Liever niet eigenlijk.quote:
Oh, dan mag hij het wel naar je DM'enquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben mobiel, dus liefst in het topicquote:Op zondag 9 februari 2014 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, dan mag hij het wel naar je DM'en
Nog eisen stellen ookquote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 13:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]Oké, deze spoiler ga ik niet openen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bedankt dat je de moeite neemt om je pic te spoileren"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ohja. Daar zit natuurlijk verschil in. Mijn excuses. Ik ben niet zo scherp vandaag.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2014 13:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]Das niet van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn schijt heeft mij geen toestemming gegeven om een picca te schieten. Ik moest dus voorbeeld materiaal hebben.quote:
Jammerquote:Op zondag 9 februari 2014 13:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Mijn schijt heeft mij geen toestemming gegeven om een picca te schieten. Ik moest dus voorbeeld materiaal hebben.
ik ben er al hoorquote:
ja gwn zieke libiquote:Op zondag 9 februari 2014 13:42 schreef Typisch het volgende:
tyron volgens mij maak jij echt gekke dingen mee man
hoe doe je dat
heb je nog gehosseld?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |