Beter??quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:14 schreef Karina het volgende:
Er was toch nog een photoshop van Van Gaal als dat beeld, maar dan een betere
DER MEISTERquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu nog alleen in Rio, maar binnenkort ook in Munchen, Gelsenkiersjen, Hamburg en misschien wel overal in Europa. Ja!
Dat hadden ze wel even eerst mogen vragen hequote:Rutte en Poetin praten kort over homorechten in Rusland
Premier heeft 'zorgen Nederlandse regering en bevolking overgebracht'
Dit is trouwens niet zo aardig Knut. Hoe zou je het vinden als iemand dat tegen jou zei?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook na de eerste echo. Helaas is de mail nooit aangekomen bij abortuskliniek.
jawohlquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hans heeft ook een sterke Louis imitatie in huis.
Sherlock dr Mikey over knut. Staat er vast al wel ergens tussen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is trouwens niet zo aardig Knut. Hoe zou je het vinden als iemand dat tegen jou zei?
Ik kijk uit principe geen sporten die geen voetbal zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:24 schreef Syntix het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan de OS? De nos die denkt dat alleen schaatsen een OS sport is (omdat we daar een beetje goed in zijn)![]()
![]()
Het goedpraten van misstanden in Rusland door de publieke omroep
![]()
Geen aandacht schenken aan OS sporten die wel leuk zijn, maar waar NL geen fuck in voorstelt
etc.
een beetjequote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:24 schreef Syntix het volgende:
Hebben jullie ook zo'n hekel aan de OS?
etc.
IJshockey is ook vet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:27 schreef Syntix het volgende:
Die Xtreme sporten met zo'n snowboard in een halfpipe of zo is nog wel leuk om te zien, maar fucking 10km schaatsen aanglurenthe fuck zeg wat saai.
Is shorttrack ook een Olympische sport? Dat ziet er echt vreemd uit.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:27 schreef Syntix het volgende:
Die Xtreme sporten met zo'n snowboard in een halfpipe of zo is nog wel leuk om te zien, maar fucking 10km schaatsen aanglurenthe fuck zeg wat saai.
Wat je zegt ben je zelf is natuurlijk ook niet nodig he? Volwassen kerels. Nou ja volwassenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sherlock dr Mikey over knut. Staat er vast al wel ergens tussen.
Nu weer de onschuldige uithangen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sherlock dr Mikey over knut. Staat er vast al wel ergens tussen.
Vertel me meer.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf is natuurlijk ook niet nodig he? Volwassen kerels. Nou ja volwassen![]()
Maar goed beetje aardig zijn is nooit verkeerd, tegen niemand. Ik ga zo trouwens douchen want ik ga straks naar de film
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
de onschuldige uithangen.
Wanneer jou karma bom ontploft moet wel bijna heel Nederland weg zijn.
hoe kan jij leven met jezelf ? Ik heb gister 12 year a slave gezien.
Die man ging aan de drank omdat hij negers moest slaan. En daardoor niet kon slapen vanwege zijn geweten. Ben jij ook aan de drank of ben jij zo rot dat je zonder geweten leeft?
Voorvertoning van Robocop. Ben benieuwd want de nieuwe Robocop ziet er wel een beetje gaar uitquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vertel me meer.
(over de film).
Lijkt me wel een goede film.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vertel me meer.
(over de film).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |