net mijn nagels gelaktquote:Op zondag 9 februari 2014 14:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Opschieten sofje
Het is ook droog trouwens. Dus geen regen in je gezicht
Hihaho. En nu ga ik even lezen. Doaggquote:Op zondag 9 februari 2014 14:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Achja, daar ben ik aan gewend. En ik had nog wel expres een jurkje over m'n spijkerbroek aangetrokken zodat hij niet zo opviel.
818 represents 2 sets of boobs (88) and a penis (1) sandwhiched between to sets of boobs. Double titty fuckquote:Op zondag 9 februari 2014 14:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben vandaag 818je
zit bij cachet maar mag geen voetbal kijken
raar he
quote:
Oké. Leeszequote:Op zondag 9 februari 2014 14:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hihaho. En nu ga ik even lezen. Doagg
uh okequote:Op zondag 9 februari 2014 14:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
818 represents 2 sets of boobs (88) and a penis (1) sandwhiched between to sets of boobs. Double titty fuck
Uh oke.
Ik heb bijna een jaar mijn nagels niet kunnen lakken omdat je geen gelakte nagels mocht hebben op de broodafdeling. dus nu doe ik het wel weerquote:Op zondag 9 februari 2014 14:41 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Dat doe ik echt nooitIk zit dan daarna altijd aan mijn nagels te pulken
Ik heb wel zo'n french manicure setje, dat je je nagels polijst enzo zodat ze wel mooi verzorgt zijn
Ja dat mag ik ook niet als ik moet werkenquote:Op zondag 9 februari 2014 14:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb bijna een jaar mijn nagels niet kunnen lakken omdat je geen gelakte nagels mocht hebben op de broodafdeling. dus nu doe ik het wel weer
vind jij cadeautjes inpakken ook zo leuk?quote:Op zondag 9 februari 2014 14:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat mag ik ook niet als ik moet werken
Maar dat manicure setje mag welje doet dan namelijk niks op je nagels
Jaquote:Op zondag 9 februari 2014 14:45 schreef supersof het volgende:
[..]
vind jij cadeautjes inpakken ook zo leuk?![]()
ja dat heb ik ook wel eensquote:Op zondag 9 februari 2014 14:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
En cadeautjes bedenken![]()
Alleen vind ik het altijd zo jammer dat ik altijd veel creatiever ben met cadeautjes verzinnen en inpakken enzo dan dat ik zelf krijg![]()
De prangende vraag welke ieder in deze SC bezighoudt is natuurlijk.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb bijna een jaar mijn nagels niet kunnen lakken omdat je geen gelakte nagels mocht hebben op de broodafdeling. dus nu doe ik het wel weer
zwartquote:Op zondag 9 februari 2014 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De prangende vraag welke ieder in deze SC bezighoudt is natuurlijk.
Welke kleur nagellak? Donker (bordeaux) rood, roze of dan toch zwart.
Jaquote:Op zondag 9 februari 2014 14:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat heb ik ook wel eens![]()
maar vind cadeautjes kopen en inpakken ook leuk![]()
En toen opgestuurd?quote:Op zondag 9 februari 2014 14:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Met Kerst deed ik mee met die kerstpakketten actie hier van FOK!![]()
Ik had geen geld dan, maar ik was gekoppeld aan iemand die wel geld had, maar geen tijd/zin/inspiratie voor een leuk kerstpakket. Dus ik heb gewoon geld van hem gekregen en 'succes ermee!'Supertof
Lijstje gekregen over die ontvangers en toen allemaal cadeautjes overal vandaan gehaald enzo, en wat etenswaren natuurlijk. Allemaal apartje doosjes leuk ingepakt met lintjes eromheen enzo, kleine kerstballetjes erop gedaan
De cadeautjes zelf allemaal apart verpakt met lintje met strikje, en dat in de ingepakte doosjes
Ik heb ook zwarte nagellakquote:
huh en toen ging diegene dat cadeau doen aan iemand?quote:Op zondag 9 februari 2014 14:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Met Kerst deed ik mee met die kerstpakketten actie hier van FOK!![]()
Ik had geen geld dan, maar ik was gekoppeld aan iemand die wel geld had, maar geen tijd/zin/inspiratie voor een leuk kerstpakket. Dus ik heb gewoon geld van hem gekregen en 'succes ermee!'Supertof
Lijstje gekregen over die ontvangers en toen allemaal cadeautjes overal vandaan gehaald enzo, en wat etenswaren natuurlijk. Allemaal apartje doosjes leuk ingepakt met lintjes eromheen enzo, kleine kerstballetjes erop gedaan
De cadeautjes zelf allemaal apart verpakt met lintje met strikje, en dat in de ingepakte doosjes
Ja!quote:
slimquote:Op zondag 9 februari 2014 14:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook zwarte nagellakM'n moeder en ik hadden allebei een nieuwe zwarte jurk gekocht, maar met veel te veel ruches
Dus die hadden we grotendeels afgeknipt enzo, maar dat was een soort van gaasje. Dus daarna heel voorzichtig met zwarte nagellak die ruches weer 'dicht' gelakt zodat het niet zou gaan rafelen
Jaquote:Op zondag 9 februari 2014 14:50 schreef supersof het volgende:
[..]
huh en toen ging diegene dat cadeau doen aan iemand?
En door wie werd die georganiseerd?quote:Op zondag 9 februari 2014 14:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja!
naja, weer iemand anders (uit het speciaal opgerichte vervoerstopic voor die kerstpakketten actie) is het pakket bij mij komen ophalen en heeft het bij de ontvangers afgeleverd
chillquote:Op zondag 9 februari 2014 14:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Is een actie van FOK! Dat mensen die het zwaar hebben en nooit een Kerstpakket krijgen even een steuntje in de rug krijgen zo rond de kerstdagen van random mensen die wat geld over hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |