Beetsje dooddoener idd... We zullen het zien... Hoe laat zou de HB op de stoep staan?quote:Op maandag 3 februari 2014 07:48 schreef HiDiHo het volgende:
En gaat de heater vandaag werken?
Meeste kou is al geweest
Geen idee, uurtje of 9/10?quote:Op maandag 3 februari 2014 07:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetsje dooddoener idd... We zullen het zien... Hoe laat zou de HB op de stoep staan?
Hebben ze de sleutel?quote:
Voor die tijd zijn ze hun nest wel uitgetrapt door Feboquote:Op maandag 3 februari 2014 07:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hebben ze de sleutel?Dan liggen ze hun roes nog uit te slapen
Goedemorgenquote:Op maandag 3 februari 2014 07:57 schreef Toverheks het volgende:
wordt een druk dagje in Utopia goedemorgen all hier
Goedemorgen, wij draaien hier meer uren dan in Utopiaquote:Op maandag 3 februari 2014 07:57 schreef Toverheks het volgende:
wordt een druk dagje in Utopia goedemorgen all hier
Centraal............. Paul mag weer bestellen Hakim krijgt zijn keuken, misschien Jimmy zijn bokszak!quote:Op maandag 3 februari 2014 08:01 schreef Toverheks het volgende:
Ga vandaag een *Billy* doen.....( schilderen en kleien en plakken)dus mis het centraal
quote:Op maandag 3 februari 2014 08:02 schreef waxmask het volgende:
Welkom in pretpark Utopia. Waar niets is wat het lijkt! Kom ook een kijkje nemen in Tampon Forest. Of maak een gewaagde afdaling van Shit Hill. Kost geen drol! Kom jij ook? Wel eigen wiet meenemen.
[ afbeelding ]
En onze directie heet U alvast een hatelijk welkom!
[ afbeelding ]
Zeer verdacht iddquote:Op maandag 3 februari 2014 08:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zaten misschien pinda's in Ruud's poep?
Ik ben WA verzekerd dus zeg maar als ik het op moet geven. Vraag me alleen af hoe we deze case op papier gaan zetten...quote:Op maandag 3 februari 2014 08:04 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
![]()
Godver, ik drink geen koffie meer als ik hier lees. Dat kost me nog eens een laptop
De COS uitdraaien is ook zo watquote:Op maandag 3 februari 2014 08:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik ben WA verzekerd dus zeg maar als ik het op moet geven. Vraag me alleen af hoe we deze case op papier gaan zetten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |