Waarom?quote:
En weet ze ook dat Paul en Hakim het opgerookt hebben? Of in ieder geval een deel ervan?quote:
Ging over blowen, maar toch knap!quote:Op zondag 2 februari 2014 23:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier nog een. Jaren gerookt, pakje per dag, en ook ineens gestopt anderhalf jaar geleden
Ik had het over blowenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier nog een. Jaren gerookt, pakje per dag, en ook ineens gestopt anderhalf jaar geleden
DNA afstaan ook.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
Volgende keer dus een TSA mannetje en een scan... Of U even wil bukken als U de Biomarkt op gaat...
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:49 schreef waxmask het volgende:
Welkom op de Utopia Biomarkt. Wij doen dit voor UW veiligheid!
[ afbeelding ]
Ja, weet ikquote:
Ja, weet ikquote:Op zondag 2 februari 2014 23:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ging over blowen, maar toch knap!Het is een mindset niks meer of minder.
Done!quote:Op zondag 2 februari 2014 23:51 schreef Injetta het volgende:
Regie, mag er ook een stream op de anderen? Ik word misselijk van dat eindeloze geratel van Charlotte.
ze is te dom om uit de keuken te komen en zo'n soort vent wil ze ookquote:Op zondag 2 februari 2014 23:51 schreef Injetta het volgende:
Regie, mag er ook een stream op de anderen? Ik word misselijk van dat eindeloze geratel van Charlotte.
Thanks!quote:Op zondag 2 februari 2014 23:51 schreef Injetta het volgende:
Omdat ze iets zei van: Weet je hoeveel chicks ik buiten heb ..quote:Op zondag 2 februari 2014 23:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waarom?
Die vette zeug krijgt geen zendercheck.
Ze lezen mee, hahaha
Nog voor ik op invoeren heb geklikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |