quote:
Ik heb haar een paraplu gegeven zodat haar make-up niet weg regent.quote:
Met de kermis mag het ookquote:Op zondag 9 februari 2014 13:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik eet alleen oliebollen met oud en nieuw
wij nietquote:Op zondag 9 februari 2014 13:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik eet alleen oliebollen met oud en nieuw
Zie je wel.quote:
Je ex zei al dat je het niet lang volhieldquote:
grappigquote:Op zondag 9 februari 2014 13:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je ex zei al dat je het niet lang volhield
quote:Op zondag 9 februari 2014 13:31 schreef Tyron het volgende:
even wakker worden met 2 sneeën in je nek wtf
quote:Op zondag 9 februari 2014 13:31 schreef Tyron het volgende:
ad blocker aan zeker?quote:Op zondag 9 februari 2014 13:33 schreef Jimbo het volgende:
iemand anders problemen met chrome en fok ?
sinds gister avond doen ze heel kut samenwerken!
Nee. Ik zit ook op chrome en FOK! tegelijk. Nergens last vanquote:Op zondag 9 februari 2014 13:33 schreef Jimbo het volgende:
iemand anders problemen met chrome en fok ?
sinds gister avond doen ze heel kut samenwerken!
quote:
variantje hier op?quote:Op zondag 9 februari 2014 13:31 schreef Tyron het volgende:
Nee, niet op fok.quote:
Lees ik de laatste dagen, geen idee verder.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, niet op fok.
Kan het daar normaal aan liggen dan ?
quote:Op zondag 9 februari 2014 13:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lees ik de laatste dagen, geen idee verder.
Ja wat moeten wij anders denken?quote:Op zondag 9 februari 2014 13:33 schreef Tyron het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee zo bedoel ik t niet stommerts
maar geen idee hoe ik aan die sneeën kom
fucking vampires
was feestj van mijn zusj (ze is 19 hoor)quote:Op zondag 9 februari 2014 13:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja wat moeten wij anders denken?
Maar wat voor sneeën zijn het dan (nee foto's hoeven niet) en wat herinner je je van het feest?
quote:Op zondag 9 februari 2014 13:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
was feestj van mijn zusj (ze is 19 hoor)
maarja vriend van me kotsen in de bus enzo
bier was 50 cent
dikke vuur autobanden erop
het was ergens op een kleine haven
fucking ziek
Goed verhaal wel. Mooie schrijfstijl, goed gedetailleerdquote:Op zondag 9 februari 2014 13:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
was feestj van mijn zusj (ze is 19 hoor)
maarja vriendje van me kotsen in de bus enzo
bier was 50 cent
dikke vuur autobanden erop
het was ergens op een kleine haven
fucking ziek
stapt er een meisje van 17 op me afquote:Op zondag 9 februari 2014 13:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed verhaal wel. Mooie schrijfstijl, goed gedetailleerd
quote:Op zondag 9 februari 2014 13:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
stapt er een meisje van 17 op me af
mijn zusje zo ZE WILT JE ZOENEN
ik zo wow ja dikke prima
gaf ze kusjes op mn wang om mijn zusje te feliciteren
fucking ziek
daarna gewoon bier gehaald
quote:Op zondag 9 februari 2014 13:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik zo wow ja dikke prima
fucking ziek
Was wel fissaquote:Op zondag 9 februari 2014 13:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik zo wow ja dikke prima
fucking ziek
quote:Op zondag 9 februari 2014 13:40 schreef LETMEIN het volgende:
Die daarna gewoon bier gehaald doet het 'm
Liever niet eigenlijk.quote:
Oh, dan mag hij het wel naar je DM'enquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben mobiel, dus liefst in het topicquote:Op zondag 9 februari 2014 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, dan mag hij het wel naar je DM'en
Nog eisen stellen ookquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 13:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]Oké, deze spoiler ga ik niet openen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedankt dat je de moeite neemt om je pic te spoileren"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ohja. Daar zit natuurlijk verschil in. Mijn excuses. Ik ben niet zo scherp vandaag.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 13:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]Das niet van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn schijt heeft mij geen toestemming gegeven om een picca te schieten. Ik moest dus voorbeeld materiaal hebben.quote:
Jammerquote:Op zondag 9 februari 2014 13:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Mijn schijt heeft mij geen toestemming gegeven om een picca te schieten. Ik moest dus voorbeeld materiaal hebben.
ik ben er al hoorquote:
ja gwn zieke libiquote:Op zondag 9 februari 2014 13:42 schreef Typisch het volgende:
tyron volgens mij maak jij echt gekke dingen mee man
hoe doe je dat
heb je nog gehosseld?quote:
hoiquote:
Blijft LMIquote:Op zondag 9 februari 2014 13:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ja weet nietquote:Op zondag 9 februari 2014 13:54 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom heb je het niet gedaan als het wel had gekund?
haha, surequote:Op zondag 9 februari 2014 13:56 schreef Toto69 het volgende:
VA boiboi, een chick vroeg me of ik nog een jongen wist voor een vriendin van d'r. Interesse?
oh okequote:
Hoiquote:
Kan ik ook wel weer eens gaan doen ja. Goed idee wel.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:58 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voor het eerste gesquad
er zal ook een rden zijn dat die vriendin haar een jongen probeert te fixenquote:Op zondag 9 februari 2014 13:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
nee toto, die chick is echt heel lelijk. Heel lelijk
quote:Op zondag 9 februari 2014 13:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
nee toto, die chick is echt heel lelijk. Heel lelijk
Goede oefening welquote:Op zondag 9 februari 2014 14:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan ik ook wel weer eens gaan doen ja. Goed idee wel.
Ik ga zo dat meisje van gisteren even aanspreken. Gisteren leuk gesprek mee gehad enzoquote:
impliceer je nu dat je va lelijk vindt?quote:Op zondag 9 februari 2014 14:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
er zal ook een rden zijn dat die vriendin haar een jongen probeert te fixen
wat ga je zeggenquote:Op zondag 9 februari 2014 14:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga zo dat meisje van gisteren even aanspreken. Gisteren leuk gesprek mee gehad enzo
nee beter lezen.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
impliceer je nu dat je va lelijk vindt?
I know. Ook best chill wel.quote:
Die van nog geen 17?quote:Op zondag 9 februari 2014 14:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga zo dat meisje van gisteren even aanspreken. Gisteren leuk gesprek mee gehad enzo
jij probeert voor va een chick te fixen, terwijl je net zegt dat een vriendin van je voor de dame in kwestie een gozer probeert te regelen omdat ze lelijk isquote:
Goed plan hahaquote:Op zondag 9 februari 2014 14:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
I know. Ook best chill wel.
Zo even betere kleding aantrekken en dan lekker voor de tv even lekker steppen en squatten denk ik
Neen, ik stuur va gewoon een chick, ik kan LMI ook een chick sturen maar die schijt waarschijnlijk in haar bek.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij probeert voor va een chick te fixen, terwijl je net zegt dat een vriendin van je voor de dame in kwestie een gozer probeert te regelen omdat ze lelijk is
het is te zien, "wordt"quote:Op zondag 9 februari 2014 14:03 schreef Ezell het volgende:
vandaag: opruimen, wasmachine, schoonmaken, boodschappen doen en koken
zojuist besloten dat ik met mijn studie stop en huisvrouw wordt
okquote:Op zondag 9 februari 2014 14:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Neen, ik stuur va gewoon een chick, ik kan LMI ook een chick sturen maar die schijt waarschijnlijk in haar bek.
ik ookquote:Op zondag 9 februari 2014 14:03 schreef Ezell het volgende:
vandaag: opruimen, wasmachine, schoonmaken, boodschappen doen en koken
zojuist besloten dat ik met mijn studie stop en huisvrouw wordt
Als ik met haar een goed gesprek kan houden is ze wel enigszins volwassenquote:
wat zit je te zeuren over een leeftijdquote:Op zondag 9 februari 2014 14:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik met haar een goed gesprek kan houden is ze wel enigszins volwassen
quote:Op zondag 9 februari 2014 14:02 schreef Xeor het volgende:
[..]
Goed plan haha![]()
![]()
Heb voor het eerst gesport op zondagochtend... voelde goed.
jaaaaaaquote:Op zondag 9 februari 2014 14:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
tering, waar kwam die vandaan
[..]
gaan we dan naast elkaar wonen? leuk voor koffiepauzes
Ook wel lekker toch een dagje niksenquote:Op zondag 9 februari 2014 14:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben lekker aan het niksen verder. 3 uur 's nachts thuis, de hele tijd wakker door de wind. Maar nu lekker alleen thuis beetje niksen![]()
Wilz o eigenlijk wel nog boodschappen doen.
Succes baasje.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik met haar een goed gesprek kan houden is ze wel enigszins volwassen
Deed ik niet meer, maar ik geef nu antwoordquote:Op zondag 9 februari 2014 14:04 schreef supersof het volgende:
[..]
wat zit je te zeuren over een leeftijd
Leker oldskool.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:05 schreef essnhills het volgende:
Ook geen wasmachine. Wel een wasemmer
okequote:Op zondag 9 februari 2014 14:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deed ik niet meer, maar ik geef nu antwoordIs ook onzin
welk zonnig land?quote:
Ja.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:05 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ook wel lekker toch een dagje niksenben je wezen stappen?
Precies. Als de energievoorziening wegvalt kan ik tenminste nog mijn kleren wassen!quote:
Die TS is een goede troll.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:07 schreef Toto69 het volgende:
KLB / Help, ik draag kleren van haar overleden vriend!!!
dit topic_
ijslandquote:
ga zelfquote:
Oké ik volg geen olympische spelen.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik kijk schaatsen. Wust gaat goud halen
Ik kijk ook schaatsen.quote:
Moet haast welquote:
Ik nietquote:Op zondag 9 februari 2014 14:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kijk ook schaatsen.
Jammer van die .34
Hopelijk nog een zilvere erbijquote:Op zondag 9 februari 2014 14:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet haast welNog maar 1 rit en Wüst ging absurd hard
quote:
Is dat morgen?quote:
Nee, 10km gaat hij winnen en anders hebben we bob de jong of bergsma nogquote:Op zondag 9 februari 2014 14:14 schreef Ezell het volgende:
zou kramer weer de verkeerde baan kiezen?!?!?!?
jaquote:Op zondag 9 februari 2014 14:14 schreef Ezell het volgende:
en supersofquote:Op zondag 9 februari 2014 14:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee, 10km gaat hij winnen en anders hebben we bob de jong of bergsma nog
Carebear.quote:
Wat er ook staat te gebeuren. Het is geen 10km schaatsen kijken waard.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:14 schreef Ezell het volgende:
Wie zegt dat ik me daar druk over maak dan?quote:Op zondag 9 februari 2014 14:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Carebear.
Als je je daar druk om moet gaan maken
Nee. De laatste 2 topics heb ik als lapo'er geopendquote:
Geen idee. Ik insinueer maar wat.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:18 schreef Xeor het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik me daar druk over maak dan?
Wat?quote:
ik ben kleding ophangen, vouwen en bij elkaar zoeken #yoloquote:Op zondag 9 februari 2014 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat er ook staat te gebeuren. Het is geen 10km schaatsen kijken waard.
Ik eet een stuk ontbijtkoek met gember terwijl het helemaal geen ontbijt is, haha
Van watquote:Op zondag 9 februari 2014 14:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kleurtjes aangepast.
Maar na 1 minuutje was ik 't al weer beu.
Ik vond mijn ontbijtkoek met gember toch spannender.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik ben kleding ophangen, vouwen en bij elkaar zoeken #yolo
quote:
Oh.quote:
Waarom deze volgorde? Brengt dat leven in mijn levenloze leven?quote:Op zondag 9 februari 2014 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vond mijn ontbijtkoek met gember toch spannender.
Wel zou ik willen voorstellen om de kleding eerst bij elkaar te zoeken. Dan pas te vouwen en dan pas op te hangen
Maar als je het eerst vouwt en dan ophangt is het vouwen toch nutteloos?quote:Op zondag 9 februari 2014 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vond mijn ontbijtkoek met gember toch spannender.
Wel zou ik willen voorstellen om de kleding eerst bij elkaar te zoeken. Dan pas te vouwen en dan pas op te hangen
Eigenlijk haalt het je laatste beetje avontuur uit je levenquote:Op zondag 9 februari 2014 14:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom deze volgorde? Brengt dat leven in mijn levenloze leven?
Anders hangt je broek/t-shirt toch schots en scheef aan het hangertje?quote:Op zondag 9 februari 2014 14:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar als je het eerst vouwt en dan ophangt is het vouwen toch nutteloos?
Andersom is hetook niet echt nuttig trouwens.
oke is goed danquote:Op zondag 9 februari 2014 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eigenlijk haalt het je laatste beetje avontuur uit je leven![]()
Mijn excuses Ezell, gwoon lekr gek blijfe doen
Welnee. Nette broeken hang je aan zo'n broekhanger en als je die gewoon goed recht hangt is het prima. De meeste van mijn shirtjes leg ik gewoon opgevouwen in de kast. De paar shirtjes die ik wel ophang hang ik gewoon recht op.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Anders hangt je broek/t-shirt toch schots en scheef aan het hangertje?
Laat mijn dwangneurose en ik lekker in zijn waarde. Jij sloddervosquote:Op zondag 9 februari 2014 14:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee. Nette broeken hang je aan zo'n broekhanger en als je die gewoon goed recht hangt is het prima. De meeste van mijn shirtjes leg ik gewoon opgevouwen in de kast. De paar shirtjes die ik wel ophang hang ik gewoon recht op.
Ik doe óf vouwen of ophangen. Niet beide.
Mijn kleren zijn hartstikke netjes jaquote:Op zondag 9 februari 2014 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat mijn dwangneurose en ik lekker in zijn waarde. Jij sloddervos
Strakke topjes gaan wel gewoon in een la inderdaad. Maar die hoef ik ook niet te vouwen oid. Als ik die aantrek zitten die gewoon lekker strak en verdwijnen eventuele vouwen ook directquote:Op zondag 9 februari 2014 14:28 schreef LETMEIN het volgende:
Ik flikker mijn kleren gewoon op een stoel.
Oh maak het maar persoonlijk. Ik storm theatraal weg.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn kleren zijn hartstikke netjes jaGewoon in 1 keer goed doen
Strakke topjesquote:Op zondag 9 februari 2014 14:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Strakke topjes gaan wel gewoon in een la inderdaad. Maar die hoef ik ook niet te vouwen oid. Als ik die aantrek zitten die gewoon lekker strak en verdwijnen eventuele vouwen ook direct
Jij was degene die het persoonlijk maaktequote:Op zondag 9 februari 2014 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh maak het maar persoonlijk. Ik storm theatraal weg.
Jij ging helemaal los jaquote:Op zondag 9 februari 2014 14:32 schreef essnhills het volgende:
Oh wacht, het was niet gister. Het was natuurlijk vannacht
quote:
Natuurlijk. We dansten in de regen op het Leidseplein.quote:
Niks mis mee. Al blijft Joris Linssen een probleem zoals ik gister al stelde. Wat heb ik een hekel aan die aardappelquote:Op zondag 9 februari 2014 14:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij was degene die het persoonlijk maakte
Ik was gister op Amsterdam CS theatraal toen ik afscheid ging nemen van een vriendinnetje.
Maar dat kwam door de alcohol en omdat dat grappig is om te doen
Was leuk hè?quote:Op zondag 9 februari 2014 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk. We dansten in de regen op het Leidseplein.
Gelukkig was hij er niet bijquote:Op zondag 9 februari 2014 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks mis mee. Al blijft Joris Linssen een probleem zoals ik gister al stelde. Wat heb ik een hekel aan die aardappel
quote:Op zondag 9 februari 2014 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk. We dansten in de regen op het Leidseplein.
En wat als iemand vergeet te reageren?quote:Op zondag 9 februari 2014 14:38 schreef essnhills het volgende:
We gingen ook heel braaf elkaar laten weten of we goed waren thuis gekomen enzo (de meiden van de groep dan, wij met z'n drieën)
Dat doen we altijdAls we samen uit zijn geweest een berichtje in de appgroep dat we thuis bent
Ik ben meestal als laatste thuis.
Opschieten sofjequote:
Dat is nog nooit gebeurdquote:Op zondag 9 februari 2014 14:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En wat als iemand vergeet te reageren?
Was heel leuk. Al had ik wel een hele kluif aan al die mannen die in je kont knepen.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was leuk hè?gelukkig regende het niet zo hard
Achja, daar ben ik aan gewend. En ik had nog wel expres een jurkje over m'n spijkerbroek aangetrokken zodat hij niet zo opviel.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was heel leuk. Al had ik wel een hele kluif aan al die mannen die in je kont knepen.
net mijn nagels gelaktquote:Op zondag 9 februari 2014 14:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Opschieten sofje
Het is ook droog trouwens. Dus geen regen in je gezicht
Hihaho. En nu ga ik even lezen. Doaggquote:Op zondag 9 februari 2014 14:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Achja, daar ben ik aan gewend. En ik had nog wel expres een jurkje over m'n spijkerbroek aangetrokken zodat hij niet zo opviel.
818 represents 2 sets of boobs (88) and a penis (1) sandwhiched between to sets of boobs. Double titty fuckquote:Op zondag 9 februari 2014 14:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben vandaag 818je
zit bij cachet maar mag geen voetbal kijken
raar he
quote:
Oké. Leeszequote:Op zondag 9 februari 2014 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hihaho. En nu ga ik even lezen. Doagg
uh okequote:Op zondag 9 februari 2014 14:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
818 represents 2 sets of boobs (88) and a penis (1) sandwhiched between to sets of boobs. Double titty fuck
Uh oke.
Ik heb bijna een jaar mijn nagels niet kunnen lakken omdat je geen gelakte nagels mocht hebben op de broodafdeling. dus nu doe ik het wel weerquote:Op zondag 9 februari 2014 14:41 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Dat doe ik echt nooitIk zit dan daarna altijd aan mijn nagels te pulken
Ik heb wel zo'n french manicure setje, dat je je nagels polijst enzo zodat ze wel mooi verzorgt zijn
Ja dat mag ik ook niet als ik moet werkenquote:Op zondag 9 februari 2014 14:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb bijna een jaar mijn nagels niet kunnen lakken omdat je geen gelakte nagels mocht hebben op de broodafdeling. dus nu doe ik het wel weer
vind jij cadeautjes inpakken ook zo leuk?quote:Op zondag 9 februari 2014 14:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat mag ik ook niet als ik moet werken
Maar dat manicure setje mag welje doet dan namelijk niks op je nagels
Jaquote:Op zondag 9 februari 2014 14:45 schreef supersof het volgende:
[..]
vind jij cadeautjes inpakken ook zo leuk?![]()
ja dat heb ik ook wel eensquote:Op zondag 9 februari 2014 14:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
En cadeautjes bedenken![]()
Alleen vind ik het altijd zo jammer dat ik altijd veel creatiever ben met cadeautjes verzinnen en inpakken enzo dan dat ik zelf krijg![]()
De prangende vraag welke ieder in deze SC bezighoudt is natuurlijk.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb bijna een jaar mijn nagels niet kunnen lakken omdat je geen gelakte nagels mocht hebben op de broodafdeling. dus nu doe ik het wel weer
zwartquote:Op zondag 9 februari 2014 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De prangende vraag welke ieder in deze SC bezighoudt is natuurlijk.
Welke kleur nagellak? Donker (bordeaux) rood, roze of dan toch zwart.
Jaquote:Op zondag 9 februari 2014 14:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook wel eens![]()
maar vind cadeautjes kopen en inpakken ook leuk![]()
En toen opgestuurd?quote:Op zondag 9 februari 2014 14:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Met Kerst deed ik mee met die kerstpakketten actie hier van FOK!![]()
Ik had geen geld dan, maar ik was gekoppeld aan iemand die wel geld had, maar geen tijd/zin/inspiratie voor een leuk kerstpakket. Dus ik heb gewoon geld van hem gekregen en 'succes ermee!'Supertof
Lijstje gekregen over die ontvangers en toen allemaal cadeautjes overal vandaan gehaald enzo, en wat etenswaren natuurlijk. Allemaal apartje doosjes leuk ingepakt met lintjes eromheen enzo, kleine kerstballetjes erop gedaan
De cadeautjes zelf allemaal apart verpakt met lintje met strikje, en dat in de ingepakte doosjes
Ik heb ook zwarte nagellakquote:
huh en toen ging diegene dat cadeau doen aan iemand?quote:Op zondag 9 februari 2014 14:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Met Kerst deed ik mee met die kerstpakketten actie hier van FOK!![]()
Ik had geen geld dan, maar ik was gekoppeld aan iemand die wel geld had, maar geen tijd/zin/inspiratie voor een leuk kerstpakket. Dus ik heb gewoon geld van hem gekregen en 'succes ermee!'Supertof
Lijstje gekregen over die ontvangers en toen allemaal cadeautjes overal vandaan gehaald enzo, en wat etenswaren natuurlijk. Allemaal apartje doosjes leuk ingepakt met lintjes eromheen enzo, kleine kerstballetjes erop gedaan
De cadeautjes zelf allemaal apart verpakt met lintje met strikje, en dat in de ingepakte doosjes
Ja!quote:
slimquote:Op zondag 9 februari 2014 14:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook zwarte nagellakM'n moeder en ik hadden allebei een nieuwe zwarte jurk gekocht, maar met veel te veel ruches
Dus die hadden we grotendeels afgeknipt enzo, maar dat was een soort van gaasje. Dus daarna heel voorzichtig met zwarte nagellak die ruches weer 'dicht' gelakt zodat het niet zou gaan rafelen
Jaquote:Op zondag 9 februari 2014 14:50 schreef supersof het volgende:
[..]
huh en toen ging diegene dat cadeau doen aan iemand?
En door wie werd die georganiseerd?quote:Op zondag 9 februari 2014 14:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja!
naja, weer iemand anders (uit het speciaal opgerichte vervoerstopic voor die kerstpakketten actie) is het pakket bij mij komen ophalen en heeft het bij de ontvangers afgeleverd
chillquote:Op zondag 9 februari 2014 14:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Is een actie van FOK! Dat mensen die het zwaar hebben en nooit een Kerstpakket krijgen even een steuntje in de rug krijgen zo rond de kerstdagen van random mensen die wat geld over hebben
FHFquote:Op zondag 9 februari 2014 14:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En door wie werd die georganiseerd?
quote:Op zondag 9 februari 2014 14:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook zwarte nagellakM'n moeder en ik hadden allebei een nieuwe zwarte jurk gekocht, maar met veel te veel ruches
Dus die hadden we grotendeels afgeknipt enzo, maar dat was een soort van gaasje. Dus daarna heel voorzichtig met zwarte nagellak die ruches weer 'dicht' gelakt zodat het niet zou gaan rafelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.best leuk nog toch
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ja vind ik ookquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 14:53 schreef supersof het volgende:
[..]JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.best leuk nog toch![]()
Maar dat was ook wel leuk met die jurken toen.
Mijn vader was met m'n broers naar een voetbalwedstrijd. En m'n moeder en ik bleven thuis en gingen dus meiden dingen doen (thee drinken met lekkere dingetjes erbij, lekker eten, vrouwenfilm kijken, en jurken nagellakken)
Maar nagellak ruikt natuurlijk nogal sterken wij deden dat gewoon in de woonkamer natuurlijk. Dus dat de rest weer thuiskwam was het eerste wat ze zeiden 'JHHHEEzus wat stinkt het hier! Wat hebben jullie gedaan??'
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
ja ik mag alleen maar in mijn kamer nagellak gebruikenquote:Op zondag 9 februari 2014 14:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar dat was ook wel leuk met die jurken toen.
Mijn vader was met m'n broers naar een voetbalwedstrijd. En m'n moeder en ik bleven thuis en gingen dus meiden dingen doen (thee drinken met lekkere dingetjes erbij, lekker eten, vrouwenfilm kijken, en jurken nagellakken)
Maar nagellak ruikt natuurlijk nogal sterken wij deden dat gewoon in de woonkamer natuurlijk. Dus dat de rest weer thuiskwam was het eerste wat ze zeiden 'JHHHEEzus wat stinkt het hier! Wat hebben jullie gedaan??'
![]()
quote:Op zondag 9 februari 2014 14:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik mag alleen maar in mijn kamer nagellak gebruiken
gelijk hebben ze haha
Veel plezier sofjequote:Op zondag 9 februari 2014 14:56 schreef supersof het volgende:
maar uhm
ik had er nu al moeten zijn
dus ik ga maar
doei
Hoiquote:
Weet ik niet. Ik mis hier alleen wel een goeie karaokebar en een shotjesbar. Wat dat betreft was Arnhem heerlijk.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom is t uitgaan in Rotterdam zo fcking duur, arachide.?
Beetje persoonlijke verzorging is altijd fijn hè?quote:
Gister maar 10 euro uitgegeven met uitgaan en het was hartstikke gezelligquote:Op zondag 9 februari 2014 15:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom is t uitgaan in Rotterdam zo fcking duur, arachide.?
Ohja, btw, wij zijn vandaag begonnen met de 150 euro challenge.quote:
Ik laatst 4.50. Maar we waren al behoorlijk ver heen toen we weg gingen.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gister maar 10 euro uitgegeven met uitgaan en het was hartstikke gezellig
Wat is de 150 euro challenge?quote:Op zondag 9 februari 2014 15:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ohja, btw, wij zijn vandaag begonnen met de 150 euro challenge.
Eerste weekboodschappen waren 27 euro (oke, 33, maar alles voor de kat tellen we niet mee). So far so good
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |