quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Slecht nieuws, Jennifer is er niet meer in.
Chromecast is officieel nog niet eens uit in Nederlandquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:03 schreef GGMM het volgende:
Haha, Twente loopt 5 jaar achter qua techniek.
En dat is zeker een pak van je hart?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:00 schreef TwenteFC het volgende:
Chromecast, met 1 klik netflix shizzle van mijn mobiel naar de tv knallen.
Oh weet ik veel dat je niet bij bent. Sorry hoor.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je moet niet verklappen vriendIk weet nog niet eens in welk land het is.
Ja net zo chill.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:07 schreef Iwanius het volgende:
[..]
En dat is zeker een pak van je hart?
Jij bent het kwaad de duivel en alle demonen in een persoon,quote:
Uh, ok.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij bent het kwaad de duivel en alle demonen in een persoon,
Het kanker en aids op deze wereld, Op de dag dat ik de wereld van jou verlos verdien ik een standbeeld twee keer zo hoog als die van Jezus in Rio Brazilië.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het kanker en aids op deze wereld, Op de dag dat ik de wereld van jou verlos verdien ik een standbeeld twee keer zo hoog als die van Jezus in Rio Brazilië.
Is dit een bedreiging??quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Doe eens normaal.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gezien de geweldige skills moet dat haast welquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar volgens mij heb ik die gemaakt.
Waar staat dat beeld van Van Gaal!?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gezien de geweldige skills moet dat haast wel
Ja, ik zeg het maar snel; straks claimt iemand anders mijn kunstwerk.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gezien de geweldige skills moet dat haast wel
Nou nou nou. Adem even diep in en uit en neem een koekjequote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nu nog alleen in Rio, maar binnenkort ook in Munchen, Gelsenkiersjen, Hamburg en misschien wel overal in Europa. Ja!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waar staat dat beeld van Van Gaal!?
Nog beterquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:14 schreef Karina het volgende:
Er was toch nog een photoshop van Van Gaal als dat beeld, maar dan een betere
Kijk zijn post op pagina 1quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nou nou. Adem even diep in en uit en neem een koekje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |