Ja, dus dat HiDi, bij wijze van grap spiegelde ik die destijds, om maar duidelijk te maken dat het niet die ene is maar een anderequote:Op maandag 3 februari 2014 01:31 schreef HiDiHo het volgende:
Gert
[ afbeelding ]
ruudpuntnl
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 februari 2014 01:33 schreef waxmask het volgende:
DaniqueV je bent een topwijfMijn gebeden zijn gehoord!
[ afbeelding ]
UTO / [PHOTOSHOP] Utopia
Tijd om af te hakenquote:Op maandag 3 februari 2014 01:33 schreef waxmask het volgende:
[ afbeelding ]
UTO / [PHOTOSHOP] Utopia
Ik kan wel een mooie bruine trui breien, fijn met dit koude weer...quote:Op maandag 3 februari 2014 01:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
HaakseHaak maar een mutsje voor mij
![]()
Zo lang het niet de heater is heeft Paul wat uit te leggenquote:Op maandag 3 februari 2014 01:37 schreef snetje het volgende:
Ik wil niet lullig doen ..maar de koeler gaat weer aan
quote:Op maandag 3 februari 2014 01:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik kan wel een mooie bruine trui breien, fijn met dit koude weer...
Kun je niet op je usericon klikken om hem te wijzigen?quote:Op maandag 3 februari 2014 01:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, dus dat HiDi, bij wijze van grap spiegelde ik die destijds, om maar duidelijk te maken dat het niet die ene is maar een andereMaar ik zou nou toch onderhand wel wat hulp willen van bovenaf om van die verschrikkelijke UI af te komen
4 stuksquote:Op maandag 3 februari 2014 01:42 schreef Je_Glazenwasser het volgende:
Weinig ramen in die hut daar. Valt geen eer aan te behalen
Nee, al duizend keer geprobeerd, lukt echt niet. En je weet dat ik hier al lang genoeg zitquote:Op maandag 3 februari 2014 01:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kun je niet op je usericon klikken om hem te wijzigen?
Toen je weer terug was voor Utopia had je een andere UI.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, al duizend keer geprobeerd, lukt echt niet. En je weet dat ik hier al lang genoeg zit
Hij werd wakker van zijn eigen geschreeuw denk ikquote:
Die is snachts echt van het padje somsquote:Op maandag 3 februari 2014 01:46 schreef BB-King het volgende:
Ruud wordt wakker en zegt "He?" en wast meteen zijn handen.
quote:Op maandag 3 februari 2014 01:33 schreef waxmask het volgende:
[ afbeelding ]
UTO / [PHOTOSHOP] Utopia
Ik word zelfs wakker van mijn eigen gesnurkquote:Op maandag 3 februari 2014 01:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij werd wakker van zijn eigen geschreeuw denk ik
Ja, weet ik, een plaatje van mijn vriendin Margherita Granbassiquote:Op maandag 3 februari 2014 01:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
Toen je weer terug was voor Utopia had je een andere UI.
quote:Op maandag 3 februari 2014 01:48 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik word zelfs wakker van mijn eigen gesnurk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |