mijn laatste dag. Hij moet nog tot eind deze maand.
Achja, als je er toch tijd voor hebt in de treinquote:
Blijkbaar. Loopt ook de hele tijd naar de wc voor waterquote:Op zondag 9 februari 2014 15:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Achja, als je er toch tijd voor hebt in de trein
quote:Op zondag 9 februari 2014 15:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hahaha, arme hij.
Meneer hier werd net boos omdat hij meteen voor de dure koffie ging en ik daar wat van zei.
Gelukkig waaide het snel over.
quote:Op zondag 9 februari 2014 15:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Blijkbaar. Loopt ook de hele tijd naar de wc voor water
Dat 1D armbandje maakt alles goedquote:Op zondag 9 februari 2014 15:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
fucked up uiteindelijk. Iemand ging kotsen, vervelend. Andere waarmee ik het mee hield ging apeshit. Zijn vader ging ook apeshit. ipv dat ze iets opruimen, laat die jongen even boven de plee hangen.
Maar nee, duw hem maar het huis uit, dan is het jouw probleem toch niet meer? Zelfde gebeurde toen een vriend out ging omdat hij met een lage bloeddruk zit. Hij kan amper lopen, duw hem maar letterlijk de voordeur uit. Ben goed pissig geweest. Die vader is 1 harde mongool. Eerst zijn hele drankkast open zetten en dat pissig worden dat iemand kotst.Ik moest iedereen onder controle houden joh
Wat uiteindelijk gelukt was
Maar was verder wel heel tof hoor, heb een 1D-armbandje
Ik kan het niet. Heb echt letterlijk twee linkerhanden.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:38 schreef essnhills het volgende:
Ik kan ook mijn band plakken.
Dat is niet zo moeilijk.
Alleen eventueel debinnenband vervangen lukt me niet alleen denk ik. Vooral als het de achterband is.
Ik denk het wel, de volgende keer ga ik alleen boodschappen doenquote:Op zondag 9 februari 2014 15:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Denk je dat jullie wat geld over hebben eind deze maand?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:15 schreef LittleBrownie het volgende:
John Green is een bazen YouTuber
Echt?quote:Op zondag 9 februari 2014 15:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan het niet. Heb echt letterlijk twee linkerhanden.
En er was wel een leuk meisje. Ik kon gisteren wel met nieuwe meisjes praten, soms lukt datquote:Op zondag 9 februari 2014 15:37 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat 1D armbandje maakt alles goedWel naar van de rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |