Ok.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die plaatjes zijn wel ban waardig even mailtje sturen.
Moest wel even lachen bij die 3e, ook al is hij erg kinderachtig.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik als kunstenaar herken hier een grootheid aan het werk.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, die heeft hij al een poos geleden ontdekt:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik wil graag het volgende gedicht opdragen aan Insomnia_quote:
#Inso #NeverForgetquote:J. C. BLOEM (1887-1966)
INSOMNIA
Denkend aan de dood kan ik niet slapen,
En niet slapend denk ik aan de dood,
En het leven vliet gelijk het vlood,
En elk zijn is tot niet-zijn geschapen.
Hoe onmachtig klinkt het schriel `te wapen',
Waar de levenswil ten strijd mee noodt,
Naast der doodsklaroenen schrille stoot,
Die de grijsaards oproept met de knapen.
Evenals een vrouw, die eens zich gaf,
Baren moet, of ze al dan niet wil baren,
Want het kind is groeiende in haar schoot,
Is elk wezen zwanger van de dood,
En het voorbestemde doel van 't paren
Is niet minder dan de wieg het graf.
Dat zei je moeder ook na de eerste echo. Helaas is de mail nooit aangekomen bij abortuskliniek.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tering.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook na de eerste echo. Helaas is de mail nooit aangekomen bij abortuskliniek.
Tot vanavond of zoiets. Succes bij de dealer Knut. Niet per ongeluk om drugs vragen he HAHAHAquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook na de eerste echo. Helaas is de mail nooit aangekomen bij abortuskliniek.
Dat dit soort opmerkingen gewoon kunnen hier he..quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij wil je heel graag je banner in de OP.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tot vanavond of zoiets. Succes bij de dealer Knut. Niet per ongeluk om drugs vragen he HAHAHA
[ afbeelding ]
Gaan jullie echtquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat dit soort opmerkingen gewoon kunnen hier he..
Dat je nog durft eerst achter lopen janken dat ik je ga dood maken en nu weer een bek op zetten.
Gaat leuk worden in Zwolle zo he.
Stond nog onder control V en is toch een schitterende afsluiternquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij wil je heel graag je banner in de OP.
Wat ga je doen in Zwolle met Knutquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat dit soort opmerkingen gewoon kunnen hier he..
Dat je nog durft eerst achter lopen janken dat ik je ga dood maken en nu weer een bek op zetten.
Gaat leuk worden in Zwolle zo he.
Vechten.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat ga je doen in Zwolle met Knut
ONZ / [ONZ MEET] 10 Mei Zwollequote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat ga je doen in Zwolle met Knut
Ik zie dat Rensie Rensie ook komt. Die kan dan mooi dienen als scheidsrechter in de Mikey - Knut deathmatch.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |