Gekozen door mensen die nauwelijks streams bekijken zeker...quote:Op zondag 2 februari 2014 23:54 schreef blanket het volgende:
Grappig. Jimmy is nog steeds erg populair.
http://www.utopiatv.nl/ne(...)nwoner-van-de-week-4
ze is een keer expres niet naar hockey training gegaan?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:55 schreef Injetta het volgende:
Aike wil toch even laten weten dat ze toch ook uit de band is gesprongen.
Iedereen steunt de portier.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:54 schreef blanket het volgende:
Grappig. Jimmy is nog steeds erg populair.
http://www.utopiatv.nl/ne(...)nwoner-van-de-week-4
Jim is bij mij de populairste.quote:
Best wel erg hequote:Op zondag 2 februari 2014 23:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Word je soms niet moe van jezelf?
Boer Klaver moet in de OP.
Konijn moet in de OP.
Die heeft vast meer lullen in d'r bek gehad, dan ik peuken.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:54 schreef Injetta het volgende:
Aike was tot 4 VWO voorbeeldig en werd daarna een beest.....
En nu is ze dus weer voorbeeldig.
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:57 schreef PoezeligDing het volgende:
'In plaats van pot heet ik tegenwoordig deksel ' Grappig Laura.
Heb jij wel eens positieve comments?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waarom?
Die vette zeug krijgt geen zendercheck.
Ze lezen mee, hahaha
Nog voor ik op invoeren heb geklikt.
En je mag haar geen "kerel" noemen, dan wordt ze BOOS!quote:Op zondag 2 februari 2014 23:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Waarom?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jim is bij mij de populairste.
Ze plast ook staand.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En je mag haar geen "kerel" noemen, dan wordt ze BOOS!
dan heeft ze nog geen beelden teruggekeken, de manier waarop ze loopt is het net een vent
Bizar dit..quote:
Die naam heeft ze van Vanessa gekregen. Vanessa noemde haar eerst pot, waarop laura zei dat ze niet hield van dat woord. Dus noemde Vanessa haar dekselquote:Op zondag 2 februari 2014 23:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura komt gewoon uit Alkmaar en klinkt of ze in Marokko is geboren.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:01 schreef Injetta het volgende:
Isa is spiritueel en gelooft in de gedachten van de Indianen, Christenen, Boeddha.
Het uurtje prediken van Rienk gaat weer beginnen.
Waarom praat Isabella trouwens zo bekakt? Ze komt toch gewoon uit Amsterdam?
Heeft zeker veel Marokkaanse vriendinnen.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:02 schreef Tayu het volgende:
[..]
Laura komt gewoon uit Alkmaar en klinkt of ze in Marokko is geboren.
Daar kan ik echt niet tegenop.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:56 schreef Tayu het volgende:
Aike heeft óók een heel stoer verleden. Ze haalde kleren bij de legerdump en kistjes, en dan ging ze naar hardrockfeestjes!
Nu jij weer...
jij wilt toch ook geen flikker genoemd worden?quote:Op maandag 3 februari 2014 00:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En je mag haar geen "kerel" noemen, dan wordt ze BOOS!
dan heeft ze nog geen beelden teruggekeken, de manier waarop ze loopt is het net een vent
Lucifers zijn niet te vertrouwen!quote:Op maandag 3 februari 2014 00:02 schreef Baconbus het volgende:
Dus Satan is enkel een woord, maar God niet.
je kan gewoon refreshen en opnieuw stemmen daar bij die prutsersquote:
Denk dat Jimmy een grote familie heeftquote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 00:01 schreef Injetta het volgende:
Isa is spiritueel en gelooft in de gedachten van de Indianen, Christenen, Boeddha.
Het uurtje prediken van Rienk gaat weer beginnen.
Waarom praat Isabella trouwens zo bekakt? Ze komt toch gewoon uit Amsterdam?
Als je bijbehorend gedrag vertoont moet je niet raar opkijken als ze je zo noemen.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:03 schreef Inca het volgende:
[..]
jij wilt toch ook geen flikker genoemd worden?
Groot en sterkquote:
Nou ja, iedereen steunt Jimmy. Er hebben maar 633 mensen gestemd en daar maar 1/4 van op Jimmy. Op 16 miljoen mensen, is dat lang nog niet iedereen...quote:
Zegt ze dat?quote:Op maandag 3 februari 2014 00:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura over haar 'bitches' : Ik wil alleen seks en dan mogen ze oprotten..
nah, ze gaan weer nokkenquote:Op maandag 3 februari 2014 00:04 schreef BoonDockSaint het volgende:
isabella praat weer met rienk bij de haard gaat weer janken worden straks
Dus het is niet eens zijn verdienste, meer omdat hij normaler is dan de rest.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Groot en sterkNee, hij is de enige waar ik geen fout op de printplaat zie.
Ja.quote:
LS wil in een RLS...quote:Op zondag 2 februari 2014 23:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Word je soms niet moe van jezelf?
Boer Klaver moet in de OP.
Konijn moet in de OP.
Ik zou ook niet in die tyfus loods slapen geen rust mogelijkquote:Op maandag 3 februari 2014 00:08 schreef bull1966 het volgende:
jimmy ligt bij de kippen of weer bij de hondehokken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |