Daar zou ik niet aan moeten denken.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:23 schreef Inca het volgende:
een utopia vol met vrouwen dat is pas interresant
Ben jij ook een "dekseltje" dan?quote:Op maandag 3 februari 2014 00:23 schreef Inca het volgende:
Dat is mijn UTOPIA in hoofdlettersquote:Op maandag 3 februari 2014 00:23 schreef Inca het volgende:
En bedankt, zegt John.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:23 schreef Inca het volgende: een utopia vol met vrouwen dat is pas interresant
![]()
beide fritsquote:Op maandag 3 februari 2014 00:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben jij ook een "dekseltje" dan?
Of houd je van bitch-fights?
Ja, voor jou wel.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is mijn UTOPIA in hoofdletters![]()
Soort Tafel van 5 maar dan met 15 en 24/7...The Horror!!!!!!quote:Op maandag 3 februari 2014 00:26 schreef Injetta het volgende:
[..]
Daar zou ik niet aan moeten denken.
Er was een ER met een vrouweneiland. Wat een vreselijk gekonkel, haat, nijd, jaloezie.
Zo niet mijn Utopia.
zie je ff voor leggen aan johnquote:Op maandag 3 februari 2014 00:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Staat Charlotte hoog daar dan? Op zich niet zo raar hoor omdat ze los ging op Paul en Hakim ... dat zakt vanzelf wel weer als de kijker meer van haar te zien krijgt ... vandaag waren de brokken alweer op en de koeien veels te laat gemolken...arme koeienquote:Op maandag 3 februari 2014 00:26 schreef bull1966 het volgende:
als reactie op de stemmen op de utopiasite
je kan daar vaker op dezelfde persoon stemmen
Dan hadden ze nu een hoop geld in de kluis liggenquote:Op maandag 3 februari 2014 00:30 schreef Inca het volgende:
wat zou er gebeurd zijn als er geen type paul in zou zitten?
En dan allemaal nowlive tokkiesquote:Op maandag 3 februari 2014 00:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 februari 2014 00:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
Onze plopperdeploppertjes gaan voldaan naar bed, na een succesvolle Biomarkt, een Chinese schranspartij en een joint. Nog even wat gediscuzeurd waarbij ze elkaar allemaal hebben gerespecteerd en ieder zijn eigen Utopia gunnen alleen zichzelf net iets meer dan de ander.
Ze hebben veel verdiend en gaan vast dromen van hun eigen Utopia vol met wietplanten, afhaalmaaltijden, apparaten, Laptops/tablets, drank, sigaretten.
Voorlopig staan ze echter nog in de -. Ze zijn begonnen met 10.000 en dat hebben ze nog niet terugverdiend. Ze hebben zo'n 6000 schuld aan John.
Maar dat mag de pret niet drukken bij onze plopperdeploppertjes. Ze hebben dikke pret, halen geintjes bij elkaar uit en houden heel veel van elkaar.
is populariteitspollquote:Op maandag 3 februari 2014 00:30 schreef snetje het volgende:
[..]
Staat Charlotte hoog daar dan? Op zich niet zo raar hoor omdat ze los ging op Paul en Hakim ... dat zakt vanzelf wel weer als de kijker meer van haar te zien krijgt ... vandaag waren de brokken alweer op en de koeien veels te laat gemolken...arme koeien
Er zit ook nog een graveyardshift hoor...quote:Op maandag 3 februari 2014 00:30 schreef Injetta het volgende:
He he, het zooitje is eindelijk rustig.
Morgen weer een dag verder bouwen aan Utopia.![]()
en geen douche, warm water, geen kachelquote:Op maandag 3 februari 2014 00:31 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dan hadden ze nu een hoop geld in de kluis liggen
Dan had het een stuk meer op iets geleken dat in de buurt van een utopia komt.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:30 schreef Inca het volgende:
wat zou er gebeurd zijn als er geen type paul in zou zitten?
Vast wel, maar voordeliger.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:32 schreef Inca het volgende:
[..]
en geen douche, warm water, geen kachel
Paul had vandaag toch weer een ketel gekocht zonder overlegquote:Op maandag 3 februari 2014 00:32 schreef Inca het volgende:
[..]
Dat ook jaquote:Op maandag 3 februari 2014 00:31 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dan hadden ze nu een hoop geld in de kluis liggen
En 2 oude brommers, en 30 pallets en nog iets. Dat wordt donderdag afgeleverd.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:34 schreef bull1966 het volgende:
[..]
Paul had vandaag toch weer een ketel gekocht zonder overleg
mensen van nowlive hebben geen levenquote:Op maandag 3 februari 2014 00:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Je bent goed geintregeerd... Maar laat je verleden los...
De befaamde nachtelijke schreeuw van Ruud.quote:
wordt verder niet over geluldquote:Op maandag 3 februari 2014 00:35 schreef Tayu het volgende:
[..]
En 2 oude brommers, en 30 pallets en nog iets. Dat wordt donderdag afgeleverd.
Hoi Ruud, heerlijk hoor, jij ook, kom je niet te laat met je bussie?quote:Op maandag 3 februari 2014 00:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hey Tuinfluitert, geniet je er een beetje van![]()
1e keer dat ik het hoorde, verder alleen nog gelezenquote:Op maandag 3 februari 2014 00:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De befaamde nachtelijke schreeuw van Ruud.
En bedankt.. Had net een lekker toastje zalm op, dat dreigt nu weer terug naar boven te fietsen.quote:
Dat gebeurt iedere nacht, meestal moet je er wat langer op wachten. Hij is vroeg vandaag.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:37 schreef Baconbus het volgende:
1e keer live de kreten van Ruud gehoord. Best indrukwekkend.
Nee, ik hoef niet meer zo vaak op het bussiequote:Op maandag 3 februari 2014 00:36 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Hoi Ruud, heerlijk hoor, jij ook, kom je niet te laat met je bussie?
Heel even dacht ik dat er iemand over het hek gesprongen was om één van de bewoners iets aan te doen. Had iemand een stream op hem staan? Het klonk wel alsof hij direct begon te sprinten.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:38 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat gebeurt iedere nacht, meestal moet je er wat langer op wachten. Hij is vroeg vandaag.
ik was net ff hier aan het lezenquote:Op maandag 3 februari 2014 00:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heel even dacht ik dat er iemand over het hek gesprongen was om één van de bewoners iets aan te doen. Had iemand een stream op hem staan? Het klonk wel alsof hij direct begon te sprinten.
quote:Op maandag 3 februari 2014 00:44 schreef Injetta het volgende:
Utopiaantjes vol goede moed
Gingen bouwen met rasse spoed
Ze aten en dronken hun buikjes vol
En bestelden alles voor geen drol
Al snel was hun kluisje bijna leeg
terwijl hun vermoeidheid enorm steeg
Utopiaantjes lui en rond
Zitten en liggen op hun kont
Ze ruziën en praten hele dagenlang
Het bouwen komt in het gedrang
Dat doen ze dus nooit niet meer
John de Mol moet ze redden telkens weer.
Zodat ze moe en voldaan
Eindeloos slapen gaan
Utopiaantjes lui en rond
Zodat ze moe en voldaan
Eindeloos slapen gaan
Ja maar wat heeft dat al bij mekaar gekost? Heel veelquote:Op maandag 3 februari 2014 00:32 schreef Inca het volgende:
[..]
Utopiaantjes lui en rond
Zodat ze moe en voldaan
Eindeloos slapen gaan
Utopiaantjes lui en rond
Zodat ze moe en voldaan
Eindeloos slapen gaan
Komt geen drol van terecht van dat Utopia met zo'n kudde egoïsten in dat hokquote:Op maandag 3 februari 2014 00:44 schreef Injetta het volgende:
Utopiaantjes lui en rond
Zodat ze moe en voldaan
Eindeloos slapen gaan
quote:Op maandag 3 februari 2014 00:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Komt geen drol van terecht van dat Utopia met zo'n kudde egoïsten in dat hok
👍quote:Op maandag 3 februari 2014 00:44 schreef Injetta het volgende:
Utopiaantjes lui en rond
Zodat ze moe en voldaan
Eindeloos slapen gaan
Ja, dat wel HiDi, maar er moet toch iets gebeuren daar. Het verzandt in onbenulligheden en egoïstisch gezemel. Een groot plasmascherm in die hut met de posts van Fok erop zou misschien de hersentjes van de bewoners daar tot nadenken kunnen brengenquote:
idd....af en toe wat doorgespeelde info zou mooi zijnquote:Op maandag 3 februari 2014 00:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, dat wel HiDi, maar er moet toch iets gebeuren daar. Het verzandt in onbenulligheden en egoïstisch gezemel. Een groot plasmascherm in die hut met de posts van Fok erop zou misschien de hersentjes van de bewoners daar tot nadenken kunnen brengen
Er is vandaag heel veel gebeurdquote:Op maandag 3 februari 2014 00:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, dat wel HiDi, maar er moet toch iets gebeuren daar. Het verzandt in onbenulligheden en egoïstisch gezemel. Een groot plasmascherm in die hut met de posts van Fok erop zou misschien de hersentjes van de bewoners daar tot nadenken kunnen brengen
Ja, waarom ook niet! Er zijn geen regels en ze hebben contact met de buitenwereld. Dus waarom niet wat meer info over hoe er over hun gedacht wordt, bijvoorbeeld met name op Fok!quote:Op maandag 3 februari 2014 00:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd....af en toe wat doorgespeelde info zou mooi zijn
ze gaan zichzelf herhalen nu
Wie gaat er volgende keer naar die duurzame markt?quote:Op maandag 3 februari 2014 01:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, waarom ook niet! Er zijn geen regels en ze hebben contact met de buitenwereld. Dus waarom niet wat meer info over hoe er over hun gedacht wordt, bijvoorbeeld met name op Fok!
Oh, nou dat hoop ik dan maar, dat het er in hakt, maar ik heb toch de indruk dat ze geen idee hebben of ze goed of HELEMAAL niet goed bezig zijnquote:Op maandag 3 februari 2014 00:58 schreef snetje het volgende:
[..]
Er is vandaag heel veel gebeurdDie liggen echt nog niet te slapen hoor.. Ieder denkt nu O god wat ze die tegen mij en wat bedoelde die nu toch? Zon dagje met veel kijkers op bezoek hakt er echt wel in
Ik ga voor dequote:Op maandag 3 februari 2014 01:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, waarom ook niet! Er zijn geen regels en ze hebben contact met de buitenwereld. Dus waarom niet wat meer info over hoe er over hun gedacht wordt, bijvoorbeeld met name op Fok!
Nee, doe jij dat maar, je hebt al live-stream-ervaringquote:Op maandag 3 februari 2014 01:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wie gaat er volgende keer naar die duurzame markt?jij?
Die drome zal het wel niet worden iddquote:Op maandag 3 februari 2014 01:04 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik ga voor de
[ afbeelding ]
Maar wel eerst Centraal hier op FOK
Dat gaat nog maanden duren...ik kom alleen mijn zolder af als het mooi weer isquote:Op maandag 3 februari 2014 01:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, doe jij dat maar, je hebt al live-stream-ervaring![]()
alweer?quote:
En jij trapt erinquote:Op maandag 3 februari 2014 01:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is alleen roeren.
Pomp van de koeler wordt morgen vervangen.
Een beetje geweld ja, dat is wel nodig om iets tot die botte hersentjes te laten doordringen. Ze zitten al enige tijd afgezonderd en ik denk dat de 'Febo' het nog niet aandurft om ze te confronteren met de boze buitenwereld. Maar ik denk dat juist dat nodig is om het verschil te maken met de BB-achtige voorlopers van dit formatquote:Op maandag 3 februari 2014 01:04 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik ga voor de
[ afbeelding ]
Maar wel eerst Centraal hier op FOK
In tegendeel, Billy kreeg vandaag vooral te horen hoe leuk ze is en hoe goed ze het doet.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een beetje geweld ja, dat is wel nodig om iets tot die botte hersentjes te laten doordringen. Ze zitten al enige tijd afgezonderd en ik denk dat de 'Febo' het nog niet aandurft om ze te confronteren met de boze buitenwereld. Maar ik denk dat juist dat nodig is om het verschil te maken met de BB-achtige voorlopers van dit format![]()
Zal wel alleen bij mij zijn dan...(nog geen F5 gedaan)quote:
Te horen van WIE? Zoals ik al zei, hang daar een scherm op met Fok! Dan krijgt Billy ook te horen hoe, bijvoorbeeld ondergetekendequote:Op maandag 3 februari 2014 01:14 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
In tegendeel, Billy kreeg vandaag vooral te horen hoe leuk ze is en hoe goed ze het doet.
Afgezonderd?? Er is van achter gewoon 5 gram haze ( en dat is ff iets anders dan een jointje tegenwoordig) via achter naar binnen geflikkerd ! Je zal daar maar zijn geweest en dat iedereen aan je gaat vragen ..was jij het?quote:Op maandag 3 februari 2014 01:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een beetje geweld ja, dat is wel nodig om iets tot die botte hersentjes te laten doordringen. Ze zitten al enige tijd afgezonderd en ik denk dat de 'Febo' het nog niet aandurft om ze te confronteren met de boze buitenwereld. Maar ik denk dat juist dat nodig is om het verschil te maken met de BB-achtige voorlopers van dit format![]()
Don't shoot the messenger.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Te horen van WIE? Zoals ik al zei, hang daar een scherm op met Fok! Dan krijgt Billy ook te horen hoe, bijvoorbeeld ondergetekende, een enorme hekel heeft aan dat neppe opgefokte pseudo-leuke gedoe van een mega-irritante muts
![]()
Big dealquote:Op maandag 3 februari 2014 01:19 schreef snetje het volgende:
[..]
Afgezonderd?? Er is van achter gewoon 5 gram haze ( en dat is ff iets anders dan een jointje tegenwoordig) via achter naar binnen geflikkerd ! Je zal daar maar zijn geweest en dat iedereen aan je gaat vragen ..was jij het?
Nee, ik was het niet.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:19 schreef snetje het volgende:
[..]
Afgezonderd?? Er is van achter gewoon 5 gram haze ( en dat is ff iets anders dan een jointje tegenwoordig) via achter naar binnen geflikkerd ! Je zal daar maar zijn geweest en dat iedereen aan je gaat vragen ..was jij het?
Waarom denk ik steeds dat je Gert bent?quote:Op maandag 3 februari 2014 01:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, ik was het niet.En ik moet ook bekennen dat ik het niet zo intensief gevolgd heb (andere prioriteiten tegenwoordig
)
Woensdag! Dan krijgt Billy haar zonne panelen ...6 stuks voor 20 euro pm..quote:Op maandag 3 februari 2014 01:21 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Don't shoot the messenger.Ik geef alleen weer wat ze zelf zei en waar ze energie uithaalt.
Te veel geblowed?quote:Op maandag 3 februari 2014 01:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waarom denk ik steeds dat je Gert bent?
Kan ik ook niks aan doen. Fok! een beetje kapot, kan het niet meer wijzigenquote:Op maandag 3 februari 2014 01:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waarom denk ik steeds dat je Gert bent?
lol....zelfs nu ben ik nog zo scherp dat ik zie dat de usericon gespiegeld isquote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 01:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
lol....zelfs nu ben ik nog zo scherp dat ik zie dat de usericon gespiegeld is
Ow wauw nee echt wat super, ik ben er zo blij mee, kan zoveel van je leren. Dank! Dank je wel. Ik ben er erg blij mee en dat meen ik oprecht. Echt!quote:Op maandag 3 februari 2014 01:26 schreef snetje het volgende:
[..]
Woensdag! Dan krijgt Billy haar zonne panelen ...6 stuks voor 20 euro pm..
Elke woensdag kijk ik er weer naar uit!
Ja, dus dat HiDi, bij wijze van grap spiegelde ik die destijds, om maar duidelijk te maken dat het niet die ene is maar een anderequote:Op maandag 3 februari 2014 01:31 schreef HiDiHo het volgende:
Gert
[ afbeelding ]
ruudpuntnl
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 februari 2014 01:33 schreef waxmask het volgende:
DaniqueV je bent een topwijfMijn gebeden zijn gehoord!
[ afbeelding ]
UTO / [PHOTOSHOP] Utopia
Tijd om af te hakenquote:Op maandag 3 februari 2014 01:33 schreef waxmask het volgende:
[ afbeelding ]
UTO / [PHOTOSHOP] Utopia
Ik kan wel een mooie bruine trui breien, fijn met dit koude weer...quote:Op maandag 3 februari 2014 01:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
HaakseHaak maar een mutsje voor mij
![]()
Zo lang het niet de heater is heeft Paul wat uit te leggenquote:Op maandag 3 februari 2014 01:37 schreef snetje het volgende:
Ik wil niet lullig doen ..maar de koeler gaat weer aan
quote:Op maandag 3 februari 2014 01:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik kan wel een mooie bruine trui breien, fijn met dit koude weer...
Kun je niet op je usericon klikken om hem te wijzigen?quote:Op maandag 3 februari 2014 01:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, dus dat HiDi, bij wijze van grap spiegelde ik die destijds, om maar duidelijk te maken dat het niet die ene is maar een andereMaar ik zou nou toch onderhand wel wat hulp willen van bovenaf om van die verschrikkelijke UI af te komen
4 stuksquote:Op maandag 3 februari 2014 01:42 schreef Je_Glazenwasser het volgende:
Weinig ramen in die hut daar. Valt geen eer aan te behalen
Nee, al duizend keer geprobeerd, lukt echt niet. En je weet dat ik hier al lang genoeg zitquote:Op maandag 3 februari 2014 01:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kun je niet op je usericon klikken om hem te wijzigen?
Toen je weer terug was voor Utopia had je een andere UI.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, al duizend keer geprobeerd, lukt echt niet. En je weet dat ik hier al lang genoeg zit
Hij werd wakker van zijn eigen geschreeuw denk ikquote:
Die is snachts echt van het padje somsquote:Op maandag 3 februari 2014 01:46 schreef BB-King het volgende:
Ruud wordt wakker en zegt "He?" en wast meteen zijn handen.
quote:Op maandag 3 februari 2014 01:33 schreef waxmask het volgende:
[ afbeelding ]
UTO / [PHOTOSHOP] Utopia
Ik word zelfs wakker van mijn eigen gesnurkquote:Op maandag 3 februari 2014 01:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij werd wakker van zijn eigen geschreeuw denk ik
Ja, weet ik, een plaatje van mijn vriendin Margherita Granbassiquote:Op maandag 3 februari 2014 01:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
Toen je weer terug was voor Utopia had je een andere UI.
quote:Op maandag 3 februari 2014 01:48 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik word zelfs wakker van mijn eigen gesnurk
Dat terwijl ze met zijn allen in centraal hadden afgesproken het geld in een enveloppe te stoppen om de vaste lasten de komende maand(en) mee te betalen...quote:Op zondag 2 februari 2014 19:50 schreef beequeen het volgende:
Isa snapt er niks meer van. Paul wil al het verdiende geld direct inversteren.
Ik snap het ook niet hoor. Bestel maar bestel maar.
Hier passen heel wat berichtjes inquote:Op maandag 3 februari 2014 01:57 schreef snetje het volgende:
Morgen maar wat speurhonden er in als oppashonden....
Die jongen is altijd aan het spoken in zijn slaapquote:
Doen we allemaal maar Ruud mist de slaapverlamming waardoor je normaal niet kan schreeuwen of bewegen. Bij elke heftige REM slaap gaat ie los.quote:Op maandag 3 februari 2014 03:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die jongen is altijd aan het spoken in zijn slaap
En je weet zeker dat je vriend/man niet stiekem een rohypnolletje heeft gegeven. Niet last van je sterretje s'ochtends?quote:Op maandag 3 februari 2014 03:55 schreef Rica het volgende:
[..]
Doen we allemaal maar Ruud mist de slaapverlamming waardoor je normaal niet kan schreeuwen of bewegen. Bij elke heftige REM slaap gaat ie los.
Omgekeerd kan ook, wakker worden terwijl je lichaam nog in slaapverlamming is. Heb ik regelmatig gehad. Word je wakker en kun je niks bewegen of zeggen.
Ik ga over het eten en drinken hier. Als er iemand iets in het eten stopt ben ik het.quote:Op maandag 3 februari 2014 05:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
En je weet zeker dat je vriend/man niet stiekem een rohypnolletje heeft gegeven. Niet last van je sterretje s'ochtends?
Vreten zulle jullie!quote:Op maandag 3 februari 2014 05:35 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik ga over het eten en drinken hier. Als er iemand iets in het eten stopt ben ik het.
Of gewoon iemand naar de zenderkamer, mag ookquote:Op maandag 3 februari 2014 06:16 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, ik vind het wel tijd voor een leuke zenderwissel
Of ze doen even een 'drugsinval'.quote:Op maandag 3 februari 2014 06:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Of gewoon iemand naar de zenderkamer, mag ook
Ik moet eerst aanwezigheidspremie gaan opstrijken ergensquote:Op maandag 3 februari 2014 06:36 schreef waxmask het volgende:
Hey luitjes, lekker geslapen en klaar voor weer een spannende dag?
Ik hing ook met half oog hier en in hearthstonequote:Op maandag 3 februari 2014 06:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik moet eerst aanwezigheidspremie gaan opstrijken ergens
Een stuk minder uurtjes dan die verslaafde slampampers daarquote:Op maandag 3 februari 2014 06:36 schreef waxmask het volgende:
Hey luitjes, lekker geslapen en klaar voor weer een spannende dag?
Tegen de tijd dat ik terug ben van het werk zullen de meeste wel pas net wakker zijnquote:Op maandag 3 februari 2014 06:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik hing ook met half oog hier en in hearthstone
Dan hoop ik dat Bief en Stuk een cursus zelf melken hebben gevolgdquote:Op maandag 3 februari 2014 06:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik terug ben van het werk zullen de meeste wel pas net wakker zijn
Ze moeten uitslapen vandaag he
Kunnen die beesten dat nou nog niet? Wat een prutsersquote:Op maandag 3 februari 2014 06:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Bief en Stuk een cursus zelf melken hebben gevolgd
Dat kunnen ze wel maar ze hebben beide hun kalf afgepakt.quote:Op maandag 3 februari 2014 07:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kunnen die beesten dat nou nog niet? Wat een prutsers
Kunnen en moeten ze wel. Soms zie je ze liggen en aan de uiers zuigen. Druk is dan te groot en dat doet zeer dus zuigt ze er wat melk zelf uit.quote:Op maandag 3 februari 2014 07:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kunnen die beesten dat nou nog niet? Wat een prutsers
Volgens mij was het Paul die Rienk de schuld gaf... Dat was bij het vuur buiten, tegenover B&L en Gio.. Iets later (Paul was volgens mij alweer binnen) opperde Lot tegen Hakim; "Of jullie hebben de wiet" Waarop hij slinks lachte, maar niets bekende... Daarna heb ik er niets meer over gehoord...quote:Op maandag 3 februari 2014 06:59 schreef Hunter het volgende:
Even gisteravond bijgelezen. Billy heeft wiet gekregen, Hakim heeft het geript en Rienk de schuld gegeven. Rienk heeft wel 2 van de 7 pakjes sigaretten verbrand ....
Dat moet vandaag toch nog vele staartjes krijgen ...... (en zal de positiviteit van de Bio-markt geheel laten verdwijnen)
Toch weer een mooie cliffhanger voor de uitzending.quote:Op maandag 3 februari 2014 07:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij was het Paul die Rienk de schuld gaf... Dat was bij het vuur buiten, tegenover B&L en Gio.. Iets later (Paul was volgens mij alweer binnen) opperde Lot tegen Hakim; "Of jullie hebben de wiet" Waarop hij slinks lachte, maar niets bekende... Daarna heb ik er niets meer over gehoord...
Tegenwoordig seinen ze Ruud in, die dan ff de overdruk wegsabbelt....quote:Op maandag 3 februari 2014 07:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kunnen en moeten ze wel. Soms zie je ze liggen en aan de uiers zuigen. Druk is dan te groot en dat doet zeer dus zuigt ze er wat melk zelf uit.
Ja, maar drugs.. Kweeniequote:Op maandag 3 februari 2014 07:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Toch weer een mooie cliffhanger voor de uitzending.
Ach ja wiet...niet eerste keer in een RLS en het heeft juridisch geen consequenties.quote:
Maar was het goede reclame voor de volgende bio-markt. Wil je als standhouder hier aan meewerken?quote:Op maandag 3 februari 2014 07:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ach ja wiet...niet eerste keer in een RLS en het heeft juridisch geen consequenties.
Edit: en we weten natuurlijk niet of het echte wiet was.
En wat dacht je van hornbach, sony etcquote:Op maandag 3 februari 2014 07:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Maar was het goede reclame voor de volgende bio-markt. Wil je als standhouder hier aan meewerken?
Ja ook. Misschien ben ik een ouderwetse doos, maar ik zou mijn goede naam hier niet aan willen verbinden. Was het trouwens een fokker met de wiet?quote:Op maandag 3 februari 2014 07:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En wat dacht je van hornbach, sony etc
René Frogerquote:Op maandag 3 februari 2014 07:30 schreef Poezewoes het volgende:
Wie zou er naar zo'n Bio markt willen dan?
Met die veel te hoge prijzen!
Je zag het...Nowlivetypjes... Kort pittig kapsel met bril prototype...quote:Op maandag 3 februari 2014 07:30 schreef Poezewoes het volgende:
Geen idee.... In eerste instantie zou het geruild worden voor een ei, maar Billy heeft nooit een ei gegeven.... Dus is het een overtreding van de regels, door iets aan te nemen van een buitenstaander..quote:Op maandag 3 februari 2014 07:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja ook. Misschien ben ik een ouderwetse doos, maar ik zou mijn goede naam hier niet aan willen verbinden. Was het trouwens een fokker met de wiet?
Gister niet naar de streams gekeken?quote:Op maandag 3 februari 2014 07:30 schreef Poezewoes het volgende:
Niet opgelet, maar kan soms even duren voor hij zich thuis voelt. En was ook iets met of er wel of geen andere hanen in de buurt zouden zitten.quote:Op maandag 3 februari 2014 07:34 schreef HiDiHo het volgende:
Doet die haan het een beetje?
Ik hoorde hem gister maar 1x kraaien
Zou die er voor betaald zijn om te komen?quote:
En anders doet ie het om zelf op tv te komen, zeg maar PRquote:Op maandag 3 februari 2014 07:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zou die er voor betaald zijn om te komen?
Volgens mij doet ie het gewoon.... Een beetje verspreid over de eerste uurtjes van de ochtend, maar hij heeft niet altijd z'n zender om...quote:Op maandag 3 februari 2014 07:34 schreef HiDiHo het volgende:
Doet die haan het een beetje?
Ik hoorde hem gister maar 1x kraaien
moest 5 euro dokken bij Aikequote:Op maandag 3 februari 2014 07:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee, hij schijnt jankend op zijn knieën gesmeekt te hebben bij Sjon voor wat airtime... Dit was alles wat hij voor hem kon doen...quote:Op maandag 3 februari 2014 07:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Jawel maar vroeg het mij gisteren al af, om naar een stelletje idioten te kijken?quote:Op maandag 3 februari 2014 07:35 schreef Hunter het volgende:
[..]
Gister niet naar de streams gekeken?
Kan de regie niet ff zijn zender checken?quote:Op maandag 3 februari 2014 07:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij doet ie het gewoon.... Een beetje verspreid over de eerste uurtjes van de ochtend, maar hij heeft niet altijd z'n zender om...
Ben wel benieuwd waar het *verdiende* geld vandaag weer aan uitgegeven wordt.quote:Op maandag 3 februari 2014 07:40 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zeg gooi de beelden van de haan er maar vast in
Hakim wil zijn restaurant er door drukken vandaag, en een crepemachine wil hijquote:Op maandag 3 februari 2014 07:43 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd waar het *verdiende* geld vandaag weer aan uitgegeven wordt.
Een dag niet besteld en dag niet geleeft!
Tja dan zal die er ook wel komen, stel je voor dat hij dat zelf weer moet doen, dat is te vermoeiend.quote:Op maandag 3 februari 2014 07:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hakim wil zijn restaurant er door drukken vandaag, en een crepemachine wil hij
Beetsje dooddoener idd... We zullen het zien... Hoe laat zou de HB op de stoep staan?quote:Op maandag 3 februari 2014 07:48 schreef HiDiHo het volgende:
En gaat de heater vandaag werken?
Meeste kou is al geweest
Geen idee, uurtje of 9/10?quote:Op maandag 3 februari 2014 07:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetsje dooddoener idd... We zullen het zien... Hoe laat zou de HB op de stoep staan?
Hebben ze de sleutel?quote:
Voor die tijd zijn ze hun nest wel uitgetrapt door Feboquote:Op maandag 3 februari 2014 07:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hebben ze de sleutel?Dan liggen ze hun roes nog uit te slapen
Goedemorgenquote:Op maandag 3 februari 2014 07:57 schreef Toverheks het volgende:
wordt een druk dagje in Utopia goedemorgen all hier
Goedemorgen, wij draaien hier meer uren dan in Utopiaquote:Op maandag 3 februari 2014 07:57 schreef Toverheks het volgende:
wordt een druk dagje in Utopia goedemorgen all hier
Centraal............. Paul mag weer bestellen Hakim krijgt zijn keuken, misschien Jimmy zijn bokszak!quote:Op maandag 3 februari 2014 08:01 schreef Toverheks het volgende:
Ga vandaag een *Billy* doen.....( schilderen en kleien en plakken)dus mis het centraal
quote:Op maandag 3 februari 2014 08:02 schreef waxmask het volgende:
Welkom in pretpark Utopia. Waar niets is wat het lijkt! Kom ook een kijkje nemen in Tampon Forest. Of maak een gewaagde afdaling van Shit Hill. Kost geen drol! Kom jij ook? Wel eigen wiet meenemen.
[ afbeelding ]
En onze directie heet U alvast een hatelijk welkom!
[ afbeelding ]
Zeer verdacht iddquote:Op maandag 3 februari 2014 08:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zaten misschien pinda's in Ruud's poep?
Ik ben WA verzekerd dus zeg maar als ik het op moet geven. Vraag me alleen af hoe we deze case op papier gaan zetten...quote:Op maandag 3 februari 2014 08:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
![]()
Godver, ik drink geen koffie meer als ik hier lees. Dat kost me nog eens een laptop
De COS uitdraaien is ook zo watquote:Op maandag 3 februari 2014 08:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik ben WA verzekerd dus zeg maar als ik het op moet geven. Vraag me alleen af hoe we deze case op papier gaan zetten...
Geen regels hé, ook voor het eerst mja....eens moet de eerste keer zijnquote:Op maandag 3 februari 2014 08:20 schreef KnalPoenani het volgende:
Ben gisteren in slaap gevallen;( Wie hebben er nou precies zitten blowen? Alleen Paul en Hakim?
Had gehoopt dat de FEBO zou zeggen "jammer maar helaas, geen biomarkten meer als jullie dingen aannemen van de buitenwereld"...
Die bio-brandstof van Ruud doet het schijnbaar goed ¤quote:Op maandag 3 februari 2014 08:22 schreef Tourniquet het volgende:
Mest is nog flink aan het roken idd
Ik hoor het u zeggen...quote:Op maandag 3 februari 2014 08:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen regels hé, ook voor het eerst mja....eens moet de eerste keer zijn
Ook de koeiendames hebben niet veel haast.quote:
Ze willen de tijden wat verschuiven richting 9 en 21 uur..quote:Op maandag 3 februari 2014 08:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ook de koeiendames hebben niet veel haast.
quote:Op maandag 3 februari 2014 08:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze willen de tijden wat verschuiven richting 9 en 21 uur..
Laura vond 8 uur melken wel erg vroeg weet je.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:43 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Zodat ze nog langer op hun nest kunnen blijven liggen
Nee, activatiecode werkt niet meerquote:Op maandag 3 februari 2014 07:35 schreef Hunter het volgende:
[..]
Gister niet naar de streams gekeken?
Ja, het is ook midden in de nacht.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Laura vond 8 uur melken wel erg vroeg weet je.
Is een beanie zo'n ding wat ze op heeft?quote:Op maandag 3 februari 2014 08:52 schreef Clank het volgende:
Laura gaat vandaag een paar dingen regelen.. iets met een zanger. En ze wil achter de 'mutsen' aan gaan.. ze wil haar eigen beanie. Isa zegt dat ze dat zeker moet gaan doen omdat anders Billy met haar idee er vandoor gaat en noemt haar slinks.
Yepquote:Op maandag 3 februari 2014 08:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Is een beanie zo'n ding wat ze op heeft?
Minimaal 30 euro waard op de biomarktquote:
Nou die dingen zijn over het algemeen wel belachelijk duurquote:Op maandag 3 februari 2014 08:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Minimaal 30 euro waard op de biomarkt
Dan is dit wat voor heks.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:56 schreef Clank het volgende:
[..]
Nou die dingen zijn over het algemeen wel belachelijk duur
Vervolgens: daar hoor je ook nooit meer wat vanquote:Op maandag 3 februari 2014 09:03 schreef Clank het volgende:
Ze hebben het over BB. Isa weet niet echt meer hoe dat was zegt ze. Laura keek het altijd zegt ze.. en noemt 'knuffel Ruud'.
nee joh een breimachine.. kost geen drolquote:Op maandag 3 februari 2014 09:09 schreef Toverheks het volgende:
Mutsen haken ik zeg gaan met je haaknld
quote:
Met een pompoenetje er boven op, kost geen drolquote:Op maandag 3 februari 2014 09:12 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee joh een breimachine.. kost geen drol
Yep.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:14 schreef Odaiba het volgende:
Ik kan al een paar dagen niet meer terugspoelen op de ipad. Hebben meer mensen hier problemen mee?
Na de ontberingen van gisteren was dat te verwachtenquote:Op maandag 3 februari 2014 09:15 schreef Clank het volgende:
Nog geen streams in de loods.. zouden ze allemaal nog liggen te pitten of een verkapte sl?
quote:
Ik dacht gelezen te hebben in de COS dat Charlotte daarover gebeld had. Kost normaal ¤1000 maar voor haar ¤500 ...quote:Op maandag 3 februari 2014 09:16 schreef HiDiHo het volgende:
Wat kost een melkmachine voor 2 koeien?
Crepemachine, sigarettenquote:Op maandag 3 februari 2014 09:22 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Is er al een bestemming bedacht voor het verdiende geld van de bio markt?
quote:Op maandag 3 februari 2014 09:22 schreef Clank het volgende:
Isa: Als het straks nog rustig is en donker duik ik zo m'n bed weer in.. ik doe helemaal niets.
Laura: Ik denk dat iedereen een rustdag neemt.
'k Meende dat Aike gisteren had bepaald om 9 uur Centraal.. maar op verzoek van Hakim.. die wou uitslapen is dat verzet naar 11 uur.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:22 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ja moeten ze doen, ze hebben ook een dag hard gewerkt he. Dat moeten we niet vergetenquote:Op maandag 3 februari 2014 09:22 schreef Clank het volgende:
Isa: Als het straks nog rustig is en donker duik ik zo m'n bed weer in.. ik doe helemaal niets.
Laura: Ik denk dat iedereen een rustdag neemt.
Ik hoor net, een melkmachinequote:Op maandag 3 februari 2014 09:22 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Dank jullie wel.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:23 schreef Clank het volgende:
[..]
'k Meende dat Aike gisteren had bepaald om 9 uur Centraal.. maar op verzoek van Hakim.. die wou uitslapen is dat verzet naar 11 uur.
Paul, Hakim en Aike beslissen daar wat er gebeurd.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:26 schreef Clank het volgende:
Paul hield gisteren een heel betoog tegen Isa dat er zeker 2000 Euro geïnvesteerd moest worden.. dat zou dan in de nieuwe keuken gaan.
Dat is het plan van Paul en Hakim.. en ws niemand die dat durft tegen te spreken.
Nee tuurlijk niet. Een melkmachine is geen prioriteitquote:Op maandag 3 februari 2014 09:26 schreef Clank het volgende:
Paul hield gisteren een heel betoog tegen Isa dat er zeker 2000 Euro geïnvesteerd moest worden.. dat zou dan in de nieuwe keuken gaan.
Dat is het plan van Paul en Hakim.. en ws niemand die dat durft tegen te spreken.
Maar volgens mij zijn Aik en Hakim ook de enigen die het weten en de rest boeit het niet eensquote:Op maandag 3 februari 2014 09:23 schreef Clank het volgende:
[..]
'k Meende dat Aike gisteren had bepaald om 9 uur Centraal.. maar op verzoek van Hakim.. die wou uitslapen is dat verzet naar 11 uur.
Ik las het, dat er wiet was. Snap niet dat het mag op tvquote:Op maandag 3 februari 2014 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Paul, Hakim en Aike beslissen daar wat er gebeurd.
Zag je gisteren wel met die wiet
Het is nog niet op tv geweestquote:Op maandag 3 februari 2014 09:28 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik las het, dat er wiet was. Snap niet dat het mag op tv
Dat is het rare want dat is zo terug verdiend met die kaasjes, maar aan de andere kant twee koeien melken is ook niet veel werk. Ze hebben toch de hele dag niets te doen.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:27 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Een melkmachine is geen prioriteit
Ja belachelijk gewoon, luie nestenquote:Op maandag 3 februari 2014 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het rare want dat is zo terug verdiend met die kaasjes, maar aan de andere kant twee koeien melken is ook niet veel werk. Ze hebben toch de hele dag niets te doen.
Waarom maken ze geen schema, net zo goed Andrea, paul en wie dan ook. Ze eten er ook van.
De opbrengst is hoger en geen strint etc erdoor heen dus zuiverderquote:Op maandag 3 februari 2014 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is het rare want dat is zo terug verdiend met die kaasjes, maar aan de andere kant twee koeien melken is ook niet veel werk. Ze hebben toch de hele dag niets te doen.
Waarom maken ze geen schema, net zo goed Andrea, paul en wie dan ook. Ze eten er ook van.
Ja en beter voor de koeien, is rustigerquote:Op maandag 3 februari 2014 09:30 schreef chufi het volgende:
[..]
De opbrengst is hoger en geen strint etc erdoor heen dus zuiverder
Dat is wel waar, maar goed terug naar niets was het toch, dus lekker laten melken ( ook leuk voor de streamers)quote:Op maandag 3 februari 2014 09:30 schreef chufi het volgende:
[..]
De opbrengst is hoger en geen strint etc erdoor heen dus zuiverder
Niet meer neequote:Op maandag 3 februari 2014 09:31 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
Mag je niet op 2 apparten tegelijk ?
Laura zei vanmorgen dat ze vandaag idd de dierenarts wilde laten komen.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:31 schreef Hunter het volgende:
Ben benieuwd of ze er aan denken om de dierenarts te laten komen, om te kijken of Bief werkelijk zwanger is
De stal moet zowieso gedaan worden ... en de kippenquote:Op maandag 3 februari 2014 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel waar, maar goed terug naar niets was het toch, dus lekker laten melken ( ook leuk voor de streamers)
Doe je chroome? Ik weet het niet, ik ga het vandaag bekijken of ze al niet 2 50 hebben afgeschreven van mijn prepaid (die het dus niet doet)quote:Op maandag 3 februari 2014 09:31 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
Ja chrome iddquote:Op maandag 3 februari 2014 09:33 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Doe je chroome? Ik weet het niet, ik ga het vandaag bekijken of ze al niet 2 50 hebben afgeschreven van mijn prepaid (die het dus niet doet)
Nope, gebeurd mij ook vaak denk ik wil die ander stream ook zien en dan gooien ze je er gewoon af.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:31 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap niet, dat ze gewoon geen geïmproviceerde koelkast buiten hebben gemaakt, het is koud zat. en vroeger deden wij op ons tuinhuis altijd een zinken wasemmer ingraven zomers. Onze limonade was koud dan hoor (zomers)quote:Op maandag 3 februari 2014 09:35 schreef oma-Nijn het volgende:
Wat een abnormale berg met eten staat er nog op tafel. Zeker ook duurzaam?
200 euro aan chinees, terwijl Vanas stamppot boerenkool had gemaakt die dag ervoor, voor na de markt.. ook maar wegggooien denk ikquote:Op maandag 3 februari 2014 09:35 schreef oma-Nijn het volgende:
Lekker voor vandaag ....quote:Op maandag 3 februari 2014 09:35 schreef oma-Nijn het volgende:
Doodzondequote:Op maandag 3 februari 2014 09:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
200 euro aan chinees, terwijl Vanas stamppot boerenkool had gemaakt die dag ervoor, voor na de markt.. ook maar wegggooien denk ik
200 euroquote:Op maandag 3 februari 2014 09:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
200 euro aan chinees, terwijl Vanas stamppot boerenkool had gemaakt die dag ervoor, voor na de markt.. ook maar wegggooien denk ik
En berouw kwam na de zonde..quote:Op maandag 3 februari 2014 09:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dat is zo niet haar ding en nu met haar rottende hand zeker nietquote:Op maandag 3 februari 2014 09:40 schreef Flow3r het volgende:
Ik zou Aike wel eens willen zien melken
Het was ¤264 om precies te zijn.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:40 schreef oma-Nijn het volgende:
200 euro![]()
helemaal van de pot gepleurd zijn ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |