Wie zegt dat ik me daar druk over maak dan?quote:Op zondag 9 februari 2014 14:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Carebear.
Als je je daar druk om moet gaan maken
Nee. De laatste 2 topics heb ik als lapo'er geopendquote:
Geen idee. Ik insinueer maar wat.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:18 schreef Xeor het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik me daar druk over maak dan?
Wat?quote:
ik ben kleding ophangen, vouwen en bij elkaar zoeken #yoloquote:Op zondag 9 februari 2014 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat er ook staat te gebeuren. Het is geen 10km schaatsen kijken waard.
Ik eet een stuk ontbijtkoek met gember terwijl het helemaal geen ontbijt is, haha
Van watquote:Op zondag 9 februari 2014 14:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kleurtjes aangepast.
Maar na 1 minuutje was ik 't al weer beu.
Ik vond mijn ontbijtkoek met gember toch spannender.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik ben kleding ophangen, vouwen en bij elkaar zoeken #yolo
quote:
Oh.quote:
Waarom deze volgorde? Brengt dat leven in mijn levenloze leven?quote:Op zondag 9 februari 2014 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vond mijn ontbijtkoek met gember toch spannender.
Wel zou ik willen voorstellen om de kleding eerst bij elkaar te zoeken. Dan pas te vouwen en dan pas op te hangen
Maar als je het eerst vouwt en dan ophangt is het vouwen toch nutteloos?quote:Op zondag 9 februari 2014 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vond mijn ontbijtkoek met gember toch spannender.
Wel zou ik willen voorstellen om de kleding eerst bij elkaar te zoeken. Dan pas te vouwen en dan pas op te hangen
Eigenlijk haalt het je laatste beetje avontuur uit je levenquote:Op zondag 9 februari 2014 14:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom deze volgorde? Brengt dat leven in mijn levenloze leven?
Anders hangt je broek/t-shirt toch schots en scheef aan het hangertje?quote:Op zondag 9 februari 2014 14:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar als je het eerst vouwt en dan ophangt is het vouwen toch nutteloos?
Andersom is hetook niet echt nuttig trouwens.
oke is goed danquote:Op zondag 9 februari 2014 14:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eigenlijk haalt het je laatste beetje avontuur uit je leven![]()
Mijn excuses Ezell, gwoon lekr gek blijfe doen
Welnee. Nette broeken hang je aan zo'n broekhanger en als je die gewoon goed recht hangt is het prima. De meeste van mijn shirtjes leg ik gewoon opgevouwen in de kast. De paar shirtjes die ik wel ophang hang ik gewoon recht op.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Anders hangt je broek/t-shirt toch schots en scheef aan het hangertje?
Laat mijn dwangneurose en ik lekker in zijn waarde. Jij sloddervosquote:Op zondag 9 februari 2014 14:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee. Nette broeken hang je aan zo'n broekhanger en als je die gewoon goed recht hangt is het prima. De meeste van mijn shirtjes leg ik gewoon opgevouwen in de kast. De paar shirtjes die ik wel ophang hang ik gewoon recht op.
Ik doe óf vouwen of ophangen. Niet beide.
Mijn kleren zijn hartstikke netjes jaquote:Op zondag 9 februari 2014 14:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat mijn dwangneurose en ik lekker in zijn waarde. Jij sloddervos
Strakke topjes gaan wel gewoon in een la inderdaad. Maar die hoef ik ook niet te vouwen oid. Als ik die aantrek zitten die gewoon lekker strak en verdwijnen eventuele vouwen ook directquote:Op zondag 9 februari 2014 14:28 schreef LETMEIN het volgende:
Ik flikker mijn kleren gewoon op een stoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |