Daar zou ik niet aan moeten denken.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:23 schreef Inca het volgende:
een utopia vol met vrouwen dat is pas interresant
Ben jij ook een "dekseltje" dan?quote:Op maandag 3 februari 2014 00:23 schreef Inca het volgende:
Dat is mijn UTOPIA in hoofdlettersquote:Op maandag 3 februari 2014 00:23 schreef Inca het volgende:
En bedankt, zegt John.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:23 schreef Inca het volgende: een utopia vol met vrouwen dat is pas interresant
![]()
beide fritsquote:Op maandag 3 februari 2014 00:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben jij ook een "dekseltje" dan?
Of houd je van bitch-fights?
Ja, voor jou wel.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is mijn UTOPIA in hoofdletters![]()
Soort Tafel van 5 maar dan met 15 en 24/7...The Horror!!!!!!quote:Op maandag 3 februari 2014 00:26 schreef Injetta het volgende:
[..]
Daar zou ik niet aan moeten denken.
Er was een ER met een vrouweneiland. Wat een vreselijk gekonkel, haat, nijd, jaloezie.
Zo niet mijn Utopia.
zie je ff voor leggen aan johnquote:Op maandag 3 februari 2014 00:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Staat Charlotte hoog daar dan? Op zich niet zo raar hoor omdat ze los ging op Paul en Hakim ... dat zakt vanzelf wel weer als de kijker meer van haar te zien krijgt ... vandaag waren de brokken alweer op en de koeien veels te laat gemolken...arme koeienquote:Op maandag 3 februari 2014 00:26 schreef bull1966 het volgende:
als reactie op de stemmen op de utopiasite
je kan daar vaker op dezelfde persoon stemmen
Dan hadden ze nu een hoop geld in de kluis liggenquote:Op maandag 3 februari 2014 00:30 schreef Inca het volgende:
wat zou er gebeurd zijn als er geen type paul in zou zitten?
En dan allemaal nowlive tokkiesquote:Op maandag 3 februari 2014 00:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 februari 2014 00:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
Onze plopperdeploppertjes gaan voldaan naar bed, na een succesvolle Biomarkt, een Chinese schranspartij en een joint. Nog even wat gediscuzeurd waarbij ze elkaar allemaal hebben gerespecteerd en ieder zijn eigen Utopia gunnen alleen zichzelf net iets meer dan de ander.
Ze hebben veel verdiend en gaan vast dromen van hun eigen Utopia vol met wietplanten, afhaalmaaltijden, apparaten, Laptops/tablets, drank, sigaretten.
Voorlopig staan ze echter nog in de -. Ze zijn begonnen met 10.000 en dat hebben ze nog niet terugverdiend. Ze hebben zo'n 6000 schuld aan John.
Maar dat mag de pret niet drukken bij onze plopperdeploppertjes. Ze hebben dikke pret, halen geintjes bij elkaar uit en houden heel veel van elkaar.
is populariteitspollquote:Op maandag 3 februari 2014 00:30 schreef snetje het volgende:
[..]
Staat Charlotte hoog daar dan? Op zich niet zo raar hoor omdat ze los ging op Paul en Hakim ... dat zakt vanzelf wel weer als de kijker meer van haar te zien krijgt ... vandaag waren de brokken alweer op en de koeien veels te laat gemolken...arme koeien
Er zit ook nog een graveyardshift hoor...quote:Op maandag 3 februari 2014 00:30 schreef Injetta het volgende:
He he, het zooitje is eindelijk rustig.
Morgen weer een dag verder bouwen aan Utopia.![]()
en geen douche, warm water, geen kachelquote:Op maandag 3 februari 2014 00:31 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dan hadden ze nu een hoop geld in de kluis liggen
Dan had het een stuk meer op iets geleken dat in de buurt van een utopia komt.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:30 schreef Inca het volgende:
wat zou er gebeurd zijn als er geen type paul in zou zitten?
Vast wel, maar voordeliger.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:32 schreef Inca het volgende:
[..]
en geen douche, warm water, geen kachel
Paul had vandaag toch weer een ketel gekocht zonder overlegquote:Op maandag 3 februari 2014 00:32 schreef Inca het volgende:
[..]
en geen douche, warm water, geen kachel
Dat ook jaquote:Op maandag 3 februari 2014 00:31 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dan hadden ze nu een hoop geld in de kluis liggen
En 2 oude brommers, en 30 pallets en nog iets. Dat wordt donderdag afgeleverd.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:34 schreef bull1966 het volgende:
[..]
Paul had vandaag toch weer een ketel gekocht zonder overleg
mensen van nowlive hebben geen levenquote:Op maandag 3 februari 2014 00:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Je bent goed geintregeerd... Maar laat je verleden los...
De befaamde nachtelijke schreeuw van Ruud.quote:
wordt verder niet over geluldquote:Op maandag 3 februari 2014 00:35 schreef Tayu het volgende:
[..]
En 2 oude brommers, en 30 pallets en nog iets. Dat wordt donderdag afgeleverd.
Hoi Ruud, heerlijk hoor, jij ook, kom je niet te laat met je bussie?quote:Op maandag 3 februari 2014 00:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hey Tuinfluitert, geniet je er een beetje van![]()
1e keer dat ik het hoorde, verder alleen nog gelezenquote:Op maandag 3 februari 2014 00:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De befaamde nachtelijke schreeuw van Ruud.
En bedankt.. Had net een lekker toastje zalm op, dat dreigt nu weer terug naar boven te fietsen.quote:
Dat gebeurt iedere nacht, meestal moet je er wat langer op wachten. Hij is vroeg vandaag.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:37 schreef Baconbus het volgende:
1e keer live de kreten van Ruud gehoord. Best indrukwekkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |