gejankt hè. Staat eerlijk gezegd gewoon in haar post, alsmede de oplossing. Het is geen rocket science.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat heeft de SC in het algemeen gedaan dan? Heb ik zoals gewoonlijk iets gemist?
Nou ik kan er niks aandoen dat PSV zondag verloor en dan een paar uur in een hoekje moest huilen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
gejankt hè. Staat eerlijk gezegd gewoon in haar post, alsmede de oplossing. Het is geen rocket science.
Ja, maar doe dat de volgende keer lekker op het schoolplein. Nogmaals, de oplossing wordt meteen ook aangedragen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou ik kan er niks aandoen dat PSV zondag verloor en dan een paar uur in een hoekje moest huilen.
Dat is menselijk!
Snel rennen naar een hoekje en uithuilenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou ik kan er niks aandoen dat PSV zondag verloor en dan een paar uur in een hoekje moest huilen.
Dat is menselijk!
Daar heb ik geen zin in, als ik wil huilen doe ik het lekker in mijn eigen hoekjequote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja, maar doe dat de volgende keer lekker op het schoolplein. Nogmaals, de oplossing wordt meteen ook aangedragen.
Ga jij maar fappen op die trol genaamd Nicki Minajquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
gadverdamme wil je dit niet meer posten? Thanks.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:32 schreef Tarado het volgende:
Onderstaande Eredivisiewedstrijden kunnen niet plaatsvinden tijdens speelronde 29:
Heracles Almelo - Feyenoord
RKC Waalwijk - Ajax
FC Twente - ADO Den Haag
Go Ahead Eagles - NAC Breda
FC Utrecht - Cambuur Leeuwarden
KNVB-competitiemanager Gijs de Jong (foto) betreurt de uitkomst van de gesprekken, vooral omdat de verplaatste duels nu worden afgewerkt op woensdagmiddag 2 april om 15.45 uur. De KNVB kon niet anders dan die supportersonvriendelijke middagtijd aan te houden, omdat er 's avonds geen voetbal mogelijk is door de Champions League.
Wedstrijden waar geen haan naar kraait.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:32 schreef Tarado het volgende:
Onderstaande Eredivisiewedstrijden kunnen niet plaatsvinden tijdens speelronde 29:
RKC Waalwijk - Ajax
FC Twente - ADO Den Haag
KNVB-competitiemanager Gijs de Jong (foto) betreurt de uitkomst van de gesprekken, vooral omdat de verplaatste duels nu worden afgewerkt op woensdagmiddag 2 april om 15.45 uur. De KNVB kon niet anders dan die supportersonvriendelijke middagtijd aan te houden, omdat er 's avonds geen voetbal mogelijk is door de Champions League.
En waarom kan dat nietquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:32 schreef Tarado het volgende:
RKC Waalwijk - Ajax
FC Twente - ADO Den Haag
Dan nog liever Barbara Barendquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ga jij maar fappen op die trol genaamd Nicki Minaj
echt wat een debielenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:32 schreef Tarado het volgende:
RKC Waalwijk - Ajax
FC Twente - ADO Den Haag
Voetbal gaat niet boven alles zo blijkt, het is toch gek dat de regering zich aan het voetbal moet aanpassen, eerder andersom.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Vanwege een atoomtop waar ze 15.000 politiemensen nodig blijken te hebben.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nucleaire top met allerlei nobodys
Bommetje erop.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Vanwege een atoomtop waar ze 15.000 politiemensen nodig blijken te hebben.
nobodiesquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:De top in cijfers:
- 58 wereldleiders komen bijeen in het World Forum
- tientallen verschillende regeringstoestellen nemen zij mee. Die worden geparkeerd op de Polderbaan van Schiphol
- 5000 ambtenaren en 3000 journalisten zijn bij het evenement aanwezig
- 13.000 agenten, 4000 marechaussees en 3000 militairen worden per dag ingezet om de veiligheid te garanderen
- 3 snelwegen en 2 provinciale wegen bij Den Haag zijn deels afgesloten
- 8 omleidingsroutes zijn ingesteld voor verkeer in de rest van het land
- 600 extra NS-medewerkers werken tijdens de top
- 22.000 reizigers kunnen per uur worden vervoerd over het spoor rond Den Haag
- 509.779 inwoners heeft Den Haag. De gemeente verwacht dat zij vrijwel allemaal last zullen hebben van de top
- 109.000 rijksambtenaren is gevraagd om thuis of in een andere stad te werken
- 7 bedrijven, waaronder het brugrestaurant over de A4, moeten drie dagen dicht
Beetje planning is toch wel handig, die atoomtop is toch niet iets wat vorige week is beslotenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voetbal gaat niet boven alles zo blijkt, het is toch gek dat de regering zich aan het voetbal moet aanpassen, eerder andersom.
bedrijven die dicht moetenquote:
Toch wel lachen dat zoiets in Nederland is.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bedrijven die dicht moeten
Echt belachelijk, of krijgen ze een eenmalige uitkering?
3 snelwegen afgesloten![]()
quote:
Halve land platleggen voor een top waar ze toch niks gaan beslissen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch wel lachen dat zoiets in Nederland is.
Is toch niet zo gek allemaal, de belangrijkste personen op aarde komen daar heen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bedrijven die dicht moeten
Echt belachelijk, of krijgen ze een eenmalige uitkering?
3 snelwegen afgesloten![]()
uh nee. van mij hoeft het niet zoquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch wel lachen dat zoiets in Nederland is.
HMF is er niet bij, vanwaar de ophef?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is toch niet zo gek allemaal, de belangrijkste personen op aarde komen daar heen.
Aha net als een WK organiseren die je niet gaat winnen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Halve land platleggen voor een top waar ze toch niks gaan beslissen.
Wat had je dan?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:35 schreef hafcfan het volgende:
Net terug uit ziekenhuis van een kaakoperatie. Wat doet dat zeer zeg.
Ik heb ook wel eens een nucleaire top. Haha. xDquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou als eigenaar van een bedrijf het niet zo leuk vinden, hoe belangrijk die personen ook zijnquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is toch niet zo gek allemaal, de belangrijkste personen op aarde komen daar heen.
Je zal weinig keus hebben ben ik bang.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zou als eigenaar van een bedrijf het niet zo leuk vinden, hoe belangrijk die personen ook zijn
Alsof die geen vergoedingen krijgenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zou als eigenaar van een bedrijf het niet zo leuk vinden, hoe belangrijk die personen ook zijn
Die krijgen dat toch wel vergoedt?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Moet je maar geen ruzie zoeken met iemand die sterker is.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:35 schreef hafcfan het volgende:
Net terug uit ziekenhuis van een kaakoperatie. Wat doet dat zeer zeg.
Hangt van de compensatie afquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |