Banden plakken is echt easyquote:Op zondag 9 februari 2014 15:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan het niet. Heb echt letterlijk twee linkerhanden.
Een voorraadkast lijkt mij verdomd handig. Waarom heb ik dat niet?!quote:Op zondag 9 februari 2014 15:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik denk het wel, de volgende keer ga ik alleen boodschappen doen
En we hadden trouwens veel geluk met onze voorraadkast. We hebben nog heel veel aardappels, pasta en rijst. Klein gelukje. Helaas was de koffie wel op, en alle andere soorten drinken.
Misschien ben je meer een feestjeshosselaar?quote:Op zondag 9 februari 2014 15:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En er was wel een leuk meisje. Ik kon gisteren wel met nieuwe meisjes praten, soms lukt dat
Ja écht makkelijk.quote:
Niet dat ik gehosseld heb, maar ja, I guess. Ik kan prima babbelen, zolang ik maar een goede opzet heb johquote:Op zondag 9 februari 2014 15:40 schreef arachide. het volgende:
[..]
Misschien ben je meer een feestjeshosselaar?
quote:Op zondag 9 februari 2014 15:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan het niet.wel eens geprobeerd maar nee.
Kan je zo maken. Je hebt genoeg kasten op je kamer toch?quote:Op zondag 9 februari 2014 15:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een voorraadkast lijkt mij verdomd handig. Waarom heb ik dat niet?!
Ik zweer erbijquote:Op zondag 9 februari 2014 15:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een voorraadkast lijkt mij verdomd handig. Waarom heb ik dat niet?!
Maar jij vindt tyfushipsters leuk.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet dat ik gehosseld heb, maar ja, I guess. Ik kan prima babbelen, zolang ik maar een goede opzet heb joh
Ze is net zo'n tyfushipster als ik
Ja, misschien. Ben nu bezig met alles op te ruimen en rotzooi weg te doen.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan je zo maken. Je hebt genoeg kasten op je kamer toch?
Gewoon inkopen doen als iets in aanbieding is (mn rijst en pasta)
O pfff, ik ga gewoon om de paar dagen naar de supermarkt.quote:Op zondag 9 februari 2014 15:42 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zweer erbijNet zoals de diepvries. We hebben 3 kleine plankjes. Eentje met granen (pasta, rijst, crackers, stokbrood) en aardappelpuree. Eentje met sauzen, soepen en smaakmakers. En eentje met broodbeleg en overige dingen. Werkt perfect
Ik heb nog 2 kilo rijstquote:Op zondag 9 februari 2014 15:42 schreef essnhills het volgende:
Ze hebben nu bij de Lidl Aziatische week. Allemaal noedels en rijst enzo in de aanbieding
Echt?quote:Op zondag 9 februari 2014 15:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet dat ik gehosseld heb, maar ja, I guess. Ik kan prima babbelen, zolang ik maar een goede opzet heb joh
Ze is net zo'n tyfushipster als ik
quote:Op zondag 9 februari 2014 15:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 kilo rijstNet als spaghetti voor 2, kilo farfalle en kilo macaroni.
quote:
Die hele friendzone maak je zelf. Geef der fb nou maar, ik wil kijken!quote:Op zondag 9 februari 2014 15:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze leek een beetje onzeker, we zijn buiten gaan zitten en hebben best wel goed gepraat
*inb4 friendzone*
quote:Op zondag 9 februari 2014 15:47 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die hele friendzone maak je zelf. Geef der fb nou maar, ik wil kijken!
En dan heb je mijn collectie groentes nog niet gezien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |