Daar zou ik niet aan moeten denken.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:23 schreef Inca het volgende:
een utopia vol met vrouwen dat is pas interresant
Ben jij ook een "dekseltje" dan?quote:Op maandag 3 februari 2014 00:23 schreef Inca het volgende:
Dat is mijn UTOPIA in hoofdlettersquote:Op maandag 3 februari 2014 00:23 schreef Inca het volgende:
En bedankt, zegt John.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:23 schreef Inca het volgende: een utopia vol met vrouwen dat is pas interresant
![]()
beide fritsquote:Op maandag 3 februari 2014 00:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben jij ook een "dekseltje" dan?
Of houd je van bitch-fights?
Ja, voor jou wel.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is mijn UTOPIA in hoofdletters![]()
Soort Tafel van 5 maar dan met 15 en 24/7...The Horror!!!!!!quote:Op maandag 3 februari 2014 00:26 schreef Injetta het volgende:
[..]
Daar zou ik niet aan moeten denken.
Er was een ER met een vrouweneiland. Wat een vreselijk gekonkel, haat, nijd, jaloezie.
Zo niet mijn Utopia.
zie je ff voor leggen aan johnquote:Op maandag 3 februari 2014 00:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Staat Charlotte hoog daar dan? Op zich niet zo raar hoor omdat ze los ging op Paul en Hakim ... dat zakt vanzelf wel weer als de kijker meer van haar te zien krijgt ... vandaag waren de brokken alweer op en de koeien veels te laat gemolken...arme koeienquote:Op maandag 3 februari 2014 00:26 schreef bull1966 het volgende:
als reactie op de stemmen op de utopiasite
je kan daar vaker op dezelfde persoon stemmen
Dan hadden ze nu een hoop geld in de kluis liggenquote:Op maandag 3 februari 2014 00:30 schreef Inca het volgende:
wat zou er gebeurd zijn als er geen type paul in zou zitten?
En dan allemaal nowlive tokkiesquote:Op maandag 3 februari 2014 00:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 februari 2014 00:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
Onze plopperdeploppertjes gaan voldaan naar bed, na een succesvolle Biomarkt, een Chinese schranspartij en een joint. Nog even wat gediscuzeurd waarbij ze elkaar allemaal hebben gerespecteerd en ieder zijn eigen Utopia gunnen alleen zichzelf net iets meer dan de ander.
Ze hebben veel verdiend en gaan vast dromen van hun eigen Utopia vol met wietplanten, afhaalmaaltijden, apparaten, Laptops/tablets, drank, sigaretten.
Voorlopig staan ze echter nog in de -. Ze zijn begonnen met 10.000 en dat hebben ze nog niet terugverdiend. Ze hebben zo'n 6000 schuld aan John.
Maar dat mag de pret niet drukken bij onze plopperdeploppertjes. Ze hebben dikke pret, halen geintjes bij elkaar uit en houden heel veel van elkaar.
is populariteitspollquote:Op maandag 3 februari 2014 00:30 schreef snetje het volgende:
[..]
Staat Charlotte hoog daar dan? Op zich niet zo raar hoor omdat ze los ging op Paul en Hakim ... dat zakt vanzelf wel weer als de kijker meer van haar te zien krijgt ... vandaag waren de brokken alweer op en de koeien veels te laat gemolken...arme koeien
Er zit ook nog een graveyardshift hoor...quote:Op maandag 3 februari 2014 00:30 schreef Injetta het volgende:
He he, het zooitje is eindelijk rustig.
Morgen weer een dag verder bouwen aan Utopia.![]()
en geen douche, warm water, geen kachelquote:Op maandag 3 februari 2014 00:31 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dan hadden ze nu een hoop geld in de kluis liggen
Dan had het een stuk meer op iets geleken dat in de buurt van een utopia komt.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:30 schreef Inca het volgende:
wat zou er gebeurd zijn als er geen type paul in zou zitten?
Vast wel, maar voordeliger.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:32 schreef Inca het volgende:
[..]
en geen douche, warm water, geen kachel
Paul had vandaag toch weer een ketel gekocht zonder overlegquote:Op maandag 3 februari 2014 00:32 schreef Inca het volgende:
[..]
Dat ook jaquote:Op maandag 3 februari 2014 00:31 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dan hadden ze nu een hoop geld in de kluis liggen
En 2 oude brommers, en 30 pallets en nog iets. Dat wordt donderdag afgeleverd.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:34 schreef bull1966 het volgende:
[..]
Paul had vandaag toch weer een ketel gekocht zonder overleg
mensen van nowlive hebben geen levenquote:Op maandag 3 februari 2014 00:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Je bent goed geintregeerd... Maar laat je verleden los...
De befaamde nachtelijke schreeuw van Ruud.quote:
wordt verder niet over geluldquote:Op maandag 3 februari 2014 00:35 schreef Tayu het volgende:
[..]
En 2 oude brommers, en 30 pallets en nog iets. Dat wordt donderdag afgeleverd.
Hoi Ruud, heerlijk hoor, jij ook, kom je niet te laat met je bussie?quote:Op maandag 3 februari 2014 00:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hey Tuinfluitert, geniet je er een beetje van![]()
1e keer dat ik het hoorde, verder alleen nog gelezenquote:Op maandag 3 februari 2014 00:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De befaamde nachtelijke schreeuw van Ruud.
En bedankt.. Had net een lekker toastje zalm op, dat dreigt nu weer terug naar boven te fietsen.quote:
Dat gebeurt iedere nacht, meestal moet je er wat langer op wachten. Hij is vroeg vandaag.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:37 schreef Baconbus het volgende:
1e keer live de kreten van Ruud gehoord. Best indrukwekkend.
Nee, ik hoef niet meer zo vaak op het bussiequote:Op maandag 3 februari 2014 00:36 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Hoi Ruud, heerlijk hoor, jij ook, kom je niet te laat met je bussie?
Heel even dacht ik dat er iemand over het hek gesprongen was om één van de bewoners iets aan te doen. Had iemand een stream op hem staan? Het klonk wel alsof hij direct begon te sprinten.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:38 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat gebeurt iedere nacht, meestal moet je er wat langer op wachten. Hij is vroeg vandaag.
ik was net ff hier aan het lezenquote:Op maandag 3 februari 2014 00:40 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heel even dacht ik dat er iemand over het hek gesprongen was om één van de bewoners iets aan te doen. Had iemand een stream op hem staan? Het klonk wel alsof hij direct begon te sprinten.
quote:Op maandag 3 februari 2014 00:44 schreef Injetta het volgende:
Utopiaantjes vol goede moed
Gingen bouwen met rasse spoed
Ze aten en dronken hun buikjes vol
En bestelden alles voor geen drol
Al snel was hun kluisje bijna leeg
terwijl hun vermoeidheid enorm steeg
Utopiaantjes lui en rond
Zitten en liggen op hun kont
Ze ruziën en praten hele dagenlang
Het bouwen komt in het gedrang
Dat doen ze dus nooit niet meer
John de Mol moet ze redden telkens weer.
Zodat ze moe en voldaan
Eindeloos slapen gaan
Utopiaantjes lui en rond
Zodat ze moe en voldaan
Eindeloos slapen gaan
Ja maar wat heeft dat al bij mekaar gekost? Heel veelquote:Op maandag 3 februari 2014 00:32 schreef Inca het volgende:
[..]
Utopiaantjes lui en rond
Zodat ze moe en voldaan
Eindeloos slapen gaan
Utopiaantjes lui en rond
Zodat ze moe en voldaan
Eindeloos slapen gaan
Komt geen drol van terecht van dat Utopia met zo'n kudde egoïsten in dat hokquote:Op maandag 3 februari 2014 00:44 schreef Injetta het volgende:
Utopiaantjes lui en rond
Zodat ze moe en voldaan
Eindeloos slapen gaan
quote:Op maandag 3 februari 2014 00:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Komt geen drol van terecht van dat Utopia met zo'n kudde egoïsten in dat hok
👍quote:Op maandag 3 februari 2014 00:44 schreef Injetta het volgende:
Utopiaantjes lui en rond
Zodat ze moe en voldaan
Eindeloos slapen gaan
Ja, dat wel HiDi, maar er moet toch iets gebeuren daar. Het verzandt in onbenulligheden en egoïstisch gezemel. Een groot plasmascherm in die hut met de posts van Fok erop zou misschien de hersentjes van de bewoners daar tot nadenken kunnen brengenquote:
idd....af en toe wat doorgespeelde info zou mooi zijnquote:Op maandag 3 februari 2014 00:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, dat wel HiDi, maar er moet toch iets gebeuren daar. Het verzandt in onbenulligheden en egoïstisch gezemel. Een groot plasmascherm in die hut met de posts van Fok erop zou misschien de hersentjes van de bewoners daar tot nadenken kunnen brengen
Er is vandaag heel veel gebeurdquote:Op maandag 3 februari 2014 00:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, dat wel HiDi, maar er moet toch iets gebeuren daar. Het verzandt in onbenulligheden en egoïstisch gezemel. Een groot plasmascherm in die hut met de posts van Fok erop zou misschien de hersentjes van de bewoners daar tot nadenken kunnen brengen
Ja, waarom ook niet! Er zijn geen regels en ze hebben contact met de buitenwereld. Dus waarom niet wat meer info over hoe er over hun gedacht wordt, bijvoorbeeld met name op Fok!quote:Op maandag 3 februari 2014 00:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
idd....af en toe wat doorgespeelde info zou mooi zijn
ze gaan zichzelf herhalen nu
Wie gaat er volgende keer naar die duurzame markt?quote:Op maandag 3 februari 2014 01:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, waarom ook niet! Er zijn geen regels en ze hebben contact met de buitenwereld. Dus waarom niet wat meer info over hoe er over hun gedacht wordt, bijvoorbeeld met name op Fok!
Oh, nou dat hoop ik dan maar, dat het er in hakt, maar ik heb toch de indruk dat ze geen idee hebben of ze goed of HELEMAAL niet goed bezig zijnquote:Op maandag 3 februari 2014 00:58 schreef snetje het volgende:
[..]
Er is vandaag heel veel gebeurdDie liggen echt nog niet te slapen hoor.. Ieder denkt nu O god wat ze die tegen mij en wat bedoelde die nu toch? Zon dagje met veel kijkers op bezoek hakt er echt wel in
Ik ga voor dequote:Op maandag 3 februari 2014 01:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, waarom ook niet! Er zijn geen regels en ze hebben contact met de buitenwereld. Dus waarom niet wat meer info over hoe er over hun gedacht wordt, bijvoorbeeld met name op Fok!
Nee, doe jij dat maar, je hebt al live-stream-ervaringquote:Op maandag 3 februari 2014 01:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wie gaat er volgende keer naar die duurzame markt?jij?
Die drome zal het wel niet worden iddquote:Op maandag 3 februari 2014 01:04 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik ga voor de
[ afbeelding ]
Maar wel eerst Centraal hier op FOK
Dat gaat nog maanden duren...ik kom alleen mijn zolder af als het mooi weer isquote:Op maandag 3 februari 2014 01:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, doe jij dat maar, je hebt al live-stream-ervaring![]()
alweer?quote:
En jij trapt erinquote:Op maandag 3 februari 2014 01:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is alleen roeren.
Pomp van de koeler wordt morgen vervangen.
Een beetje geweld ja, dat is wel nodig om iets tot die botte hersentjes te laten doordringen. Ze zitten al enige tijd afgezonderd en ik denk dat de 'Febo' het nog niet aandurft om ze te confronteren met de boze buitenwereld. Maar ik denk dat juist dat nodig is om het verschil te maken met de BB-achtige voorlopers van dit formatquote:Op maandag 3 februari 2014 01:04 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik ga voor de
[ afbeelding ]
Maar wel eerst Centraal hier op FOK
In tegendeel, Billy kreeg vandaag vooral te horen hoe leuk ze is en hoe goed ze het doet.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een beetje geweld ja, dat is wel nodig om iets tot die botte hersentjes te laten doordringen. Ze zitten al enige tijd afgezonderd en ik denk dat de 'Febo' het nog niet aandurft om ze te confronteren met de boze buitenwereld. Maar ik denk dat juist dat nodig is om het verschil te maken met de BB-achtige voorlopers van dit format![]()
Zal wel alleen bij mij zijn dan...(nog geen F5 gedaan)quote:
Te horen van WIE? Zoals ik al zei, hang daar een scherm op met Fok! Dan krijgt Billy ook te horen hoe, bijvoorbeeld ondergetekendequote:Op maandag 3 februari 2014 01:14 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
In tegendeel, Billy kreeg vandaag vooral te horen hoe leuk ze is en hoe goed ze het doet.
Afgezonderd?? Er is van achter gewoon 5 gram haze ( en dat is ff iets anders dan een jointje tegenwoordig) via achter naar binnen geflikkerd ! Je zal daar maar zijn geweest en dat iedereen aan je gaat vragen ..was jij het?quote:Op maandag 3 februari 2014 01:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een beetje geweld ja, dat is wel nodig om iets tot die botte hersentjes te laten doordringen. Ze zitten al enige tijd afgezonderd en ik denk dat de 'Febo' het nog niet aandurft om ze te confronteren met de boze buitenwereld. Maar ik denk dat juist dat nodig is om het verschil te maken met de BB-achtige voorlopers van dit format![]()
Don't shoot the messenger.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Te horen van WIE? Zoals ik al zei, hang daar een scherm op met Fok! Dan krijgt Billy ook te horen hoe, bijvoorbeeld ondergetekende, een enorme hekel heeft aan dat neppe opgefokte pseudo-leuke gedoe van een mega-irritante muts
![]()
Big dealquote:Op maandag 3 februari 2014 01:19 schreef snetje het volgende:
[..]
Afgezonderd?? Er is van achter gewoon 5 gram haze ( en dat is ff iets anders dan een jointje tegenwoordig) via achter naar binnen geflikkerd ! Je zal daar maar zijn geweest en dat iedereen aan je gaat vragen ..was jij het?
Nee, ik was het niet.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:19 schreef snetje het volgende:
[..]
Afgezonderd?? Er is van achter gewoon 5 gram haze ( en dat is ff iets anders dan een jointje tegenwoordig) via achter naar binnen geflikkerd ! Je zal daar maar zijn geweest en dat iedereen aan je gaat vragen ..was jij het?
Waarom denk ik steeds dat je Gert bent?quote:Op maandag 3 februari 2014 01:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, ik was het niet.En ik moet ook bekennen dat ik het niet zo intensief gevolgd heb (andere prioriteiten tegenwoordig
)
Woensdag! Dan krijgt Billy haar zonne panelen ...6 stuks voor 20 euro pm..quote:Op maandag 3 februari 2014 01:21 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Don't shoot the messenger.Ik geef alleen weer wat ze zelf zei en waar ze energie uithaalt.
Te veel geblowed?quote:Op maandag 3 februari 2014 01:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waarom denk ik steeds dat je Gert bent?
Kan ik ook niks aan doen. Fok! een beetje kapot, kan het niet meer wijzigenquote:Op maandag 3 februari 2014 01:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waarom denk ik steeds dat je Gert bent?
lol....zelfs nu ben ik nog zo scherp dat ik zie dat de usericon gespiegeld isquote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 01:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
lol....zelfs nu ben ik nog zo scherp dat ik zie dat de usericon gespiegeld is
Ow wauw nee echt wat super, ik ben er zo blij mee, kan zoveel van je leren. Dank! Dank je wel. Ik ben er erg blij mee en dat meen ik oprecht. Echt!quote:Op maandag 3 februari 2014 01:26 schreef snetje het volgende:
[..]
Woensdag! Dan krijgt Billy haar zonne panelen ...6 stuks voor 20 euro pm..
Elke woensdag kijk ik er weer naar uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |