FHFquote:Op zondag 9 februari 2014 14:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En door wie werd die georganiseerd?
quote:Op zondag 9 februari 2014 14:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook zwarte nagellakM'n moeder en ik hadden allebei een nieuwe zwarte jurk gekocht, maar met veel te veel ruches
Dus die hadden we grotendeels afgeknipt enzo, maar dat was een soort van gaasje. Dus daarna heel voorzichtig met zwarte nagellak die ruches weer 'dicht' gelakt zodat het niet zou gaan rafelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.best leuk nog toch
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ja vind ik ookquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 14:53 schreef supersof het volgende:
[..]JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.best leuk nog toch![]()
Maar dat was ook wel leuk met die jurken toen.
Mijn vader was met m'n broers naar een voetbalwedstrijd. En m'n moeder en ik bleven thuis en gingen dus meiden dingen doen (thee drinken met lekkere dingetjes erbij, lekker eten, vrouwenfilm kijken, en jurken nagellakken)
Maar nagellak ruikt natuurlijk nogal sterken wij deden dat gewoon in de woonkamer natuurlijk. Dus dat de rest weer thuiskwam was het eerste wat ze zeiden 'JHHHEEzus wat stinkt het hier! Wat hebben jullie gedaan??'
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
ja ik mag alleen maar in mijn kamer nagellak gebruikenquote:Op zondag 9 februari 2014 14:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar dat was ook wel leuk met die jurken toen.
Mijn vader was met m'n broers naar een voetbalwedstrijd. En m'n moeder en ik bleven thuis en gingen dus meiden dingen doen (thee drinken met lekkere dingetjes erbij, lekker eten, vrouwenfilm kijken, en jurken nagellakken)
Maar nagellak ruikt natuurlijk nogal sterken wij deden dat gewoon in de woonkamer natuurlijk. Dus dat de rest weer thuiskwam was het eerste wat ze zeiden 'JHHHEEzus wat stinkt het hier! Wat hebben jullie gedaan??'
![]()
quote:Op zondag 9 februari 2014 14:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik mag alleen maar in mijn kamer nagellak gebruiken
gelijk hebben ze haha
Veel plezier sofjequote:Op zondag 9 februari 2014 14:56 schreef supersof het volgende:
maar uhm
ik had er nu al moeten zijn
dus ik ga maar
doei
Hoiquote:
Weet ik niet. Ik mis hier alleen wel een goeie karaokebar en een shotjesbar. Wat dat betreft was Arnhem heerlijk.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom is t uitgaan in Rotterdam zo fcking duur, arachide.?
Beetje persoonlijke verzorging is altijd fijn hè?quote:
Gister maar 10 euro uitgegeven met uitgaan en het was hartstikke gezelligquote:Op zondag 9 februari 2014 15:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom is t uitgaan in Rotterdam zo fcking duur, arachide.?
Ohja, btw, wij zijn vandaag begonnen met de 150 euro challenge.quote:
Ik laatst 4.50. Maar we waren al behoorlijk ver heen toen we weg gingen.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gister maar 10 euro uitgegeven met uitgaan en het was hartstikke gezellig
Wat is de 150 euro challenge?quote:Op zondag 9 februari 2014 15:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ohja, btw, wij zijn vandaag begonnen met de 150 euro challenge.
Eerste weekboodschappen waren 27 euro (oke, 33, maar alles voor de kat tellen we niet mee). So far so good
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |