Gekozen door mensen die nauwelijks streams bekijken zeker...quote:Op zondag 2 februari 2014 23:54 schreef blanket het volgende:
Grappig. Jimmy is nog steeds erg populair.
http://www.utopiatv.nl/ne(...)nwoner-van-de-week-4
ze is een keer expres niet naar hockey training gegaan?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:55 schreef Injetta het volgende:
Aike wil toch even laten weten dat ze toch ook uit de band is gesprongen.
Iedereen steunt de portier.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:54 schreef blanket het volgende:
Grappig. Jimmy is nog steeds erg populair.
http://www.utopiatv.nl/ne(...)nwoner-van-de-week-4
Jim is bij mij de populairste.quote:
Best wel erg hequote:Op zondag 2 februari 2014 23:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Word je soms niet moe van jezelf?
Boer Klaver moet in de OP.
Konijn moet in de OP.
Die heeft vast meer lullen in d'r bek gehad, dan ik peuken.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:54 schreef Injetta het volgende:
Aike was tot 4 VWO voorbeeldig en werd daarna een beest.....
En nu is ze dus weer voorbeeldig.
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:57 schreef PoezeligDing het volgende:
'In plaats van pot heet ik tegenwoordig deksel ' Grappig Laura.
Heb jij wel eens positieve comments?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waarom?
Die vette zeug krijgt geen zendercheck.
Ze lezen mee, hahaha
Nog voor ik op invoeren heb geklikt.
En je mag haar geen "kerel" noemen, dan wordt ze BOOS!quote:Op zondag 2 februari 2014 23:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Waarom?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jim is bij mij de populairste.
Ze plast ook staand.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En je mag haar geen "kerel" noemen, dan wordt ze BOOS!
dan heeft ze nog geen beelden teruggekeken, de manier waarop ze loopt is het net een vent
Bizar dit..quote:
Die naam heeft ze van Vanessa gekregen. Vanessa noemde haar eerst pot, waarop laura zei dat ze niet hield van dat woord. Dus noemde Vanessa haar dekselquote:Op zondag 2 februari 2014 23:57 schreef PoezeligDing het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |