Valt mee hoor. Heb jaren dag in en uit gerookt en van 1 op de andere dag gestopt. Even zwaar hoofd (2 a 3 dagen) en klaar....quote:Op zondag 2 februari 2014 23:44 schreef SailingDuck het volgende:
Begrijp ik nu goed dat Billy haar wied tot nu toe nog niet mist? Dat is ook wel raar toch?
Die vrouw waarvan Billy die wiet kreeg, trok het zakje op de Biomarkt uit haar anus. Dat vonden ze dus niet nee.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:40 schreef Injetta het volgende:
Echt raar hoor van die wiet.
De bezoekers mogen echt helemaal niks meenemen, zelfs geen portemonnee. Ze moeten zelfs een verklaring tekenen. En toch heeft er een wiet binnen gesmokkeld?
Of?? Was het van een van de kraammensen? Die konden makkelijk tussen hun koopwaar een zakje wiet verstoppen.
Toch snap ik niet dat de redactie dat roken heeft toegestaan.
Ze mogen bijna niks en dit wel?
Weer zo'n stom verhaal van Isa.
Dat vind ik best slapjes.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:42 schreef Inca het volgende:
[..]
als we achter zo iemand lopen zeggen trek op die broek moet je zien kijken
ze legde het op gegeven moment op de tafel. Waarschijnlijk zal hakim het toen onder zijn beheer hebben genomen.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:45 schreef Injetta het volgende:
Heeft Billy dus uiteindelijk niks gerookt?
Hoe hebben Hakim en Paul hun handen kunnen leggen op die wiet dan?
Ze weet dat Hakim de wiet heeft.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:44 schreef SailingDuck het volgende:
Begrijp ik nu goed dat Billy haar wied tot nu toe nog niet mist? Dat is ook wel raar toch?
of die meisjes die bij de winkel aan vakken vullen zijn dat je die string zietquote:Op zondag 2 februari 2014 23:43 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit begrepen, mensen die met de broek half op hun reet lopen. Bij Gio hangt hij zelfs onder zijn reet
Volgende keer dus een TSA mannetje en een scan... Of U even wil bukken als U de Biomarkt op gaat...quote:Op zondag 2 februari 2014 23:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die vrouw waarvan Billy die wiet kreeg, trok het zakje op de Biomarkt uit haar anus. Dat vonden ze dus niet nee.
Ik ook spontaan op een dag gestopt geen zin meer in nooit ergens last van gehadquote:Op zondag 2 februari 2014 23:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Heb jaren dag in en uit gerookt en van 1 op de andere dag gestopt. Even zwaar hoofd (2 a 3 dagen) en klaar....
Heb jij die bovenkamer bij Billy weleens vanbinnen gezien?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:44 schreef SailingDuck het volgende:
Ik krijg dan zo de neiging dat ding van de sleutelbos waar het winkelwagenmuntje aan hangt er aan vast te klikkenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:46 schreef Inca het volgende:
[..]
of die meisjes die bij de winkel aan vakken vullen zijn dat je die string ziet
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:47 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik krijg dan zo de neiging dat ding van de sleutelbos waar het winkelwagenmutje aan hangt er aan vast te klikken
Hier nog een. Jaren gerookt, pakje per dag, en ook ineens gestopt anderhalf jaar geledenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ook spontaan op een dag gestopt geen zin meer in nooit ergens last van gehad
Waarom?quote:
En weet ze ook dat Paul en Hakim het opgerookt hebben? Of in ieder geval een deel ervan?quote:
Ging over blowen, maar toch knap!quote:Op zondag 2 februari 2014 23:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier nog een. Jaren gerookt, pakje per dag, en ook ineens gestopt anderhalf jaar geleden
Ik had het over blowenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier nog een. Jaren gerookt, pakje per dag, en ook ineens gestopt anderhalf jaar geleden
DNA afstaan ook.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
Volgende keer dus een TSA mannetje en een scan... Of U even wil bukken als U de Biomarkt op gaat...
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:49 schreef waxmask het volgende:
Welkom op de Utopia Biomarkt. Wij doen dit voor UW veiligheid!
[ afbeelding ]
Ja, weet ikquote:
Ja, weet ikquote:Op zondag 2 februari 2014 23:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ging over blowen, maar toch knap!Het is een mindset niks meer of minder.
Done!quote:Op zondag 2 februari 2014 23:51 schreef Injetta het volgende:
Regie, mag er ook een stream op de anderen? Ik word misselijk van dat eindeloze geratel van Charlotte.
ze is te dom om uit de keuken te komen en zo'n soort vent wil ze ookquote:Op zondag 2 februari 2014 23:51 schreef Injetta het volgende:
Regie, mag er ook een stream op de anderen? Ik word misselijk van dat eindeloze geratel van Charlotte.
Thanks!quote:Op zondag 2 februari 2014 23:51 schreef Injetta het volgende:
Omdat ze iets zei van: Weet je hoeveel chicks ik buiten heb ..quote:Op zondag 2 februari 2014 23:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waarom?
Die vette zeug krijgt geen zendercheck.
Ze lezen mee, hahaha
Nog voor ik op invoeren heb geklikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |