En dan had ara nog een hele zin ook. Jij slechts 1 woordquote:
Ben bezig met haar neef te praten, maar direct vragen: he, je nicht is cute, geef me haar nummer, vond ik wat raar.quote:
ja maar jaquote:Op zondag 9 februari 2014 17:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan had ara nog een hele zin ook. Jij slechts 1 woord
dat zo echt creepy zijn.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben bezig met haar neef te praten, maar direct vragen: he, je nicht is cute, geef me haar nummer, vond ik wat raar.
/subtiel
ik dacht dat je al een vriendin hadquote:Op zondag 9 februari 2014 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben bezig met haar neef te praten, maar direct vragen: he, je nicht is cute, geef me haar nummer, vond ik wat raar.
/subtiel
Het is heus niet erg om toe te geven dat je faaldequote:
bezuinigen hequote:Op zondag 9 februari 2014 17:03 schreef arachide. het volgende:
waarom is er geen chocolade in dit huishouden?
mijn imago wat doe jequote:Op zondag 9 februari 2014 17:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is heus niet erg om toe te geven dat je faalde
Ik vind een nummer via iemand anders krijgen sowieso apart, vraag het diegene zelf op een andere manierquote:Op zondag 9 februari 2014 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
/subtiel
Goed bezigquote:Op zondag 9 februari 2014 17:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
/subtiel
Crack zei dat het niet zo creepy zou zijn en haar geloof ik wel.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind een nummer via iemand anders krijgen sowieso apart, vraag het diegene zelf op een andere manier
Er vooruit komen dat jij ook kan falen en dat met opgeheven hoofd accepteren en verkondigen maakt je sterker en zorgt ervoor dat je meer wordt gerespecteerdquote:
Niks mis mee hoor. Mits het op een normale manier gebeurdquote:Op zondag 9 februari 2014 17:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vind een nummer via iemand anders krijgen sowieso apart, vraag het diegene zelf op een andere manier
Oke:quote:Op zondag 9 februari 2014 17:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er vooruit komen dat jij ook kan falen en dat met opgeheven hoofd accepteren en verkondigen maakt je sterker en zorgt ervoor dat je meer wordt gerespecteerd
Bij mensen met tinder kan je ook leuke dingen doen. "voel je je yolo?" Zo ja: alles liken.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:06 schreef essnhills het volgende:
Ik ging gister trouwens nog whatsappen met een potentiële scharrel van een vriendin van mij.
Op haar telefoon. Was lachen. Beetje uitdagend doen enzo.
Nu hebben ze een date gepland
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Crack zei dat het niet zo creepy zou zijn en haar geloof ik wel.
Ik zat in badquote:
Het overkomt de beste.quote:
fuck you tooquote:Op zondag 9 februari 2014 17:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bij mensen met tinder kan je ook leuke dingen doen. "voel je je yolo?" Zo ja: alles liken.
Hahaquote:Op zondag 9 februari 2014 17:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Bij mensen met tinder kan je ook leuke dingen doen. "voel je je yolo?" Zo ja: alles liken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |