Ga samen een keer een biertje drinken joh. Ik gok dat jullie dan gewoon overweg kunnen. Man ik kan zelfs overweg met Jimbo als Amsterdammer en die is voor Feyenoordquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nu weer de onschuldige uithangen.
Wanneer jou karma bom ontploft moet wel bijna heel Nederland weg zijn.
hoe kan jij leven met jezelf ? Ik heb gister 12 year a slave gezien.
Die man ging aan de drank omdat hij negers moest slaan. En daardoor niet kon slapen vanwege zijn geweten. Ben jij ook aan de drank of ben jij zo rot dat je zonder geweten leeft?
Shorttrackquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
Is shorttrack ook een Olympische sport? Dat ziet er echt vreemd uit.
♪ Karina is de hoer van Amsterdam ♪quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga samen een keer een biertje drinken joh. Ik gok dat jullie dan gewoon overweg kunnen. Man ik kan zelfs overweg met Jimbo als Amsterdammer en die is voor Feyenoord
Fixedquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:35 schreef Saind het volgende:
[..]
♪ Karina is de schat van Amsterdam ♪
Woensdag.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wanneer zijn de eerste ijshockeywedstrijden?
Ik zag net dat de omloop dit jaar pas in maart is.
Al helpt het wel dat Jimbo geen labiele gek is natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ga samen een keer een biertje drinken joh. Ik gok dat jullie dan gewoon overweg kunnen. Man ik kan zelfs overweg met Jimbo als Amsterdammer en die is voor Feyenoord
Weet je die discussie nog die we een keer hadden over uit huis gaanquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:50 schreef TwenteFC het volgende:
Heel blij dat chromecast dingetje testen op de TV beneden, met Herman Finkers en nu mag ik hem er niet meer uithalen van mijn ouders.
Jawel hoor, hij weet het alleen goed te verbergen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al helpt het wel dat Jimbo geen labiele gek is natuurlijk.
Volgens deze theorie is iedereen een labiele gek.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jawel hoor, hij weet het alleen goed te verbergen.
Jij wint.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Weet je die discussie nog die we een keer hadden over uit huis gaan
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Weet je die discussie nog die we een keer hadden over uit huis gaan
jaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens deze theorie is iedereen een labiele gek.
quote:
Prima te doenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:02 schreef TwenteFC het volgende:
Mensen die mobiel browsen zullen me dankbaar zijn.
En Knut wel ja zit wat in.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |