Ik hing ook met half oog hier en in hearthstonequote:Op maandag 3 februari 2014 06:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik moet eerst aanwezigheidspremie gaan opstrijken ergens
Een stuk minder uurtjes dan die verslaafde slampampers daarquote:Op maandag 3 februari 2014 06:36 schreef waxmask het volgende:
Hey luitjes, lekker geslapen en klaar voor weer een spannende dag?
Tegen de tijd dat ik terug ben van het werk zullen de meeste wel pas net wakker zijnquote:Op maandag 3 februari 2014 06:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik hing ook met half oog hier en in hearthstone
Dan hoop ik dat Bief en Stuk een cursus zelf melken hebben gevolgdquote:Op maandag 3 februari 2014 06:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik terug ben van het werk zullen de meeste wel pas net wakker zijn
Ze moeten uitslapen vandaag he
Kunnen die beesten dat nou nog niet? Wat een prutsersquote:Op maandag 3 februari 2014 06:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Bief en Stuk een cursus zelf melken hebben gevolgd
Dat kunnen ze wel maar ze hebben beide hun kalf afgepakt.quote:Op maandag 3 februari 2014 07:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kunnen die beesten dat nou nog niet? Wat een prutsers
Kunnen en moeten ze wel. Soms zie je ze liggen en aan de uiers zuigen. Druk is dan te groot en dat doet zeer dus zuigt ze er wat melk zelf uit.quote:Op maandag 3 februari 2014 07:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kunnen die beesten dat nou nog niet? Wat een prutsers
Volgens mij was het Paul die Rienk de schuld gaf... Dat was bij het vuur buiten, tegenover B&L en Gio.. Iets later (Paul was volgens mij alweer binnen) opperde Lot tegen Hakim; "Of jullie hebben de wiet" Waarop hij slinks lachte, maar niets bekende... Daarna heb ik er niets meer over gehoord...quote:Op maandag 3 februari 2014 06:59 schreef Hunter het volgende:
Even gisteravond bijgelezen. Billy heeft wiet gekregen, Hakim heeft het geript en Rienk de schuld gegeven. Rienk heeft wel 2 van de 7 pakjes sigaretten verbrand ....
Dat moet vandaag toch nog vele staartjes krijgen ...... (en zal de positiviteit van de Bio-markt geheel laten verdwijnen)
Toch weer een mooie cliffhanger voor de uitzending.quote:Op maandag 3 februari 2014 07:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij was het Paul die Rienk de schuld gaf... Dat was bij het vuur buiten, tegenover B&L en Gio.. Iets later (Paul was volgens mij alweer binnen) opperde Lot tegen Hakim; "Of jullie hebben de wiet" Waarop hij slinks lachte, maar niets bekende... Daarna heb ik er niets meer over gehoord...
Tegenwoordig seinen ze Ruud in, die dan ff de overdruk wegsabbelt....quote:Op maandag 3 februari 2014 07:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kunnen en moeten ze wel. Soms zie je ze liggen en aan de uiers zuigen. Druk is dan te groot en dat doet zeer dus zuigt ze er wat melk zelf uit.
Ja, maar drugs.. Kweeniequote:Op maandag 3 februari 2014 07:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Toch weer een mooie cliffhanger voor de uitzending.
Ach ja wiet...niet eerste keer in een RLS en het heeft juridisch geen consequenties.quote:
Maar was het goede reclame voor de volgende bio-markt. Wil je als standhouder hier aan meewerken?quote:Op maandag 3 februari 2014 07:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ach ja wiet...niet eerste keer in een RLS en het heeft juridisch geen consequenties.
Edit: en we weten natuurlijk niet of het echte wiet was.
En wat dacht je van hornbach, sony etcquote:Op maandag 3 februari 2014 07:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Maar was het goede reclame voor de volgende bio-markt. Wil je als standhouder hier aan meewerken?
Ja ook. Misschien ben ik een ouderwetse doos, maar ik zou mijn goede naam hier niet aan willen verbinden. Was het trouwens een fokker met de wiet?quote:Op maandag 3 februari 2014 07:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En wat dacht je van hornbach, sony etc
René Frogerquote:Op maandag 3 februari 2014 07:30 schreef Poezewoes het volgende:
Wie zou er naar zo'n Bio markt willen dan?
Met die veel te hoge prijzen!
Je zag het...Nowlivetypjes... Kort pittig kapsel met bril prototype...quote:Op maandag 3 februari 2014 07:30 schreef Poezewoes het volgende:
Wie zou er naar zo'n Bio markt willen dan?
Met die veel te hoge prijzen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |