Oh maak het maar persoonlijk. Ik storm theatraal weg.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn kleren zijn hartstikke netjes jaGewoon in 1 keer goed doen
Strakke topjesquote:Op zondag 9 februari 2014 14:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Strakke topjes gaan wel gewoon in een la inderdaad. Maar die hoef ik ook niet te vouwen oid. Als ik die aantrek zitten die gewoon lekker strak en verdwijnen eventuele vouwen ook direct
Jij was degene die het persoonlijk maaktequote:Op zondag 9 februari 2014 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh maak het maar persoonlijk. Ik storm theatraal weg.
Jij ging helemaal los jaquote:Op zondag 9 februari 2014 14:32 schreef essnhills het volgende:
Oh wacht, het was niet gister. Het was natuurlijk vannacht
quote:
Natuurlijk. We dansten in de regen op het Leidseplein.quote:
Niks mis mee. Al blijft Joris Linssen een probleem zoals ik gister al stelde. Wat heb ik een hekel aan die aardappelquote:Op zondag 9 februari 2014 14:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij was degene die het persoonlijk maakte
Ik was gister op Amsterdam CS theatraal toen ik afscheid ging nemen van een vriendinnetje.
Maar dat kwam door de alcohol en omdat dat grappig is om te doen
Was leuk hè?quote:Op zondag 9 februari 2014 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk. We dansten in de regen op het Leidseplein.
Gelukkig was hij er niet bijquote:Op zondag 9 februari 2014 14:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks mis mee. Al blijft Joris Linssen een probleem zoals ik gister al stelde. Wat heb ik een hekel aan die aardappel
quote:Op zondag 9 februari 2014 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk. We dansten in de regen op het Leidseplein.
En wat als iemand vergeet te reageren?quote:Op zondag 9 februari 2014 14:38 schreef essnhills het volgende:
We gingen ook heel braaf elkaar laten weten of we goed waren thuis gekomen enzo (de meiden van de groep dan, wij met z'n drieën)
Dat doen we altijdAls we samen uit zijn geweest een berichtje in de appgroep dat we thuis bent
Ik ben meestal als laatste thuis.
Opschieten sofjequote:
Dat is nog nooit gebeurdquote:Op zondag 9 februari 2014 14:38 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En wat als iemand vergeet te reageren?
Was heel leuk. Al had ik wel een hele kluif aan al die mannen die in je kont knepen.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was leuk hè?gelukkig regende het niet zo hard
Achja, daar ben ik aan gewend. En ik had nog wel expres een jurkje over m'n spijkerbroek aangetrokken zodat hij niet zo opviel.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was heel leuk. Al had ik wel een hele kluif aan al die mannen die in je kont knepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |