Ja, dus dat HiDi, bij wijze van grap spiegelde ik die destijds, om maar duidelijk te maken dat het niet die ene is maar een anderequote:Op maandag 3 februari 2014 01:31 schreef HiDiHo het volgende:
Gert
[ afbeelding ]
ruudpuntnl
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 februari 2014 01:33 schreef waxmask het volgende:
DaniqueV je bent een topwijfMijn gebeden zijn gehoord!
[ afbeelding ]
UTO / [PHOTOSHOP] Utopia
Tijd om af te hakenquote:Op maandag 3 februari 2014 01:33 schreef waxmask het volgende:
[ afbeelding ]
UTO / [PHOTOSHOP] Utopia
Ik kan wel een mooie bruine trui breien, fijn met dit koude weer...quote:Op maandag 3 februari 2014 01:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
HaakseHaak maar een mutsje voor mij
![]()
Zo lang het niet de heater is heeft Paul wat uit te leggenquote:Op maandag 3 februari 2014 01:37 schreef snetje het volgende:
Ik wil niet lullig doen ..maar de koeler gaat weer aan
quote:Op maandag 3 februari 2014 01:38 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik kan wel een mooie bruine trui breien, fijn met dit koude weer...
Kun je niet op je usericon klikken om hem te wijzigen?quote:Op maandag 3 februari 2014 01:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, dus dat HiDi, bij wijze van grap spiegelde ik die destijds, om maar duidelijk te maken dat het niet die ene is maar een andereMaar ik zou nou toch onderhand wel wat hulp willen van bovenaf om van die verschrikkelijke UI af te komen
4 stuksquote:Op maandag 3 februari 2014 01:42 schreef Je_Glazenwasser het volgende:
Weinig ramen in die hut daar. Valt geen eer aan te behalen
Nee, al duizend keer geprobeerd, lukt echt niet. En je weet dat ik hier al lang genoeg zitquote:Op maandag 3 februari 2014 01:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kun je niet op je usericon klikken om hem te wijzigen?
Toen je weer terug was voor Utopia had je een andere UI.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, al duizend keer geprobeerd, lukt echt niet. En je weet dat ik hier al lang genoeg zit
Hij werd wakker van zijn eigen geschreeuw denk ikquote:
Die is snachts echt van het padje somsquote:Op maandag 3 februari 2014 01:46 schreef BB-King het volgende:
Ruud wordt wakker en zegt "He?" en wast meteen zijn handen.
quote:Op maandag 3 februari 2014 01:33 schreef waxmask het volgende:
[ afbeelding ]
UTO / [PHOTOSHOP] Utopia
Ik word zelfs wakker van mijn eigen gesnurkquote:Op maandag 3 februari 2014 01:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij werd wakker van zijn eigen geschreeuw denk ik
Ja, weet ik, een plaatje van mijn vriendin Margherita Granbassiquote:Op maandag 3 februari 2014 01:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
Toen je weer terug was voor Utopia had je een andere UI.
quote:Op maandag 3 februari 2014 01:48 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik word zelfs wakker van mijn eigen gesnurk
Dat terwijl ze met zijn allen in centraal hadden afgesproken het geld in een enveloppe te stoppen om de vaste lasten de komende maand(en) mee te betalen...quote:Op zondag 2 februari 2014 19:50 schreef beequeen het volgende:
Isa snapt er niks meer van. Paul wil al het verdiende geld direct inversteren.
Ik snap het ook niet hoor. Bestel maar bestel maar.
Hier passen heel wat berichtjes inquote:Op maandag 3 februari 2014 01:57 schreef snetje het volgende:
Morgen maar wat speurhonden er in als oppashonden....
Die jongen is altijd aan het spoken in zijn slaapquote:
Doen we allemaal maar Ruud mist de slaapverlamming waardoor je normaal niet kan schreeuwen of bewegen. Bij elke heftige REM slaap gaat ie los.quote:Op maandag 3 februari 2014 03:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die jongen is altijd aan het spoken in zijn slaap
En je weet zeker dat je vriend/man niet stiekem een rohypnolletje heeft gegeven. Niet last van je sterretje s'ochtends?quote:Op maandag 3 februari 2014 03:55 schreef Rica het volgende:
[..]
Doen we allemaal maar Ruud mist de slaapverlamming waardoor je normaal niet kan schreeuwen of bewegen. Bij elke heftige REM slaap gaat ie los.
Omgekeerd kan ook, wakker worden terwijl je lichaam nog in slaapverlamming is. Heb ik regelmatig gehad. Word je wakker en kun je niks bewegen of zeggen.
Ik ga over het eten en drinken hier. Als er iemand iets in het eten stopt ben ik het.quote:Op maandag 3 februari 2014 05:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
En je weet zeker dat je vriend/man niet stiekem een rohypnolletje heeft gegeven. Niet last van je sterretje s'ochtends?
Vreten zulle jullie!quote:Op maandag 3 februari 2014 05:35 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik ga over het eten en drinken hier. Als er iemand iets in het eten stopt ben ik het.
Of gewoon iemand naar de zenderkamer, mag ookquote:Op maandag 3 februari 2014 06:16 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen, ik vind het wel tijd voor een leuke zenderwissel
Of ze doen even een 'drugsinval'.quote:Op maandag 3 februari 2014 06:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Of gewoon iemand naar de zenderkamer, mag ook
Ik moet eerst aanwezigheidspremie gaan opstrijken ergensquote:Op maandag 3 februari 2014 06:36 schreef waxmask het volgende:
Hey luitjes, lekker geslapen en klaar voor weer een spannende dag?
Ik hing ook met half oog hier en in hearthstonequote:Op maandag 3 februari 2014 06:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik moet eerst aanwezigheidspremie gaan opstrijken ergens
Een stuk minder uurtjes dan die verslaafde slampampers daarquote:Op maandag 3 februari 2014 06:36 schreef waxmask het volgende:
Hey luitjes, lekker geslapen en klaar voor weer een spannende dag?
Tegen de tijd dat ik terug ben van het werk zullen de meeste wel pas net wakker zijnquote:Op maandag 3 februari 2014 06:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik hing ook met half oog hier en in hearthstone
Dan hoop ik dat Bief en Stuk een cursus zelf melken hebben gevolgdquote:Op maandag 3 februari 2014 06:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik terug ben van het werk zullen de meeste wel pas net wakker zijn
Ze moeten uitslapen vandaag he
Kunnen die beesten dat nou nog niet? Wat een prutsersquote:Op maandag 3 februari 2014 06:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Bief en Stuk een cursus zelf melken hebben gevolgd
Dat kunnen ze wel maar ze hebben beide hun kalf afgepakt.quote:Op maandag 3 februari 2014 07:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kunnen die beesten dat nou nog niet? Wat een prutsers
Kunnen en moeten ze wel. Soms zie je ze liggen en aan de uiers zuigen. Druk is dan te groot en dat doet zeer dus zuigt ze er wat melk zelf uit.quote:Op maandag 3 februari 2014 07:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Kunnen die beesten dat nou nog niet? Wat een prutsers
Volgens mij was het Paul die Rienk de schuld gaf... Dat was bij het vuur buiten, tegenover B&L en Gio.. Iets later (Paul was volgens mij alweer binnen) opperde Lot tegen Hakim; "Of jullie hebben de wiet" Waarop hij slinks lachte, maar niets bekende... Daarna heb ik er niets meer over gehoord...quote:Op maandag 3 februari 2014 06:59 schreef Hunter het volgende:
Even gisteravond bijgelezen. Billy heeft wiet gekregen, Hakim heeft het geript en Rienk de schuld gegeven. Rienk heeft wel 2 van de 7 pakjes sigaretten verbrand ....
Dat moet vandaag toch nog vele staartjes krijgen ...... (en zal de positiviteit van de Bio-markt geheel laten verdwijnen)
Toch weer een mooie cliffhanger voor de uitzending.quote:Op maandag 3 februari 2014 07:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij was het Paul die Rienk de schuld gaf... Dat was bij het vuur buiten, tegenover B&L en Gio.. Iets later (Paul was volgens mij alweer binnen) opperde Lot tegen Hakim; "Of jullie hebben de wiet" Waarop hij slinks lachte, maar niets bekende... Daarna heb ik er niets meer over gehoord...
Tegenwoordig seinen ze Ruud in, die dan ff de overdruk wegsabbelt....quote:Op maandag 3 februari 2014 07:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kunnen en moeten ze wel. Soms zie je ze liggen en aan de uiers zuigen. Druk is dan te groot en dat doet zeer dus zuigt ze er wat melk zelf uit.
Ja, maar drugs.. Kweeniequote:Op maandag 3 februari 2014 07:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Toch weer een mooie cliffhanger voor de uitzending.
Ach ja wiet...niet eerste keer in een RLS en het heeft juridisch geen consequenties.quote:
Maar was het goede reclame voor de volgende bio-markt. Wil je als standhouder hier aan meewerken?quote:Op maandag 3 februari 2014 07:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ach ja wiet...niet eerste keer in een RLS en het heeft juridisch geen consequenties.
Edit: en we weten natuurlijk niet of het echte wiet was.
En wat dacht je van hornbach, sony etcquote:Op maandag 3 februari 2014 07:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Maar was het goede reclame voor de volgende bio-markt. Wil je als standhouder hier aan meewerken?
Ja ook. Misschien ben ik een ouderwetse doos, maar ik zou mijn goede naam hier niet aan willen verbinden. Was het trouwens een fokker met de wiet?quote:Op maandag 3 februari 2014 07:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En wat dacht je van hornbach, sony etc
René Frogerquote:Op maandag 3 februari 2014 07:30 schreef Poezewoes het volgende:
Wie zou er naar zo'n Bio markt willen dan?
Met die veel te hoge prijzen!
Je zag het...Nowlivetypjes... Kort pittig kapsel met bril prototype...quote:Op maandag 3 februari 2014 07:30 schreef Poezewoes het volgende:
Geen idee.... In eerste instantie zou het geruild worden voor een ei, maar Billy heeft nooit een ei gegeven.... Dus is het een overtreding van de regels, door iets aan te nemen van een buitenstaander..quote:Op maandag 3 februari 2014 07:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja ook. Misschien ben ik een ouderwetse doos, maar ik zou mijn goede naam hier niet aan willen verbinden. Was het trouwens een fokker met de wiet?
Gister niet naar de streams gekeken?quote:Op maandag 3 februari 2014 07:30 schreef Poezewoes het volgende:
Niet opgelet, maar kan soms even duren voor hij zich thuis voelt. En was ook iets met of er wel of geen andere hanen in de buurt zouden zitten.quote:Op maandag 3 februari 2014 07:34 schreef HiDiHo het volgende:
Doet die haan het een beetje?
Ik hoorde hem gister maar 1x kraaien
Zou die er voor betaald zijn om te komen?quote:
En anders doet ie het om zelf op tv te komen, zeg maar PRquote:Op maandag 3 februari 2014 07:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zou die er voor betaald zijn om te komen?
Volgens mij doet ie het gewoon.... Een beetje verspreid over de eerste uurtjes van de ochtend, maar hij heeft niet altijd z'n zender om...quote:Op maandag 3 februari 2014 07:34 schreef HiDiHo het volgende:
Doet die haan het een beetje?
Ik hoorde hem gister maar 1x kraaien
moest 5 euro dokken bij Aikequote:Op maandag 3 februari 2014 07:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee, hij schijnt jankend op zijn knieën gesmeekt te hebben bij Sjon voor wat airtime... Dit was alles wat hij voor hem kon doen...quote:Op maandag 3 februari 2014 07:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Jawel maar vroeg het mij gisteren al af, om naar een stelletje idioten te kijken?quote:Op maandag 3 februari 2014 07:35 schreef Hunter het volgende:
[..]
Gister niet naar de streams gekeken?
Kan de regie niet ff zijn zender checken?quote:Op maandag 3 februari 2014 07:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij doet ie het gewoon.... Een beetje verspreid over de eerste uurtjes van de ochtend, maar hij heeft niet altijd z'n zender om...
Ben wel benieuwd waar het *verdiende* geld vandaag weer aan uitgegeven wordt.quote:Op maandag 3 februari 2014 07:40 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zeg gooi de beelden van de haan er maar vast in
Hakim wil zijn restaurant er door drukken vandaag, en een crepemachine wil hijquote:Op maandag 3 februari 2014 07:43 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd waar het *verdiende* geld vandaag weer aan uitgegeven wordt.
Een dag niet besteld en dag niet geleeft!
Tja dan zal die er ook wel komen, stel je voor dat hij dat zelf weer moet doen, dat is te vermoeiend.quote:Op maandag 3 februari 2014 07:44 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hakim wil zijn restaurant er door drukken vandaag, en een crepemachine wil hij
Beetsje dooddoener idd... We zullen het zien... Hoe laat zou de HB op de stoep staan?quote:Op maandag 3 februari 2014 07:48 schreef HiDiHo het volgende:
En gaat de heater vandaag werken?
Meeste kou is al geweest
Geen idee, uurtje of 9/10?quote:Op maandag 3 februari 2014 07:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetsje dooddoener idd... We zullen het zien... Hoe laat zou de HB op de stoep staan?
Hebben ze de sleutel?quote:
Voor die tijd zijn ze hun nest wel uitgetrapt door Feboquote:Op maandag 3 februari 2014 07:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hebben ze de sleutel?Dan liggen ze hun roes nog uit te slapen
Goedemorgenquote:Op maandag 3 februari 2014 07:57 schreef Toverheks het volgende:
wordt een druk dagje in Utopia goedemorgen all hier
Goedemorgen, wij draaien hier meer uren dan in Utopiaquote:Op maandag 3 februari 2014 07:57 schreef Toverheks het volgende:
wordt een druk dagje in Utopia goedemorgen all hier
Centraal............. Paul mag weer bestellen Hakim krijgt zijn keuken, misschien Jimmy zijn bokszak!quote:Op maandag 3 februari 2014 08:01 schreef Toverheks het volgende:
Ga vandaag een *Billy* doen.....( schilderen en kleien en plakken)dus mis het centraal
quote:Op maandag 3 februari 2014 08:02 schreef waxmask het volgende:
Welkom in pretpark Utopia. Waar niets is wat het lijkt! Kom ook een kijkje nemen in Tampon Forest. Of maak een gewaagde afdaling van Shit Hill. Kost geen drol! Kom jij ook? Wel eigen wiet meenemen.
[ afbeelding ]
En onze directie heet U alvast een hatelijk welkom!
[ afbeelding ]
Zeer verdacht iddquote:Op maandag 3 februari 2014 08:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zaten misschien pinda's in Ruud's poep?
Ik ben WA verzekerd dus zeg maar als ik het op moet geven. Vraag me alleen af hoe we deze case op papier gaan zetten...quote:Op maandag 3 februari 2014 08:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
![]()
Godver, ik drink geen koffie meer als ik hier lees. Dat kost me nog eens een laptop
De COS uitdraaien is ook zo watquote:Op maandag 3 februari 2014 08:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik ben WA verzekerd dus zeg maar als ik het op moet geven. Vraag me alleen af hoe we deze case op papier gaan zetten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |