jij probeert voor va een chick te fixen, terwijl je net zegt dat een vriendin van je voor de dame in kwestie een gozer probeert te regelen omdat ze lelijk isquote:
Goed plan hahaquote:Op zondag 9 februari 2014 14:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
I know. Ook best chill wel.
Zo even betere kleding aantrekken en dan lekker voor de tv even lekker steppen en squatten denk ik
Neen, ik stuur va gewoon een chick, ik kan LMI ook een chick sturen maar die schijt waarschijnlijk in haar bek.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij probeert voor va een chick te fixen, terwijl je net zegt dat een vriendin van je voor de dame in kwestie een gozer probeert te regelen omdat ze lelijk is
het is te zien, "wordt"quote:Op zondag 9 februari 2014 14:03 schreef Ezell het volgende:
vandaag: opruimen, wasmachine, schoonmaken, boodschappen doen en koken
zojuist besloten dat ik met mijn studie stop en huisvrouw wordt
okquote:Op zondag 9 februari 2014 14:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Neen, ik stuur va gewoon een chick, ik kan LMI ook een chick sturen maar die schijt waarschijnlijk in haar bek.
ik ookquote:Op zondag 9 februari 2014 14:03 schreef Ezell het volgende:
vandaag: opruimen, wasmachine, schoonmaken, boodschappen doen en koken
zojuist besloten dat ik met mijn studie stop en huisvrouw wordt
Als ik met haar een goed gesprek kan houden is ze wel enigszins volwassenquote:
wat zit je te zeuren over een leeftijdquote:Op zondag 9 februari 2014 14:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik met haar een goed gesprek kan houden is ze wel enigszins volwassen
quote:Op zondag 9 februari 2014 14:02 schreef Xeor het volgende:
[..]
Goed plan haha![]()
![]()
Heb voor het eerst gesport op zondagochtend... voelde goed.
jaaaaaaquote:Op zondag 9 februari 2014 14:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
tering, waar kwam die vandaan
[..]
gaan we dan naast elkaar wonen? leuk voor koffiepauzes
Ook wel lekker toch een dagje niksenquote:Op zondag 9 februari 2014 14:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben lekker aan het niksen verder. 3 uur 's nachts thuis, de hele tijd wakker door de wind. Maar nu lekker alleen thuis beetje niksen![]()
Wilz o eigenlijk wel nog boodschappen doen.
Succes baasje.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik met haar een goed gesprek kan houden is ze wel enigszins volwassen
Deed ik niet meer, maar ik geef nu antwoordquote:Op zondag 9 februari 2014 14:04 schreef supersof het volgende:
[..]
wat zit je te zeuren over een leeftijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |