gadverdamme wil je dit niet meer posten? Thanks.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Scarlett "zonder makeup":
[ afbeelding ]
Girl Next Door
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:06 schreef yvonne het volgende:
Ja hallon, boehoe, jank jank, ga lekker ff op het schoolplein verderJa, je weet wel wie ik bedoel
nou nou nou. Dat kan ook anders.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:06 schreef yvonne het volgende:
Ja hallon, boehoe, jank jank, ga lekker ff op het schoolplein verderJa, je weet wel wie ik bedoel
Wat heeft de SC in het algemeen gedaan dan? Heb ik zoals gewoonlijk iets gemist?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
nou nou nou. Dat kan ook anders.
PMSquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat heeft de SC in het algemeen gedaan dan? Heb ik zoals gewoonlijk iets gemist?
gejankt hè. Staat eerlijk gezegd gewoon in haar post, alsmede de oplossing. Het is geen rocket science.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat heeft de SC in het algemeen gedaan dan? Heb ik zoals gewoonlijk iets gemist?
Nou ik kan er niks aandoen dat PSV zondag verloor en dan een paar uur in een hoekje moest huilen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
gejankt hè. Staat eerlijk gezegd gewoon in haar post, alsmede de oplossing. Het is geen rocket science.
Ja, maar doe dat de volgende keer lekker op het schoolplein. Nogmaals, de oplossing wordt meteen ook aangedragen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou ik kan er niks aandoen dat PSV zondag verloor en dan een paar uur in een hoekje moest huilen.
Dat is menselijk!
Snel rennen naar een hoekje en uithuilenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou ik kan er niks aandoen dat PSV zondag verloor en dan een paar uur in een hoekje moest huilen.
Dat is menselijk!
Daar heb ik geen zin in, als ik wil huilen doe ik het lekker in mijn eigen hoekjequote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja, maar doe dat de volgende keer lekker op het schoolplein. Nogmaals, de oplossing wordt meteen ook aangedragen.
Ga jij maar fappen op die trol genaamd Nicki Minajquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
gadverdamme wil je dit niet meer posten? Thanks.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:32 schreef Tarado het volgende:
Onderstaande Eredivisiewedstrijden kunnen niet plaatsvinden tijdens speelronde 29:
Heracles Almelo - Feyenoord
RKC Waalwijk - Ajax
FC Twente - ADO Den Haag
Go Ahead Eagles - NAC Breda
FC Utrecht - Cambuur Leeuwarden
KNVB-competitiemanager Gijs de Jong (foto) betreurt de uitkomst van de gesprekken, vooral omdat de verplaatste duels nu worden afgewerkt op woensdagmiddag 2 april om 15.45 uur. De KNVB kon niet anders dan die supportersonvriendelijke middagtijd aan te houden, omdat er 's avonds geen voetbal mogelijk is door de Champions League.
Wedstrijden waar geen haan naar kraait.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:32 schreef Tarado het volgende:
Onderstaande Eredivisiewedstrijden kunnen niet plaatsvinden tijdens speelronde 29:
RKC Waalwijk - Ajax
FC Twente - ADO Den Haag
KNVB-competitiemanager Gijs de Jong (foto) betreurt de uitkomst van de gesprekken, vooral omdat de verplaatste duels nu worden afgewerkt op woensdagmiddag 2 april om 15.45 uur. De KNVB kon niet anders dan die supportersonvriendelijke middagtijd aan te houden, omdat er 's avonds geen voetbal mogelijk is door de Champions League.
En waarom kan dat nietquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:32 schreef Tarado het volgende:
RKC Waalwijk - Ajax
FC Twente - ADO Den Haag
Dan nog liever Barbara Barendquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ga jij maar fappen op die trol genaamd Nicki Minaj
echt wat een debielenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:32 schreef Tarado het volgende:
RKC Waalwijk - Ajax
FC Twente - ADO Den Haag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |