Hihi, je zei leuter.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura praat als een 16jarige leuter die op knappen staat over 'lekkere wijven'.
Whahahaquote:Op maandag 3 februari 2014 00:10 schreef Injetta het volgende:
Onze Utopianen gaan voldaan naar bed, na een succesvolle Biomarkt, een Chinese schranspartij en een joint. Nog even wat gediscuzeurd waarbij ze elkaar allemaal hebben gerespecteerd en ieder zijn eigen Utopia gunnen alleen zichzelf net iets meer dan de ander.
Ze hebben veel verdiend en gaan vast dromen van hun eigen Utopia vol met wietplanten, afhaalmaaltijden, apparaten, Laptops/tablets, drank, sigaretten.
Voorlopig staan ze echter nog in de -. Ze zijn begonnen met 10.000 en dat hebben ze nog niet terugverdiend. Ze hebben zo'n 6000 schuld aan John.
Maar dat mag de pret niet drukken bij onze Utopiaantjes. Ze hebben dikke pret, halen geintjes bij elkaar uit en houden heel veel van elkaar.
Je zou voor Utopiaan ook Plopperdeploppertjes kunnen zetten...quote:Op maandag 3 februari 2014 00:10 schreef Injetta het volgende:
Onze Utopianen gaan voldaan naar bed, na een succesvolle Biomarkt, een Chinese schranspartij en een joint. Nog even wat gediscuzeurd waarbij ze elkaar allemaal hebben gerespecteerd en ieder zijn eigen Utopia gunnen alleen zichzelf net iets meer dan de ander.
Ze hebben veel verdiend en gaan vast dromen van hun eigen Utopia vol met wietplanten, afhaalmaaltijden, apparaten, Laptops/tablets, drank, sigaretten.
Voorlopig staan ze echter nog in de -. Ze zijn begonnen met 10.000 en dat hebben ze nog niet terugverdiend. Ze hebben zo'n 6000 schuld aan John.
Maar dat mag de pret niet drukken bij onze Utopiaantjes. Ze hebben dikke pret, halen geintjes bij elkaar uit en houden heel veel van elkaar.
Bewust. Heb je de streams aan? Ze oogt niet alleen als een vent, ze lult ook zo.quote:
Ja, echt jammer. Dat leek me nu de eerste echt normale en goeie.quote:
Heb ik niet. Ik vind ze echt geen van allen favoriet-waardig!quote:
Dat is niet zo raar.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:14 schreef Joezi het volgende:
Rienk kan door meditatie een stijve penis kweken
Ik heb ene tantra snol gekend die even in zichzelf kroop en na een paar minuten gierend klaarkwam. Wij stelden de diagnose van hoge Aanstelleritus.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:14 schreef Joezi het volgende:
Rienk kan door meditatie een stijve penis kweken
Onze plopperdeploppertjes gaan voldaan naar bed, na een succesvolle Biomarkt, een Chinese schranspartij en een joint. Nog even wat gediscuzeurd waarbij ze elkaar allemaal hebben gerespecteerd en ieder zijn eigen Utopia gunnen alleen zichzelf net iets meer dan de ander.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
Je zou voor Utopiaan ook Plopperdeploppertjes kunnen zetten...
Ook dit vind ik zo'n NON-issue! Wat kan mij het schelen hoe Rienk een erectie krijgt! Laat hem eerst maar een geschikte vrouw vinden. Dat lijkt me al moeilijk genoeg voor hem!quote:Op maandag 3 februari 2014 00:15 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat is niet zo raar.
Boeddhistische monniken doen dat ook op die manier. Het is ook een tantrische oefening.
Kun je het ook door meditatie weer verslappen, zit er al de hele dag meequote:Op maandag 3 februari 2014 00:15 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat is niet zo raar.
Boeddhistische monniken doen dat ook op die manier. Het is ook een tantrische oefening.
Ik heb nog altijd geen favorietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |