Gouden Kooi was Jaap m'n favoquote:Op maandag 3 februari 2014 00:18 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd geen favoriet![]()
Dat duurt lang dit keer, bij voorgaande RLD had ik al vrij snel een favoriet of juist iemand die ik er asap uit zou willen hebben. Niets van dat alles dit keer.
quote:Op maandag 3 februari 2014 00:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Onze plopperdeploppertjes gaan voldaan naar bed, na een succesvolle Biomarkt, een Chinese schranspartij en een joint. Nog even wat gediscuzeurd waarbij ze elkaar allemaal hebben gerespecteerd en ieder zijn eigen Utopia gunnen alleen zichzelf net iets meer dan de ander.
Ze hebben veel verdiend en gaan vast dromen van hun eigen Utopia vol met wietplanten, afhaalmaaltijden, apparaten, Laptops/tablets, drank, sigaretten.
Voorlopig staan ze echter nog in de -. Ze zijn begonnen met 10.000 en dat hebben ze nog niet terugverdiend. Ze hebben zo'n 6000 schuld aan John.
Maar dat mag de pret niet drukken bij onze plopperdeploppertjes. Ze hebben dikke pret, halen geintjes bij elkaar uit en houden heel veel van elkaar.
![]()
Ik vind Andrea wel iets voor jou, denk er eens over na.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:18 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd geen favoriet![]()
Dat duurt lang dit keer, bij voorgaande RLD had ik al vrij snel een favoriet of juist iemand die ik er asap uit zou willen hebben. Niets van dat alles dit keer.
Dat zal wel nooit gebeuren, dan is het voor hem alleen maar mooi als hij dit trucje kentquote:Op maandag 3 februari 2014 00:18 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ook dit vind ik zo'n NON-issue! Wat kan mij het schelen hoe Rienk een erectie krijgt! Laat hem eerst maar een geschikte vrouw vinden. Dat lijkt me al moeilijk genoeg voor hem!
Vast welquote:Op maandag 3 februari 2014 00:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kun je het ook door meditatie weer verslappen, zit er al de hele dag mee
Hahaha, god bless you!quote:Op maandag 3 februari 2014 00:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik vind Andrea wel iets voor jou, denk er eens over na.
Ik kan een stijve krijgen van slapen, iedere ochtend weer. Maar daar zegt niemand iets van.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:18 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ook dit vind ik zo'n NON-issue! Wat kan mij het schelen hoe Rienk een erectie krijgt! Laat hem eerst maar een geschikte vrouw vinden. Dat lijkt me al moeilijk genoeg voor hem!
Quote fixedquote:Op maandag 3 februari 2014 00:02 schreef Tayu het volgende:
[..]
Laura komt gewoon uit woont in Alkmaar en klinkt of ze in Marokko is geboren.
Ze zou in aanmerking kunnen komen voor de positie asap eruit.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik vind Andrea wel iets voor jou, denk er eens over na.
Jaquote:Op maandag 3 februari 2014 00:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Is dat de favoriete bewoner op de basis-site?
Ik denk dat hij heel kieskeurig is. Ze moet iig helemaal met HEM meegaan.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:19 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat zal wel nooit gebeuren, dan is het voor hem alleen maar mooi als hij dit trucje kent
Ik vind de hele top 3 bizar.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:05 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nou ja, iedereen steunt Jimmy. Er hebben maar 633 mensen gestemd en daar maar 1/4 van op Jimmy. Op 16 miljoen mensen, is dat lang nog niet iedereen...
Ik denk dat het probleem meer is, dat de meeste vrouwen toch ook nog wel een beetje kieskeurig zijn?quote:Op maandag 3 februari 2014 00:21 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij heel kieskeurig is. Ze moet iig helemaal met HEM meegaan.
Charlotte vind ik ook bizar, maar Rienk kan ik nog wel begrijpen. Of stond hij niet in de top 3?quote:
Dat is zo niet mijn Utopia!quote:Op maandag 3 februari 2014 00:23 schreef Inca het volgende:
een utopia vol met vrouwen dat is pas interresant
vol met van die Laura gevallen?quote:Op maandag 3 februari 2014 00:23 schreef Inca het volgende:
een utopia vol met vrouwen dat is pas interresant
Gelukkig wel maar in zijn wereld worden man en vrouw denk ik uitgehuwelijkt. Door de ouders. Hij is in plaats daarvan de straat op gegaan.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:22 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem meer is, dat de meeste vrouwen toch ook nog wel een beetje kieskeurig zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |