Hij speelde prima, serveerde vooral sterk en Gasquet had daar juist problemen mee.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:39 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Monfils wint ook het toernooi van Gasquet. Verrassend gezien zijn finaleprestaties in het verleden, nu 5-16.
22-1 op gravel sinds RGquote:Op maandag 10 februari 2014 01:19 schreef Anonymousz het volgende:
De toekomstige Roland Garros winnaar flikt het weer op greffol![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Waarom ben je daar sip over?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:29 schreef Anonymousz het volgende:
Undefeated claycourt speler in de finale
Goatnini
staat op standaardquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:33 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Waarom ben je daar sip over?
Ik zie niet wat hij doet.quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:33 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Waarom ben je daar sip over?
quote:
nu ben ik wel verdrietigquote:Op zondag 16 februari 2014 09:11 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zie niet wat hij doet.Slaat hij die laatste bal nou achter zijn benen langs?
[..]
[..]
nou nouquote:Op zondag 16 februari 2014 19:30 schreef Rosario het volgende:
Ferrer wint gelukkig Buenos Aires, 6-4 6-3.
Eindelijk eens niet dat lelijke photoshopje van Anonymousz.
Hahahahaha, hij deed het in die partij nog een keerquote:
Waarom?quote:
ik voel me stuk beter nuquote:Op zondag 16 februari 2014 21:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom?En, belangrijker nog,hoe kan ik het goed maken?
quote:
wat the fuckquote:Op zondag 16 februari 2014 20:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hahahahaha, hij deed het in die partij nog een keer![]()
Op SP tegen ook echt![]()
quote:Op zondag 16 februari 2014 20:32 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hahahahaha, hij deed het in die partij nog een keer![]()
Op SP tegen ook echt![]()
quote:Vandaag begint het Rio Open 500, live te zien bij FOX Sports International, via www.foxsports.nl en via de FOX Sports NL apps. Naast dit eerste graveltoernooi van het seizoen is er meer tennis te zien op FOX Sports met de ATP World Tour Masters 1000, ATP World Tour 500 en Wimbledon.
Rafael Nadal neemt het in de eerste ronde op tegen zijn landgenoot Daniel Gimeno-Traver, van wie hij nog nooit een set verloor. Nederlander Robin Haase heeft zwaar geloot tegen de Spaanse gravelbijter Albert Montanes, de nummer 59 van de wereld. Als Nadal en Haase hun eerste ronde weten te winnen staan ze in de tweede ronde tegenover elkaar.
In het dubbelspel hebben Robin Haase en Christopher Kas geloot tegen het koppel Jeremy Chardy en Lukas Dlouhy.
Bij de mannen is er een totale prijzenpot van 1,3 miljoen dollar. De winnaar gaat naar huis met ruim 300 duizend dollar.
FOX Sports 6
FOX Sports introduceert met de introductie van het tennis ook een extra online kanaal: FOX Sports 6. Dit extra kanaal wordt geactiveerd op de momenten dat er meer live programmering beschikbaar is dan er uitgezonden kan worden via de twee beschikbare tv-kanalen met internationale programmering. FOX Sports 6 is beschikbaar via www.foxsports.nl en via de FOX Sports NL apps. FOX Sports 6 is exclusief toegankelijk voor abonnees van FOX Sports International met toegang tot FOX Sports GO.
De eerste keer dat FOX Sports 6 wordt ingezet is op donderdag 20 februari tijdens het ATP tennistoernooi Rio Open 500. Vervolgens is het kanaal actief op de momenten dat er meer live wedstrijden beschikbaar zijn dan de capaciteit op de tv-kanalen toelaat. Op deze wijze worden er nog meer wedstrijden rechtstreeks aangeboden waarna de kijker zijn eigen keuze kan bepalen.
Rio Open 2014, maandag om 16.00 uur op FOX Sports 2, via foxsports.nl en de FOX Sports NL apps
quote:RT @WeAreTennis: Robin #Soderling has called for a press conference tomorrow.
Ferrer is echt het maximale uit zn carrière aan het halen. Financieel onafhankelijk worden, en niet eens zo'n hele goede tennisser zijn. Knap hoor! Respectquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:27 schreef Norrage het volgende:
Ferrer weer lekker aan het vulturenPakt weer ff wat MM toernooitjes, verliest in het gravelseizoen en passant nog ff 4x van Rafa en haalt elk toernooi de halve finale...
6-4 6-4 oid he? Matig..quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:11 schreef 1239758715981 het volgende:
Igor Sijsling speelt zo tegen Davydenko
Ik hoop dat hij stopt. vreselijke vent. Voor vele van jullie zou het leuk zijn als het terug komt. Hij is de man die wellicht Rafa weer eens in kan maken op Roland Garros.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:59 schreef Gruisman het volgende:
Hmm ben benieuwd. Doping bekentenis? Stoppen? Rentree? Ik vond het een enorme onsympathieke kerel maar ik ben toch echt benieuwd of hij nog op kan boksen tegen types als Berdych en Delpo
quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ferrer is echt het maximale uit zn carrière aan het halen. Financieel onafhankelijk worden, en niet eens zo'n hele goede tennisser zijn. Knap hoor! Respect
Ongelofelijk he.quote:
Oké, dank je wel. Hoe lang duurt het voordat je ernaar kunt kijken als je het bestelt?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:55 schreef borisz het volgende:
Tennis wordt op Fox Sports International uitgezonden. Dus die moet je hebben. Krijg je er ook nog buitenlands voetbal bij
De keer dat ik Fox Sports aanvroeg had ik na een paar uur later al beeld.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, dank je wel. Hoe lang duurt het voordat je ernaar kunt kijken als je het bestelt?
Klinkt goed, dank je wel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:01 schreef borisz het volgende:
[..]
De keer dat ik Fox Sports aanvroeg had ik na een paar uur later al beeld.
Gewoon met iDeal betalen en dan zit je meteen gebakken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, dank je wel. Hoe lang duurt het voordat je ernaar kunt kijken als je het bestelt?
Abe Kuijl heb ik langs horen komen als tenniscommentator. Andere namen weet ik niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:04 schreef Rosario het volgende:
[..]
Gewoon met iDeal betalen en dan zit je meteen gebakken.
Ik heb het via m'n werk, de beeldkwaliteit is iets beter dan Sport1 geloof ik, alleen die commentatoren zeg.. Wat een bedroevende bende is dat. Je smacht gewoon weer naar Boogert en co.
Is dat die gast van Eurosport? Die vind ik bijvoorbeeld al irritant.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Abe Kuijl heb ik langs horen komen als tenniscommentator. Andere namen weet ik niet.
Bedankt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:04 schreef Rosario het volgende:
[..]
Gewoon met iDeal betalen en dan zit je meteen gebakken.
Is het niet mogelijk om over te schakelen naar Engels commentaar?quote:Ik heb het via m'n werk, de beeldkwaliteit is iets beter dan Sport1 geloof ik, alleen die commentatoren zeg.. Wat een bedroevende bende is dat. Je smacht gewoon weer naar Boogert en co.
Zal hij het nou nooit lerenquote:"Ik heb nog steeds wel een beetje last van mijn rug", zei Nadal na de partij tegen Montanes. "Maar ik ben blij dat ik de beslissing heb genomen om hier te spelen."
Rafaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:02 schreef franklop het volgende:
Nadal naar kwartfinales in Rio
[..]
Zal hij het nou nooit leren
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:02 schreef franklop het volgende:
Nadal naar kwartfinales in Rio
[..]
Zal hij het nou nooit leren
Wat maakt dat jullie zo reageren? Federer heeft toch ook weleens gezegd dat hij vaak met rugpijn speelt? Ik denk dat het eraan ligt of Nadal (of wie dan ook) af en toe iets voelt of dat hij onder de pijnstillers de baan op loopt. Indat laatste geval lijkt het me niet verstandig.quote:
Cru gezegd: omdat ie een hypocriete lul is.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Wat maakt dat jullie zo reageren? Federer heeft toch ook weleens gezegd dat hij vaak met rugpijn speelt? Ik denk dat het eraan ligt of Nadal (of wie dan ook) af en toe iets voelt of dat hij onder de pijnstillers de baan op loopt. Indat laatste geval lijkt het me niet verstandig.
O, vandaar.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Cru gezegd: omdat ie een hypocriete lul is.
quote:
quote:
Echt alleen Nishikori kan opgebroken worden door een weekje veredelde challenger.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:17 schreef Tim86 het volgende:
Cilic in de kwartfinale van Delray Beach nu. Bizar dat hij maar blijft spelen. Snap wel dat hij zijn ranking weer omhoog wil/moet trekken, maar of dit nou zo handig is. Als je hem in Rotterdam zag die laatste 2 rondes dan zat hij er aardig doorheen al. Gelukkig is de tegenstand baggerslecht daar
Goed bezig dit seizoen. Staat hij bij winst van Tsonga morgen niet voor het eerst in de top twintig?quote:
Waarom?quote:
het lijkt op een 250 vind ikquote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom?
Je hebt een nieuwe PI.Ik vond de andere wel leuker als ik eerlijk ben.
Nee, maar er is een reden dat het dit jaar een 500-toernooi is...quote:
Jup, career high is 21 (feb 2011). Zou het dan eindelijk...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:58 schreef Rosario het volgende:
[..]
Goed bezig dit seizoen. Staat hij bij winst van Tsonga morgen niet voor het eerst in de top twintig?
Fantastisch.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:36 schreef Tim86 het volgende:
En Dolgo in straight sets voorbij Ferrer
Lijkt Kramer welquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:51 schreef Anonymousz het volgende:
nadal heeft zeker weer last van zijn rug?
ik moet lachenquote:
Ik ook.quote:
Knieën? 500 vrijwel zekere punten? Indoor is niet z'n beste punt?quote:Op zondag 23 februari 2014 00:52 schreef Norrage het volgende:
Waarom speelt Rafa deze toernooitjes
Vorig jaar begreep ik het wel, maar dit jaar?
hij houdt van greffoltoernooitjesquote:Op zondag 23 februari 2014 00:52 schreef Norrage het volgende:
Naja, we weten dan waar het aan ligt als ie straks weer geblesseerd is en overbelast is...quote:Op zondag 23 februari 2014 00:53 schreef Rosario het volgende:
[..]
Knieën? 500 vrijwel zekere punten? Indoor is niet z'n beste punt?
En, oh ja, Zuid-Amerika!![]()
Rio![]()
Zomer
Niemand die het snapt volgens mij, tenzij je gelooft in die 'kan alleen maar verliezen als geblesseerd'-onzin.quote:Op zondag 23 februari 2014 00:52 schreef Norrage het volgende:
nadal verliest = geblesseerdquote:Op zondag 23 februari 2014 00:58 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Niemand die het snapt volgens mij, tenzij je gelooft in die 'kan alleen maar verliezen als geblesseerd'-onzin.
quote:Op zondag 23 februari 2014 00:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Naja, we weten dan waar het aan ligt als ie straks weer geblesseerd is en overbelast is...
Tsja.quote:Op zondag 23 februari 2014 01:00 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
nadal verliest = geblesseerd
nadal fit = undefeated
Alsof Federer dan ook nooit klaagt over een rug...quote:Op zondag 23 februari 2014 01:01 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Tsja.
Alsof al die andere spelers niet net zo goed te kampen hebben met reguliere lichamelijke ongemakken...
Dat doet-ie zeker, en daar ben ik ook niet blij mee. Ik vind dat spelers daar gewoon hun bek over moeten houden.quote:Op zondag 23 februari 2014 01:01 schreef Rosario het volgende:
[..]
Alsof Federer dan ook nooit klaagt over een rug...
Rosol en Darcis zijn niet echt weggemaaid.. En bij die laatste pretendeerde hij volgens mij ook niet geblesseerd te zijn.quote:Op zondag 23 februari 2014 01:04 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dat doet-ie zeker, en daar ben ik ook niet blij mee. Ik vind dat spelers daar gewoon hun bek over moeten houden.
Maar in dergelijke gevallen verliest Fed gewoon van journeymen, terwijl Nadal gewoon iedereen blijft wegmaaien. Dat maakt voor mij het verschil.
De "pfeiffer" episode was anders heel erg vergelijkbaar.quote:Op zondag 23 februari 2014 01:04 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Dat doet-ie zeker, en daar ben ik ook niet blij mee. Ik vind dat spelers daar gewoon hun bek over moeten houden.
Maar in dergelijke gevallen verliest Fed gewoon van journeymen, terwijl Nadal gewoon iedereen blijft wegmaaien. Dat maakt voor mij het verschil.
Eén 500'tje tussen AO en IW is toch gewoon heel normaal?quote:Op zondag 23 februari 2014 00:52 schreef Norrage het volgende:
Omdat dat de regels zijn.quote:Op zondag 23 februari 2014 01:07 schreef Norrage het volgende:
Pfff,,,ik kijk een kwartier en al 2 tijdwarnings voor Rafa? Hoezo nog geen strafpunt?
Jazeker. En ook in dat geval vond ik dat excuus bepaald mager.quote:Op zondag 23 februari 2014 01:08 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
De "pfeiffer" episode was anders heel erg vergelijkbaar.
Oekraïense clown?! WAAAT???quote:Op zondag 23 februari 2014 01:17 schreef Rosario het volgende:
Ja sneu, maar Andujar is ook wel echt een flapdrol hoor. Laat Rafa maar van de Oekraïense clown verliezen, want een top vijftig speler die nog nooit een potje op gras heeft gewonnen..
Geweldige speler als het allemaal loopt.quote:Op zondag 23 februari 2014 01:19 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Oekraïense clown?! WAAAT???![]()
![]()
![]()
(garpje)
oepsquote:Op zondag 23 februari 2014 01:15 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Rafa heeft de break, toedelodokie Andujar.
zjezus.quote:
Ja.quote:
Ik vind het ook prima okee als Rafa wint hoor. Maakt me echt niks uit, mijn favoriet staat al in de finale!quote:
2x is toch strafpunt? Of 3x pas?quote:
Nee, het punt aftrek voor de serveerder na een waarschuwing werd nauwelijks toegepast omdat umpires 'm te zwaar vonden. Nu is het waarschuwing en daarna 'fault', dus tweede service. Point penalty is niet meer, geloof ik, alleen voor de retourneerder.quote:
Hij heeft twee keer een tweede service gehad voor een tijdsovertreding hoor.quote:Op zondag 23 februari 2014 01:31 schreef Norrage het volgende:
Ja ok, ik bedoelde ook eigenlijk 2e service...maar dat gebeurde niet :/
Haha, volgens mij heeft hij deze set inderdaad een eerste service percentage van 20% ofzo.quote:Op zondag 23 februari 2014 01:34 schreef Norrage het volgende:
Ja? Viel me niet op
Misschien omdat het hem nauwelijks uitmaakt, service toch wel op safe
Je tweede jinx vandaag.quote:Op zondag 23 februari 2014 01:43 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Wat ik al zei, toedeledokie Andujar.
Ben ik echt zo goed hierin???quote:
Oh, je deed het al na de minibreak terug?quote:Op zondag 23 februari 2014 01:45 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ben ik echt zo goed hierin???
Dat geloof je toch zelf niet eh.
Zie de edit.quote:Op zondag 23 februari 2014 01:46 schreef Rosario het volgende:
[..]
Oh, je deed het al na de minibreak terug?
Ik ook niet...quote:Op zondag 23 februari 2014 01:48 schreef Rosario het volgende:
Ja, nu weet ik het ook niet meer hoor.
Nou niet echt.quote:
Nou nou zeg...quote:Op zondag 23 februari 2014 02:01 schreef luckass het volgende:
[..]
Nadal slaat zulke halfvolleys alleen in z'n dromen. Nadal
. Nadal-fan zijn
!
Vamos Rafaquote:Op zondag 23 februari 2014 02:01 schreef luckass het volgende:
[..]
Nadal slaat zulke halfvolleys alleen in z'n dromen. Nadal
. Nadal-fan zijn
!
Kijk jij weleens tennis?quote:Op zondag 23 februari 2014 02:01 schreef luckass het volgende:
[..]
Nadal slaat zulke halfvolleys alleen in z'n dromen.
Nou nou zeg.quote:Op zondag 23 februari 2014 02:36 schreef luckass het volgende:
[..]
Ja. Als Nadal op de baan staat noem ik het geen tennis.
quote:Op zondag 23 februari 2014 03:04 schreef luckass het volgende:
[..]
Oke oke, soms speelt ie aanvallend op hardcourt.
Was een serieuze post van mijquote:Op zondag 23 februari 2014 03:06 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maar ik ben voor Dolgo morgen, hoor!![]()
Sorry.quote:
Zou ik toch wel leuk vinden, als-ie zou winnen...quote:
Helaas.quote:Op zondag 23 februari 2014 11:42 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal-Dolgopolov is vanavond om 21.00 uur NL tijd. Is er trouwens ook de mogelijkheid van Engelstalig commentaar op Fox? Dat heb ik nog niet mogen ontdekken.
Wel verdiend, hij is heel de set net wat beter.quote:Op zondag 23 februari 2014 15:27 schreef Tim86 het volgende:
Gulbis wint set 1 met 7-6 (5) tegen Tsonga
O, da's wel jammer dan. Wat raar; je zou zggen dat het ze niets/weinig extra kost.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:25 schreef Rosario het volgende:
[..]
Helaas.
Jij zou toch een abbo op tennistv.com nemen?
En Tsonga staat alweer klaar om zometeen zn partij te beginnen in Dubai? Doet Nadal ook mee in Dubai?quote:Op zondag 23 februari 2014 15:27 schreef Tim86 het volgende:
Gulbis wint set 1 met 7-6 (5) tegen Tsonga
Tsonga speelt morgenochtend pas volgens mij.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
En Tsonga staat alweer klaar om zometeen zn partij te beginnen in Dubai? Doet Nadal ook mee in Dubai?
Zometeen? Zal pas dinsdag zijn denk ik.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
En Tsonga staat alweer klaar om zometeen zn partij te beginnen in Dubai? Doet Nadal ook mee in Dubai?
Ahh oke, zag op livescore.com hem ertussen staan voor vandaag.quote:Op zondag 23 februari 2014 17:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zometeen? Zal pas dinsdag zijn denk ik.
Dat zou wat zijnquote:Op zondag 23 februari 2014 18:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ahh oke, zag op livescore.com hem ertussen staan voor vandaag.
Neequote:Op zondag 23 februari 2014 17:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
1 winner? Hij eindigt de set met een ace, sloeg net een prachtige dropshot en er was volgens mij nog wel meer. Hoe kom je aan die 1?quote:
Officiële stats die net in beeld stonden. Ik heb maar een klein stukje gezien dus kan er verder niet over oordelen. Was vergeten dat het nu al bezig was.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
1 winner? Hij eindigt de set met een ace, sloeg net een prachtige dropshot en er was volgens mij nog wel meer. Hoe kom je aan die 1?
Al snap ik dat er altijd wel een stok te vinden is voor degene die Nadal wil slaan.
Een ace telt toch ook mee als winner?quote:Op zondag 23 februari 2014 21:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Officiële stats die net in beeld stonden.
Normaliter wel ja..beetje vaag dit.quote:Op zondag 23 februari 2014 21:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Een ace telt toch ook mee als winner?
Dan is het vreemd. Want naast die ace sloeg hij een dropshot. En hoewel het niveau niet enorm hoog was kan ik me niet goed voorstellen dat hij daarnaast geen enkele winner sloeg.quote:
Vintage Dolgoquote:
Ja, eigenlijk wel.quote:
Valt wel mee vind ik.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:21 schreef Norrage het volgende:
Mjah, tegen Dolgo hoeft ie natuurlijk alleen de bal terug te slaan.
Serieus? Wist ik niet eens.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:00 schreef Tim86 het volgende:
Wel leuk voor Rafa. Dit is toch zijn favoriete toernooi.
zijn favoriete toernooien zijn niett mc en rg?quote:Op zondag 23 februari 2014 23:00 schreef Tim86 het volgende:
Ieder toernooi dat hij wint is zijn favo tournament, no?quote:Op zondag 23 februari 2014 23:05 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
zijn favoriete toernooien zijn niett mc en rg?
quote:Op zondag 23 februari 2014 23:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ieder toernooi dat hij wint is zijn favo tournament, no?
whehequote:Op zondag 23 februari 2014 23:00 schreef Tim86 het volgende:
Dat is Dolgopolovquote:Op zondag 23 februari 2014 23:12 schreef Federer-fan het volgende:
Mooie vrouwen op de baan daar allemaal zeg.
quote:
[1] Ferrer, David - Kukushin, Mikhailquote:Op zondag 23 februari 2014 23:09 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
In ander nieuws: Acapulco heeft nog steeds geen draw uitgebracht, laat staan een OOP.![]()
Morgen komt er gewoon iemand van een strandfeest afgerold die enkele willekeurige mensen aanwijst om te gaan spelen en dan onder een boom wat gaat pitten.
quote:
Daar is Ferrer weer hoorquote:Op zondag 23 februari 2014 23:14 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
[1] Ferrer, David - Kukushin, Mikhail
Lopez, Feliciano - Roger-Vasselin, Edouard
Querrey, Sam - [WC] Hank, Tigre
Qualifier - [5] Anderson, Kevin
[3] Isner, John - [WC]Karlovic, Ivo
Sela, Dudi - Qualifier
Chardy, Jeremy - Ebden, Matthew
Dolgopolov, Alexandr - [8] Pospisil, Vasek
[7] Gulbis, Ernests - Lu, Yen-Hsun
Kubot, Lukasz - Qualifier
[WC]Reyes-Varela Miguel Angel - [WC]Baghdatis, Marcos
Matosevic, Marinko - [4]Dimitrov, Grigor
[6] Simon, Gilles - Qualifier
Melzer, Jurgen - Nieminen, Jarkko
Sousa, Joao - Mannarino, Adrian
[SE] Andujar, Pablo - [2] Murray, Andy
Waar heb je die gevonden? Ik kan alleen dit vinden: http://www.atpworldtour.com/posting/2014/807/mds.pdfquote:Op zondag 23 februari 2014 23:14 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
[1] Ferrer, David - Kukushin, Mikhail
Lopez, Feliciano - Roger-Vasselin, Edouard
Querrey, Sam - [WC] Hank, Tigre
Qualifier - [5] Anderson, Kevin
[3] Isner, John - [WC]Karlovic, Ivo
Sela, Dudi - Qualifier
Chardy, Jeremy - Ebden, Matthew
Dolgopolov, Alexandr - [8] Pospisil, Vasek
[7] Gulbis, Ernests - Lu, Yen-Hsun
Kubot, Lukasz - Qualifier
[WC]Reyes-Varela Miguel Angel - [WC]Baghdatis, Marcos
Matosevic, Marinko - [4]Dimitrov, Grigor
[6] Simon, Gilles - Qualifier
Melzer, Jurgen - Nieminen, Jarkko
Sousa, Joao - Mannarino, Adrian
[SE] Andujar, Pablo - [2] Murray, Andy
MTFquote:Op zondag 23 februari 2014 23:17 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Waar heb je die gevonden? Ik kan alleen dit vinden: http://www.atpworldtour.com/posting/2014/807/mds.pdf
Grapje neem ik aan? Dit is letterlijk de eerste keer dat dit toernooi gehouden wordt.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:00 schreef Tim86 het volgende:
johquote:Op zondag 23 februari 2014 23:22 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Grapje neem ik aan? Dit is letterlijk de eerste keer dat dit toernooi gehouden wordt.
o.a deze?quote:Op zondag 23 februari 2014 23:12 schreef Federer-fan het volgende:
Mooie vrouwen op de baan daar allemaal zeg.
Easy voor John lijkt me. Lekker veel aces.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:15 schreef Tim86 het volgende:
Isner - Karlovic in Acapulco..dat vind ik ook fantastisch mooi
Die won vorig jaar een set van Federer, wat mij 40 knopen kosten.quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 23:22 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Grapje neem ik aan? Dit is letterlijk de eerste keer dat dit toernooi gehouden wordt.
Ja, en helemaal dat ballenmeisje wat steeds naast de stoel van Dolgopolov stond.quote:
Van wie van de twee dan?quote:
Vroeger geloofde ik nog wel in zijn talent, maar De Bakker mag blij zijn als ie een standaard top100-speler wordt/blijft.quote:
Mee eens.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:05 schreef erkel het volgende:
[..]
Vroeger geloofde ik nog wel in zijn talent, maar De Bakker mag blij zijn als ie een standaard top100-speler wordt/blijft.
Labiele laatste set. Thiemo verneukte alles en toen werd het 5-0. Kwam vervolgens terug tot 5*-3 waarna Kohl vanaf 40-0 4 punten op rij liet liggen, maar alsnog de winst pakte.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kohlschreiber wint met twee keer 6-3.
Geweldig.quote:
Gaan jullie na al die dopinginsinuaties ook nog suggereren dat hij homo is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er hier trouwens meer mensen bij wie Fox Sports 2 HD (bij mij kanaal 422) stoort (met van die vreselijke blokjes die steeds erger worden)?
[ Bericht 7% gewijzigd door Federer-fan op 24-02-2014 22:00:32 ][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Vind je? Ik heb hem een paar keer gehoord tijdens het ABN WTT, maar ik ergerde me eraan dat hij heel lang door punten heen praat.quote:Op maandag 24 februari 2014 18:17 schreef Tim86 het volgende:
Lekker kritisch commentaar wel, zonder dat zeurderige van een Theo Bakker.
Abe Kuijl
Ja, fijne stem, veel kennis en ik herken me in veel dingen die hij zegt. Gewoon een erg goede commentator vind ik. Dat hij te lang praat is me niet opgevallen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:02 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Vind je? Ik heb hem een paar keer gehoord tijdens het ABN WTT, maar ik ergerde me eraan dat hij heel lang door punten heen praat.
Dramatisch vooral omdat er kansen waren voor minimaal 90 punten nu Del Potro is uitgeschakeldquote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:59 schreef Tim86 het volgende:
Sijs heeft verloren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stond 5-3 voor in de derde en kreeg ook nog eens 5 MP op een 6-5 stand
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:19 schreef Gruisman het volgende:maar af een toe een type als Kohlschreiber of Joezjny zou toch top zijn.
Het is gewoon een zeldzame collectie falers, zoiets zie je eens in de duizend jaar. Geniet er maar van mensenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:19 schreef Gruisman het volgende:
Dramatisch zeg.. Ik snap nog steeds niet waar het aan ligt met die Nederlanders.. is het een gebrek aan goede faciliteiten een slechte opleiding of wellicht matige trainers? Ik heb geen idee. Het is natuurlijk niet realistisch om te denken dat wij toekomstige top 10 spelers moeten kunnen opleiden maar af een toe een type als Kohlschreiber of Joezjny zou toch top zijn.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het is gewoon een zeldzame collectie falers, zoiets zie je eens in de duizend jaar. Geniet er maar van mensen
Het wordt idd wel eens tijd dat we jongens als Nadal gaan opleiden.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 23:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het is gewoon een zeldzame collectie falers, zoiets zie je eens in de duizend jaar. Geniet er maar van mensen
Wat versta je onder een echte doorbraak? Hij staat nu al voor het eerst in de top 20, dus dat is ook al een doorbraak. Hij heeft altijd top 10 potentie gehad. Als hij de zaken mentaal wat beter op een rijtje heeft en kan houden dan komt hij daar zeker terecht. Als je ziet wat er rond plek 10 staat is dat op korte termijn ook gewoon al haalbaar.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:31 schreef IJsbergsla het volgende:
Denken jullie dat Ernests Gulbis dit jaar wel eens echt zou kunnen gaan doorbreken?
Wawa is te vergelijken met Krajicek, en Fed is de GOAT dusja die heb je niet in elk landquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:14 schreef Tim86 het volgende:
Als Zwitserland een Fed en een Wawa op kan leiden moet het ons met dubbel zoveel inwoners en minder bergen toch ook een keer lukken. Nou is dit voor die gasten natuurlijk ook een piek-generatie, maar toch..
In een best-of-three zou hij echter ook hebben verloren.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:49 schreef Norrage het volgende:
Rooowbin wist zelfs van Steps te winnen.
20 onnodige fouten gemaakt in 2 sets, kan veel minderquote:Op woensdag 26 februari 2014 19:41 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Stuk beter van Djokovic die lekker aggressief speelde. Wel aardig wat foutjes en gebroken toen hij voor de wedstrijd serveerde.
rustig aan vogeltjequote:Op woensdag 26 februari 2014 20:10 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Dat zei ik, "aardig veel foutjes".
Daarnaast, daar staan 22 winners en een boel forced errors tegenover.
Elk jaar met Bejing/Tokyo en Valencia/Basel.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:06 schreef Rosario het volgende:
Dubai is best wel kut dit jaar.. Snap ook niet dat er twee 500-toernooien in één week zijn, is dat ooit eerder geweest?
Basel/Valencia ookquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:24 schreef Norrage het volgende:
Was ook altijd met Rotterdam/Memphis natuurlijk.
quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:23 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Elk jaar met Bejing/Tokyo en Valencia/Basel.
Nu doe het je gewoon expres.quote:
Bijzonder slecht, ja. Nu vind ik eigenlijk vrijwel alle tenniscommentatoren niet zo fijn om naar te luisteren, ook in het Engels niet.quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:31 schreef Federer-fan het volgende:
Dat commentaar op FOX is echt drama. Weet niet wie dit is, maar het zijn opmerkingen als:
- "Ja, daar gleed Stepanek even weg."
- "Daar kan hij niet bij."
- "Als hij dit punt maakt, wint hij de game."
- "Je voelt en ziet aan de rally's dat het belangrijke punten zijn."
- "Alsof 'ie vroeger op ballet heeft gezeten maakt hij het toch goed af."
Robredo US Open 2013quote:Op donderdag 27 februari 2014 11:08 schreef Norrage het volgende:
Federer heeft ook zoiets toch tegen Spanjaarden die niet Nadal zijn?
Ze spelen al vanaf 17.00 uur Dubai tijd...Daar is het nu 15.26, dus ze spelen al vanaf circa 14.00 uurquote:Op donderdag 27 februari 2014 12:23 schreef Federer-fan het volgende:
Leuk programma vanavond: Vanaf 22.00 uur eerst Djokovic.Youzhny en daarna Federer-Rosol.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze spelen al vanaf 17.00 uur Dubai tijd...Daar is het nu 15.26, dus ze spelen al vanaf circa 14.00 uur
O, wat suf. Sorry.quote:Op donderdag 27 februari 2014 12:39 schreef TheGeneral het volgende:
Inderdaad.
Niet voor 16.00 dus Djokovic - Youzhny en aansluitend Federer - Rosol.
Edit:
Youzhny heeft zich teruggetrokken. Die wedstrijd komt er dus niet. Wellicht dat Federer dus nu om 16.00 zal spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |