Ok.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die plaatjes zijn wel ban waardig even mailtje sturen.
Moest wel even lachen bij die 3e, ook al is hij erg kinderachtig.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik als kunstenaar herken hier een grootheid aan het werk.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, die heeft hij al een poos geleden ontdekt:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik wil graag het volgende gedicht opdragen aan Insomnia_quote:
#Inso #NeverForgetquote:J. C. BLOEM (1887-1966)
INSOMNIA
Denkend aan de dood kan ik niet slapen,
En niet slapend denk ik aan de dood,
En het leven vliet gelijk het vlood,
En elk zijn is tot niet-zijn geschapen.
Hoe onmachtig klinkt het schriel `te wapen',
Waar de levenswil ten strijd mee noodt,
Naast der doodsklaroenen schrille stoot,
Die de grijsaards oproept met de knapen.
Evenals een vrouw, die eens zich gaf,
Baren moet, of ze al dan niet wil baren,
Want het kind is groeiende in haar schoot,
Is elk wezen zwanger van de dood,
En het voorbestemde doel van 't paren
Is niet minder dan de wieg het graf.
Dat zei je moeder ook na de eerste echo. Helaas is de mail nooit aangekomen bij abortuskliniek.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tering.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook na de eerste echo. Helaas is de mail nooit aangekomen bij abortuskliniek.
Tot vanavond of zoiets. Succes bij de dealer Knut. Niet per ongeluk om drugs vragen he HAHAHAquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook na de eerste echo. Helaas is de mail nooit aangekomen bij abortuskliniek.
Dat dit soort opmerkingen gewoon kunnen hier he..quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij wil je heel graag je banner in de OP.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tot vanavond of zoiets. Succes bij de dealer Knut. Niet per ongeluk om drugs vragen he HAHAHA
[ afbeelding ]
Gaan jullie echtquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat dit soort opmerkingen gewoon kunnen hier he..
Dat je nog durft eerst achter lopen janken dat ik je ga dood maken en nu weer een bek op zetten.
Gaat leuk worden in Zwolle zo he.
Stond nog onder control V en is toch een schitterende afsluiternquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij wil je heel graag je banner in de OP.
Wat ga je doen in Zwolle met Knutquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat dit soort opmerkingen gewoon kunnen hier he..
Dat je nog durft eerst achter lopen janken dat ik je ga dood maken en nu weer een bek op zetten.
Gaat leuk worden in Zwolle zo he.
Vechten.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat ga je doen in Zwolle met Knut
ONZ / [ONZ MEET] 10 Mei Zwollequote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat ga je doen in Zwolle met Knut
Ik zie dat Rensie Rensie ook komt. Die kan dan mooi dienen als scheidsrechter in de Mikey - Knut deathmatch.quote:
Ah, Monitor is er ook. Leuk, dan houdt er iemand bij hoeveel woorden iedereen aan het eind van de dag heeft gezegdquote:
Monitor is wel een geile beer, daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:55 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ah, Monitor is er ook. Leuk, dan houdt er iemand bij hoeveel woorden iedereen aan het eind van de dag heeft gezegd
bondagequote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:55 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ah, Monitor is er ook. Leuk, dan houdt er iemand bij hoeveel woorden iedereen aan het eind van de dag heeft gezegd
Dit is nog steeds mijn favoriete post ooit. Weermoet, hoe verzin je het. Die gozer is zo dom dat hij Zwolle niet eens gaat vinden, ik maak me geen zorgen dus.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar menwen die so ver gaan dat ze met kwijl in de bek achter de pc zitten om iemand kapot te maken hoe kan ik nou van zulke laage personen hebben kunnen verliezen. Soms vraag ik me het met weermoet af. Ook de waarom ik en waar heb ik het aan verdient vraag komt dan weer op. Wat heb ik gedaan dat zulke undermenschen mij zo kapot willen maken?. Dat ze ermee weg zijn gekomen gaat ook in tegen de wetten der karma en rechtvaardigheidt. Ik was vroeger fan van Disney daar zegevierde uiteindelijk altijd het goeie. In de echte wereld duidelijk niet. Al hoop ik nog op Karma al is het tervergeeft zelfs al zou knut morgen onder een auto komen terzamen met kut konijn dan zouden hier eerder rip topics geopend worden dan de hoon die ze verdienen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit is nog steeds mijn favoriete post ooit. Weermoet, hoe verzin je het. Die gozer is zo dom dat hij Zwolle niet eens gaat vinden, ik maak me geen zorgen dus.
Ik vraag mij met weermoet af waarom jij hem kapot wil maken!!!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit is nog steeds mijn favoriete post ooit. Weermoet, hoe verzin je het. Die gozer is zo dom dat hij Zwolle niet eens gaat vinden, ik maak me geen zorgen dus.
Rechtvaardigheidtquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kom jij achter.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat appletv al 5 jaar doet zeg maarquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:00 schreef TwenteFC het volgende:
Chromecast, met 1 klik netflix shizzle van mijn mobiel naar de tv knallen.
Schuim op de bekquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben toen uit het niets aangevallen he door smerige mannetjew als rabbit en Knut. Als haaien die bloedruiken zijn ze er toen opgedoken met het schuim op de bek om Mikey kapot te willen maken. En dan krijgen ze de publieke opinie mee dan is het einde zoek. Mikey virtueel vermoord nu denkt iedereen Mikey is teringdebiel.
Met appletv moet je de "source" aanlaten staan toch?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat appletv al 5 jaar doet zeg maar
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:02 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Met appletv moet je de "source" aanlaten staan toch?
Ik zet de tv aan, xbox aan, netflix op tvquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Ik zet de tv aan, zet appletv aan en heb netflix op tv.
Dat is niks nieuws.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:03 schreef GGMM het volgende:
Haha, Twente loopt 5 jaar achter qua techniek.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Slecht nieuws, Jennifer is er niet meer in.
Chromecast is officieel nog niet eens uit in Nederlandquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:03 schreef GGMM het volgende:
Haha, Twente loopt 5 jaar achter qua techniek.
En dat is zeker een pak van je hart?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:00 schreef TwenteFC het volgende:
Chromecast, met 1 klik netflix shizzle van mijn mobiel naar de tv knallen.
Oh weet ik veel dat je niet bij bent. Sorry hoor.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je moet niet verklappen vriendIk weet nog niet eens in welk land het is.
Ja net zo chill.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:07 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En dat is zeker een pak van je hart?
Jij bent het kwaad de duivel en alle demonen in een persoon,quote:
Uh, ok.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij bent het kwaad de duivel en alle demonen in een persoon,
Het kanker en aids op deze wereld, Op de dag dat ik de wereld van jou verlos verdien ik een standbeeld twee keer zo hoog als die van Jezus in Rio Brazilië.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het kanker en aids op deze wereld, Op de dag dat ik de wereld van jou verlos verdien ik een standbeeld twee keer zo hoog als die van Jezus in Rio Brazilië.
Is dit een bedreiging??quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Doe eens normaal.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gezien de geweldige skills moet dat haast welquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar volgens mij heb ik die gemaakt.
Waar staat dat beeld van Van Gaal!?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gezien de geweldige skills moet dat haast wel
Ja, ik zeg het maar snel; straks claimt iemand anders mijn kunstwerk.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gezien de geweldige skills moet dat haast wel
Nou nou nou. Adem even diep in en uit en neem een koekjequote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nu nog alleen in Rio, maar binnenkort ook in Munchen, Gelsenkiersjen, Hamburg en misschien wel overal in Europa. Ja!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waar staat dat beeld van Van Gaal!?
Nog beterquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:14 schreef Karina het volgende:
Er was toch nog een photoshop van Van Gaal als dat beeld, maar dan een betere
Kijk zijn post op pagina 1quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nou nou. Adem even diep in en uit en neem een koekje
Beter??quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:14 schreef Karina het volgende:
Er was toch nog een photoshop van Van Gaal als dat beeld, maar dan een betere
DER MEISTERquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu nog alleen in Rio, maar binnenkort ook in Munchen, Gelsenkiersjen, Hamburg en misschien wel overal in Europa. Ja!
Dat hadden ze wel even eerst mogen vragen hequote:Rutte en Poetin praten kort over homorechten in Rusland
Premier heeft 'zorgen Nederlandse regering en bevolking overgebracht'
Dit is trouwens niet zo aardig Knut. Hoe zou je het vinden als iemand dat tegen jou zei?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
jawohlquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hans heeft ook een sterke Louis imitatie in huis.
Sherlock dr Mikey over knut. Staat er vast al wel ergens tussen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is trouwens niet zo aardig Knut. Hoe zou je het vinden als iemand dat tegen jou zei?
Ik kijk uit principe geen sporten die geen voetbal zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:24 schreef Syntix het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan de OS? De nos die denkt dat alleen schaatsen een OS sport is (omdat we daar een beetje goed in zijn)![]()
![]()
Het goedpraten van misstanden in Rusland door de publieke omroep
![]()
Geen aandacht schenken aan OS sporten die wel leuk zijn, maar waar NL geen fuck in voorstelt
etc.
een beetjequote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:24 schreef Syntix het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan de OS?
etc.
IJshockey is ook vet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:27 schreef Syntix het volgende:
Die Xtreme sporten met zo'n snowboard in een halfpipe of zo is nog wel leuk om te zien, maar fucking 10km schaatsen aanglurenthe fuck zeg wat saai.
Is shorttrack ook een Olympische sport? Dat ziet er echt vreemd uit.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:27 schreef Syntix het volgende:
Die Xtreme sporten met zo'n snowboard in een halfpipe of zo is nog wel leuk om te zien, maar fucking 10km schaatsen aanglurenthe fuck zeg wat saai.
Wat je zegt ben je zelf is natuurlijk ook niet nodig he? Volwassen kerels. Nou ja volwassenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sherlock dr Mikey over knut. Staat er vast al wel ergens tussen.
Nu weer de onschuldige uithangen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sherlock dr Mikey over knut. Staat er vast al wel ergens tussen.
Vertel me meer.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf is natuurlijk ook niet nodig he? Volwassen kerels. Nou ja volwassen![]()
Maar goed beetje aardig zijn is nooit verkeerd, tegen niemand. Ik ga zo trouwens douchen want ik ga straks naar de film
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
de onschuldige uithangen.
Wanneer jou karma bom ontploft moet wel bijna heel Nederland weg zijn.
hoe kan jij leven met jezelf ? Ik heb gister 12 year a slave gezien.
Die man ging aan de drank omdat hij negers moest slaan. En daardoor niet kon slapen vanwege zijn geweten. Ben jij ook aan de drank of ben jij zo rot dat je zonder geweten leeft?
Voorvertoning van Robocop. Ben benieuwd want de nieuwe Robocop ziet er wel een beetje gaar uitquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vertel me meer.
(over de film).
Lijkt me wel een goede film.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vertel me meer.
(over de film).
Ga samen een keer een biertje drinken joh. Ik gok dat jullie dan gewoon overweg kunnen. Man ik kan zelfs overweg met Jimbo als Amsterdammer en die is voor Feyenoordquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nu weer de onschuldige uithangen.
Wanneer jou karma bom ontploft moet wel bijna heel Nederland weg zijn.
hoe kan jij leven met jezelf ? Ik heb gister 12 year a slave gezien.
Die man ging aan de drank omdat hij negers moest slaan. En daardoor niet kon slapen vanwege zijn geweten. Ben jij ook aan de drank of ben jij zo rot dat je zonder geweten leeft?
Shorttrackquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is shorttrack ook een Olympische sport? Dat ziet er echt vreemd uit.
♪ Karina is de hoer van Amsterdam ♪quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga samen een keer een biertje drinken joh. Ik gok dat jullie dan gewoon overweg kunnen. Man ik kan zelfs overweg met Jimbo als Amsterdammer en die is voor Feyenoord
Fixedquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:35 schreef Saind het volgende:
[..]
♪ Karina is de schat van Amsterdam ♪
Woensdag.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wanneer zijn de eerste ijshockeywedstrijden?
Ik zag net dat de omloop dit jaar pas in maart is.
Al helpt het wel dat Jimbo geen labiele gek is natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga samen een keer een biertje drinken joh. Ik gok dat jullie dan gewoon overweg kunnen. Man ik kan zelfs overweg met Jimbo als Amsterdammer en die is voor Feyenoord
Weet je die discussie nog die we een keer hadden over uit huis gaanquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:50 schreef TwenteFC het volgende:
Heel blij dat chromecast dingetje testen op de TV beneden, met Herman Finkers en nu mag ik hem er niet meer uithalen van mijn ouders.
Jawel hoor, hij weet het alleen goed te verbergen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al helpt het wel dat Jimbo geen labiele gek is natuurlijk.
Volgens deze theorie is iedereen een labiele gek.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel hoor, hij weet het alleen goed te verbergen.
Jij wint.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Weet je die discussie nog die we een keer hadden over uit huis gaan
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Weet je die discussie nog die we een keer hadden over uit huis gaan
jaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens deze theorie is iedereen een labiele gek.
quote:
Prima te doenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:02 schreef TwenteFC het volgende:
Mensen die mobiel browsen zullen me dankbaar zijn.
En Knut wel ja zit wat in.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oehoe oehoe?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Door lans heb ik oehoe oehoe in mn hoofd
Luister "the road to escondido" topplaat.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
If you wanna get down.
Pomtiedomptiedom
Dat is denk ik 1 van de laatste cds die ik gekocht heb. Daarna toch wel overgestapt op digitaal luisteren.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Luister "the road to escondido" topplaat.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
If you wanna get down.
Pomtiedomptiedom
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Scarlett "zonder makeup":
[ afbeelding ]
Girl Next Door
Hahaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik luister nu de live in tokyo versie. Voor net dat beetje extra.
Underworld heeft ook een toffe live in Tokyo.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Haha![]()
Deze luister ik regelmatig:
Deze?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Underworld heeft ook een toffe live in Tokyo.
Straks even checken. Born Slippy ken ik natuurlijk welquote:
Ik zorg wel voor iets anders door je hoofd.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Door lans heb ik oehoe oehoe in mn hoofd
Doe eens normaal man.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zorg wel voor iets anders door je hoofd.
gadverdamme wil je dit niet meer posten? Thanks.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Scarlett "zonder makeup":
[ afbeelding ]
Girl Next Door
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:06 schreef yvonne het volgende:
Ja hallon, boehoe, jank jank, ga lekker ff op het schoolplein verderJa, je weet wel wie ik bedoel
nou nou nou. Dat kan ook anders.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:06 schreef yvonne het volgende:
Ja hallon, boehoe, jank jank, ga lekker ff op het schoolplein verderJa, je weet wel wie ik bedoel
Wat heeft de SC in het algemeen gedaan dan? Heb ik zoals gewoonlijk iets gemist?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
nou nou nou. Dat kan ook anders.
PMSquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat heeft de SC in het algemeen gedaan dan? Heb ik zoals gewoonlijk iets gemist?
gejankt hè. Staat eerlijk gezegd gewoon in haar post, alsmede de oplossing. Het is geen rocket science.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat heeft de SC in het algemeen gedaan dan? Heb ik zoals gewoonlijk iets gemist?
Nou ik kan er niks aandoen dat PSV zondag verloor en dan een paar uur in een hoekje moest huilen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
gejankt hè. Staat eerlijk gezegd gewoon in haar post, alsmede de oplossing. Het is geen rocket science.
Ja, maar doe dat de volgende keer lekker op het schoolplein. Nogmaals, de oplossing wordt meteen ook aangedragen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou ik kan er niks aandoen dat PSV zondag verloor en dan een paar uur in een hoekje moest huilen.
Dat is menselijk!
Snel rennen naar een hoekje en uithuilenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou ik kan er niks aandoen dat PSV zondag verloor en dan een paar uur in een hoekje moest huilen.
Dat is menselijk!
Daar heb ik geen zin in, als ik wil huilen doe ik het lekker in mijn eigen hoekjequote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja, maar doe dat de volgende keer lekker op het schoolplein. Nogmaals, de oplossing wordt meteen ook aangedragen.
Ga jij maar fappen op die trol genaamd Nicki Minajquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
gadverdamme wil je dit niet meer posten? Thanks.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:32 schreef Tarado het volgende:
Onderstaande Eredivisiewedstrijden kunnen niet plaatsvinden tijdens speelronde 29:
Heracles Almelo - Feyenoord
RKC Waalwijk - Ajax
FC Twente - ADO Den Haag
Go Ahead Eagles - NAC Breda
FC Utrecht - Cambuur Leeuwarden
KNVB-competitiemanager Gijs de Jong (foto) betreurt de uitkomst van de gesprekken, vooral omdat de verplaatste duels nu worden afgewerkt op woensdagmiddag 2 april om 15.45 uur. De KNVB kon niet anders dan die supportersonvriendelijke middagtijd aan te houden, omdat er 's avonds geen voetbal mogelijk is door de Champions League.
Wedstrijden waar geen haan naar kraait.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:32 schreef Tarado het volgende:
Onderstaande Eredivisiewedstrijden kunnen niet plaatsvinden tijdens speelronde 29:
RKC Waalwijk - Ajax
FC Twente - ADO Den Haag
KNVB-competitiemanager Gijs de Jong (foto) betreurt de uitkomst van de gesprekken, vooral omdat de verplaatste duels nu worden afgewerkt op woensdagmiddag 2 april om 15.45 uur. De KNVB kon niet anders dan die supportersonvriendelijke middagtijd aan te houden, omdat er 's avonds geen voetbal mogelijk is door de Champions League.
En waarom kan dat nietquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:32 schreef Tarado het volgende:
RKC Waalwijk - Ajax
FC Twente - ADO Den Haag
Dan nog liever Barbara Barendquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ga jij maar fappen op die trol genaamd Nicki Minaj
echt wat een debielenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:32 schreef Tarado het volgende:
RKC Waalwijk - Ajax
FC Twente - ADO Den Haag
Voetbal gaat niet boven alles zo blijkt, het is toch gek dat de regering zich aan het voetbal moet aanpassen, eerder andersom.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Vanwege een atoomtop waar ze 15.000 politiemensen nodig blijken te hebben.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nucleaire top met allerlei nobodys
Bommetje erop.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Vanwege een atoomtop waar ze 15.000 politiemensen nodig blijken te hebben.
nobodiesquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:De top in cijfers:
- 58 wereldleiders komen bijeen in het World Forum
- tientallen verschillende regeringstoestellen nemen zij mee. Die worden geparkeerd op de Polderbaan van Schiphol
- 5000 ambtenaren en 3000 journalisten zijn bij het evenement aanwezig
- 13.000 agenten, 4000 marechaussees en 3000 militairen worden per dag ingezet om de veiligheid te garanderen
- 3 snelwegen en 2 provinciale wegen bij Den Haag zijn deels afgesloten
- 8 omleidingsroutes zijn ingesteld voor verkeer in de rest van het land
- 600 extra NS-medewerkers werken tijdens de top
- 22.000 reizigers kunnen per uur worden vervoerd over het spoor rond Den Haag
- 509.779 inwoners heeft Den Haag. De gemeente verwacht dat zij vrijwel allemaal last zullen hebben van de top
- 109.000 rijksambtenaren is gevraagd om thuis of in een andere stad te werken
- 7 bedrijven, waaronder het brugrestaurant over de A4, moeten drie dagen dicht
Beetje planning is toch wel handig, die atoomtop is toch niet iets wat vorige week is beslotenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voetbal gaat niet boven alles zo blijkt, het is toch gek dat de regering zich aan het voetbal moet aanpassen, eerder andersom.
bedrijven die dicht moetenquote:
Toch wel lachen dat zoiets in Nederland is.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bedrijven die dicht moeten
Echt belachelijk, of krijgen ze een eenmalige uitkering?
3 snelwegen afgesloten![]()
quote:
Halve land platleggen voor een top waar ze toch niks gaan beslissen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch wel lachen dat zoiets in Nederland is.
Is toch niet zo gek allemaal, de belangrijkste personen op aarde komen daar heen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bedrijven die dicht moeten
Echt belachelijk, of krijgen ze een eenmalige uitkering?
3 snelwegen afgesloten![]()
uh nee. van mij hoeft het niet zoquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch wel lachen dat zoiets in Nederland is.
HMF is er niet bij, vanwaar de ophef?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is toch niet zo gek allemaal, de belangrijkste personen op aarde komen daar heen.
Aha net als een WK organiseren die je niet gaat winnen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Halve land platleggen voor een top waar ze toch niks gaan beslissen.
Wat had je dan?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:35 schreef hafcfan het volgende:
Net terug uit ziekenhuis van een kaakoperatie. Wat doet dat zeer zeg.
Ik heb ook wel eens een nucleaire top. Haha. xDquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou als eigenaar van een bedrijf het niet zo leuk vinden, hoe belangrijk die personen ook zijnquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is toch niet zo gek allemaal, de belangrijkste personen op aarde komen daar heen.
Je zal weinig keus hebben ben ik bang.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zou als eigenaar van een bedrijf het niet zo leuk vinden, hoe belangrijk die personen ook zijn
Alsof die geen vergoedingen krijgenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zou als eigenaar van een bedrijf het niet zo leuk vinden, hoe belangrijk die personen ook zijn
Die krijgen dat toch wel vergoedt?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Moet je maar geen ruzie zoeken met iemand die sterker is.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:35 schreef hafcfan het volgende:
Net terug uit ziekenhuis van een kaakoperatie. Wat doet dat zeer zeg.
Hangt van de compensatie afquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |