Voetbal gaat niet boven alles zo blijkt, het is toch gek dat de regering zich aan het voetbal moet aanpassen, eerder andersom.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Vanwege een atoomtop waar ze 15.000 politiemensen nodig blijken te hebben.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nucleaire top met allerlei nobodys
Bommetje erop.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Vanwege een atoomtop waar ze 15.000 politiemensen nodig blijken te hebben.
nobodiesquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:De top in cijfers:
- 58 wereldleiders komen bijeen in het World Forum
- tientallen verschillende regeringstoestellen nemen zij mee. Die worden geparkeerd op de Polderbaan van Schiphol
- 5000 ambtenaren en 3000 journalisten zijn bij het evenement aanwezig
- 13.000 agenten, 4000 marechaussees en 3000 militairen worden per dag ingezet om de veiligheid te garanderen
- 3 snelwegen en 2 provinciale wegen bij Den Haag zijn deels afgesloten
- 8 omleidingsroutes zijn ingesteld voor verkeer in de rest van het land
- 600 extra NS-medewerkers werken tijdens de top
- 22.000 reizigers kunnen per uur worden vervoerd over het spoor rond Den Haag
- 509.779 inwoners heeft Den Haag. De gemeente verwacht dat zij vrijwel allemaal last zullen hebben van de top
- 109.000 rijksambtenaren is gevraagd om thuis of in een andere stad te werken
- 7 bedrijven, waaronder het brugrestaurant over de A4, moeten drie dagen dicht
Beetje planning is toch wel handig, die atoomtop is toch niet iets wat vorige week is beslotenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Voetbal gaat niet boven alles zo blijkt, het is toch gek dat de regering zich aan het voetbal moet aanpassen, eerder andersom.
bedrijven die dicht moetenquote:
Toch wel lachen dat zoiets in Nederland is.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bedrijven die dicht moeten
Echt belachelijk, of krijgen ze een eenmalige uitkering?
3 snelwegen afgesloten![]()
quote:
Halve land platleggen voor een top waar ze toch niks gaan beslissen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch wel lachen dat zoiets in Nederland is.
Is toch niet zo gek allemaal, de belangrijkste personen op aarde komen daar heen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bedrijven die dicht moeten
Echt belachelijk, of krijgen ze een eenmalige uitkering?
3 snelwegen afgesloten![]()
uh nee. van mij hoeft het niet zoquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch wel lachen dat zoiets in Nederland is.
HMF is er niet bij, vanwaar de ophef?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is toch niet zo gek allemaal, de belangrijkste personen op aarde komen daar heen.
Aha net als een WK organiseren die je niet gaat winnen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Halve land platleggen voor een top waar ze toch niks gaan beslissen.
Wat had je dan?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:35 schreef hafcfan het volgende:
Net terug uit ziekenhuis van een kaakoperatie. Wat doet dat zeer zeg.
Ik heb ook wel eens een nucleaire top. Haha. xDquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou als eigenaar van een bedrijf het niet zo leuk vinden, hoe belangrijk die personen ook zijnquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is toch niet zo gek allemaal, de belangrijkste personen op aarde komen daar heen.
Je zal weinig keus hebben ben ik bang.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zou als eigenaar van een bedrijf het niet zo leuk vinden, hoe belangrijk die personen ook zijn
Alsof die geen vergoedingen krijgenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zou als eigenaar van een bedrijf het niet zo leuk vinden, hoe belangrijk die personen ook zijn
Die krijgen dat toch wel vergoedt?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Moet je maar geen ruzie zoeken met iemand die sterker is.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:35 schreef hafcfan het volgende:
Net terug uit ziekenhuis van een kaakoperatie. Wat doet dat zeer zeg.
Hangt van de compensatie afquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |