Nee, doe jij dat maar, je hebt al live-stream-ervaringquote:Op maandag 3 februari 2014 01:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wie gaat er volgende keer naar die duurzame markt?jij?
Die drome zal het wel niet worden iddquote:Op maandag 3 februari 2014 01:04 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik ga voor de
[ afbeelding ]
Maar wel eerst Centraal hier op FOK
Dat gaat nog maanden duren...ik kom alleen mijn zolder af als het mooi weer isquote:Op maandag 3 februari 2014 01:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, doe jij dat maar, je hebt al live-stream-ervaring![]()
alweer?quote:
En jij trapt erinquote:Op maandag 3 februari 2014 01:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is alleen roeren.
Pomp van de koeler wordt morgen vervangen.
Een beetje geweld ja, dat is wel nodig om iets tot die botte hersentjes te laten doordringen. Ze zitten al enige tijd afgezonderd en ik denk dat de 'Febo' het nog niet aandurft om ze te confronteren met de boze buitenwereld. Maar ik denk dat juist dat nodig is om het verschil te maken met de BB-achtige voorlopers van dit formatquote:Op maandag 3 februari 2014 01:04 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik ga voor de
[ afbeelding ]
Maar wel eerst Centraal hier op FOK
In tegendeel, Billy kreeg vandaag vooral te horen hoe leuk ze is en hoe goed ze het doet.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een beetje geweld ja, dat is wel nodig om iets tot die botte hersentjes te laten doordringen. Ze zitten al enige tijd afgezonderd en ik denk dat de 'Febo' het nog niet aandurft om ze te confronteren met de boze buitenwereld. Maar ik denk dat juist dat nodig is om het verschil te maken met de BB-achtige voorlopers van dit format![]()
Zal wel alleen bij mij zijn dan...(nog geen F5 gedaan)quote:
Te horen van WIE? Zoals ik al zei, hang daar een scherm op met Fok! Dan krijgt Billy ook te horen hoe, bijvoorbeeld ondergetekendequote:Op maandag 3 februari 2014 01:14 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
In tegendeel, Billy kreeg vandaag vooral te horen hoe leuk ze is en hoe goed ze het doet.
Afgezonderd?? Er is van achter gewoon 5 gram haze ( en dat is ff iets anders dan een jointje tegenwoordig) via achter naar binnen geflikkerd ! Je zal daar maar zijn geweest en dat iedereen aan je gaat vragen ..was jij het?quote:Op maandag 3 februari 2014 01:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een beetje geweld ja, dat is wel nodig om iets tot die botte hersentjes te laten doordringen. Ze zitten al enige tijd afgezonderd en ik denk dat de 'Febo' het nog niet aandurft om ze te confronteren met de boze buitenwereld. Maar ik denk dat juist dat nodig is om het verschil te maken met de BB-achtige voorlopers van dit format![]()
Don't shoot the messenger.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Te horen van WIE? Zoals ik al zei, hang daar een scherm op met Fok! Dan krijgt Billy ook te horen hoe, bijvoorbeeld ondergetekende, een enorme hekel heeft aan dat neppe opgefokte pseudo-leuke gedoe van een mega-irritante muts
![]()
Big dealquote:Op maandag 3 februari 2014 01:19 schreef snetje het volgende:
[..]
Afgezonderd?? Er is van achter gewoon 5 gram haze ( en dat is ff iets anders dan een jointje tegenwoordig) via achter naar binnen geflikkerd ! Je zal daar maar zijn geweest en dat iedereen aan je gaat vragen ..was jij het?
Nee, ik was het niet.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:19 schreef snetje het volgende:
[..]
Afgezonderd?? Er is van achter gewoon 5 gram haze ( en dat is ff iets anders dan een jointje tegenwoordig) via achter naar binnen geflikkerd ! Je zal daar maar zijn geweest en dat iedereen aan je gaat vragen ..was jij het?
Waarom denk ik steeds dat je Gert bent?quote:Op maandag 3 februari 2014 01:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, ik was het niet.En ik moet ook bekennen dat ik het niet zo intensief gevolgd heb (andere prioriteiten tegenwoordig
)
Woensdag! Dan krijgt Billy haar zonne panelen ...6 stuks voor 20 euro pm..quote:Op maandag 3 februari 2014 01:21 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Don't shoot the messenger.Ik geef alleen weer wat ze zelf zei en waar ze energie uithaalt.
Te veel geblowed?quote:Op maandag 3 februari 2014 01:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waarom denk ik steeds dat je Gert bent?
Kan ik ook niks aan doen. Fok! een beetje kapot, kan het niet meer wijzigenquote:Op maandag 3 februari 2014 01:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waarom denk ik steeds dat je Gert bent?
lol....zelfs nu ben ik nog zo scherp dat ik zie dat de usericon gespiegeld isquote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 01:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
lol....zelfs nu ben ik nog zo scherp dat ik zie dat de usericon gespiegeld is
Ow wauw nee echt wat super, ik ben er zo blij mee, kan zoveel van je leren. Dank! Dank je wel. Ik ben er erg blij mee en dat meen ik oprecht. Echt!quote:Op maandag 3 februari 2014 01:26 schreef snetje het volgende:
[..]
Woensdag! Dan krijgt Billy haar zonne panelen ...6 stuks voor 20 euro pm..
Elke woensdag kijk ik er weer naar uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |