Hoiquote:
Kan ik ook wel weer eens gaan doen ja. Goed idee wel.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:58 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voor het eerste gesquad
er zal ook een rden zijn dat die vriendin haar een jongen probeert te fixenquote:Op zondag 9 februari 2014 13:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
nee toto, die chick is echt heel lelijk. Heel lelijk
quote:Op zondag 9 februari 2014 13:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
nee toto, die chick is echt heel lelijk. Heel lelijk
Goede oefening welquote:Op zondag 9 februari 2014 14:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan ik ook wel weer eens gaan doen ja. Goed idee wel.
Ik ga zo dat meisje van gisteren even aanspreken. Gisteren leuk gesprek mee gehad enzoquote:
impliceer je nu dat je va lelijk vindt?quote:Op zondag 9 februari 2014 14:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
er zal ook een rden zijn dat die vriendin haar een jongen probeert te fixen
wat ga je zeggenquote:Op zondag 9 februari 2014 14:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga zo dat meisje van gisteren even aanspreken. Gisteren leuk gesprek mee gehad enzo
nee beter lezen.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
impliceer je nu dat je va lelijk vindt?
I know. Ook best chill wel.quote:
Die van nog geen 17?quote:Op zondag 9 februari 2014 14:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga zo dat meisje van gisteren even aanspreken. Gisteren leuk gesprek mee gehad enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |