KLB / emotieloosquote:
Niet te gelovenquote:
Lijkt me nou niet echt nodig he.quote:
Alleen Chai (RIP) vroeger geloof ikquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Niet te geloven![]()
Dacht dat er ook mensen van hier in daarin zaten.
[..]
Lijkt me nou niet echt nodig he.
Ik ben een man, en gays willen mij dus ik kan als een bitch profiterenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:33 schreef Dimachaerus het volgende:
aicu ben jij meisje of jongetje die naar gaybar gratis drankjes hosselt
Ohquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alleen Chai (RIP) vroeger geloof ik
Liefde is niet in argumenten te vangen
Ja, zou graag meedoen met die kneuzenkermis.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:34 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
je voelt je zeker buitengesloten?
Dit gaat over WhatsApp toch? Wat is daar zo sneu aan dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, zou graag meedoen met die kneuzenkermis.
En deze kneuzenkermis dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, zou graag meedoen met die kneuzenkermis.
Het is een FOK! whatsappgroepquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:37 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Dit gaat over WhatsApp toch? Wat is daar zo sneu aan dan?
Hier is het leuk.quote:
Klinkt als the place to be voor jou en de rest van de brugklascrew.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is een FOK! whatsappgroepEn sowieso lijkt het alleen maar kinderachtige drama te zijn daar
drop een s pic dmquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:34 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik ben een man, en gays willen mij dus ik kan als een bitch profiteren
heb geen smartphone ;squote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Klinkt als the place to be voor jou en de rest van de brugklascrew.
Is toch redelijk vergelijkbaar met een SC? En dat laatste wist/weet ik niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is een FOK! whatsappgroepEn sowieso lijkt het alleen maar kinderachtige drama te zijn daar
Mwah, SC is gewoon openbaar. Dat laatste blijkt toch wel uit alle troep die ze er in KLB over postenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:43 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Is toch redelijk vergelijkbaar met een SC? En dat laatste wist/weet ik niet.
Je wil me hier gewoon weghebbenquote:
Nee.quote:
Deze snap ik ook niet, alsof het niveau hier verder zo hoog ligt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Klinkt als the place to be voor jou en de rest van de brugklascrew.
Je hebt toch vast wel eens wat meegekregen als er weer eens een ruzie uit die whatsappgroep in klb werd uitgevochten?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:48 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Deze snap ik ook niet, alsof het niveau hier verder zo hoog ligt.Beetje gelul over vampierenseries, brillen en bans
Nee.quote:
Niet zo veel, maar daar had ik het ook niet over.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je hebt toch vast wel eens wat meegekregen als er weer eens een ruzie uit die whatsappgroep in klb werd uitgevochten?
Maar ik wel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:57 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Niet zo veel, maar daar had ik het ook niet over.
Hahahahaahhaahahahhaaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:59 schreef Dimachaerus het volgende:
kk ik zat toch in woonkamer ziet me vader ieens die plaatjes....
hij denkt ik ben verkeerde kant....
oh zo, nvmquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:59 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ik reageerde vooral op dat 'brugklascrew', waar hij jou ook onder schaarde.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:01 schreef Crip het volgende:
Slaaplekker hetero's heumeau's lesbo's en bi's.
houdoequote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:01 schreef Crip het volgende:
Slaaplekker hetero's heumeau's lesbo's en bi's.
Nou dit vind ik dus helemaal niks hequote:
Aha, weet ik dat ook weer.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
The Boondocks (TV Series 2005– ) - IMDb
Echt een fucking vette serie.
quote:
HOIquote:
Doe maar gewoon nietquote:
hahah wat een bazenkatquote:
Had het meer over alle nieuwe josti's en hun posts, maar daar hoor jij ook bij idd.quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:34 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[ afbeelding ]
"Young Latina Girl Rides Huge Cock" staat er dan boven.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:34 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[ afbeelding ]
"Young Latina Girl Rides Huge Cock" staat er dan boven.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:50 schreef AtsuAtsu het volgende:
[..]
Daar is hij te klein voor zogenaamd
quote:geregistreerd op: vrijdag 31 januari 2014 @ 13:19
laatste bezoek: 2 seconden geleden.
aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
ok enfaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:52 schreef AtsuAtsu het volgende:
[..]
Wow je hebt me te pakken. Knap hoor
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:00 schreef AtsuAtsu het volgende:
[..]
Matt Bomer voor jou
[ afbeelding ]
zijn gewoon aan het lurken allemaal zodat ze morgen kunnen doen alsof ze uit zijn gegaan vanavond.quote:
Ik kom net van een sociale conventie anders.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
zijn gewoon aan het lurken allemaal zodat ze morgen kunnen doen alsof ze uit zijn gegaan vanavond.
welkequote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb één keer een topic gemaakt tijdens het uitgaan. Het was verschrikkelijk.
Iets dat ik moest poepen terwijl ik in een club stond en iedereen ging haten dat ik autiboy was omdat ik FOK!te tijdens het stappenquote:
alleen als je kuttopics opentquote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:41 schreef Aiciu het volgende:
Mensen haten altijd als je een topic opent
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:08 schreef Robophatt het volgende:
Gvdvalt me nu pas op dat je ook in het geil hier op je outfit topic naar deze SC wordt doorverwezen
het is LIF ffs
okequote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:15 schreef Crip het volgende:
I no go lieeee, you make my temperature riseeeeee.
maakt mij niet uit nee, ik hoor er toch niks vanquote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben echt bagger muziek aan het luisteren... maar dat maakt niet uit.
soom tquote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ben echt bagger muziek aan het luisteren... maar dat maakt niet uit.
True!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maakt mij niet uit nee, ik hoor er toch niks van
Op mijn neefje letten.. koken.. opruimen. Niets bijzonders. En jij?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ga je vandaag nog iets nuttigs doen?
snap dr gen kut vanquote:
beetje poetsen aangezien jij dat niet gedaan hebt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Op mijn neefje letten.. koken.. opruimen. Niets bijzonders. En jij?
Komt er op neer dat hij zingt: Ik hou van je jij ezel.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
snap dr gen kut van
[..]
beetje poetsen aangezien jij dat niet gedaan hebt.
sollicitatie voorbereiden en vanavond nog even naar een handbalwedstrijd
ah, ja dat versta ik niet hequote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Komt er op neer dat hij zingt: Ik hou van je jij ezel.
Ha, sorry for that.
Ah nice!
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:02 schreef Nikonlover het volgende:
Goedemorgies smurfjes vaan meIk heb lekker gesmurft! Jullie ook?
Dat is omdat ik hier zit en men dan kan leren van mijn blog.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:08 schreef Robophatt het volgende:
Gvdvalt me nu pas op dat je ook in het geil hier op je outfit topic naar deze SC wordt doorverwezen
het is LIF ffs
Ik had al zo'n vermoeden ja.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is omdat ik hier zit en men dan kan leren van mijn blog.
hahaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:13 schreef LudoSanders het volgende:
Helft van de boodschappen vergeten gisteren, voor straf moet je dan op zaterdag.
Krijg de makrelentyfus.quote:
Gezellig inderdaad. Als ik mijn nek nog niet gebroken heb over de rollators.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
neem een kopje koffie in de koffiecornerje kunt het wel gebruiken volgens mij
Annequote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:23 schreef Anne het volgende:
Smurfen SC? Dan moet ik hier gepost hebben.
Wat doe jij hier nu weer?quote:
Weet ik 't. Dit topic staat in mijn AT en de TT trok mij aanquote:
ik googlede haar gistermiddag toen ze op de radio was. ze is nog best knapquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:28 schreef Anne het volgende:
[..]
* Anne gooit er een Heleen de Geest "halloooo" uit.
gewoon al om 8:30 bij de appie staan. Lekker rustigquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:13 schreef LudoSanders het volgende:
Helft van de boodschappen vergeten gisteren, voor straf moet je dan op zaterdag.
Het is geen spook zoals haar naam doet vermoeden nee.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik googlede haar gistermiddag toen ze op de radio was. ze is nog best knap
We zijn hier vrij open tegen elkaar, dus je mag best zeggen dat het mijn aanwezigheid was die je hierheen gelokt heeft.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Weet ik 't. Dit topic staat in mijn AT en de TT trok mij aan.
Wanneer kom je weer in de kroew?
8:30? Ik heb weekend man.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:31 schreef wise het volgende:
[..]
gewoon al om 8:30 bij de appie staan. Lekker rustig![]()
also,
[ afbeelding ]
dusquote:
Oké, oké. Dat was het inderdaadquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
We zijn hier vrij open tegen elkaar, dus je mag best zeggen dat het mijn aanwezigheid was die je hierheen gelokt heeft.
Crew, dat zie ik niet snel gebeuren meer. Was eigenlijk wel voor een groot deel van FOK! genezen. Maar met die feestdagen loop je het dan toch weer een beetje op.
have funquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Oké, oké. Dat was het inderdaad![]()
!
Ik ga overigens ook maar eens mijn favoriete bezigheid van de week uitvoeren.
(boodschappen doen dus)
De enige wagen die ik je toevertrouwen zou. Succes!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Oké, oké. Dat was het inderdaad![]()
!
Ik ga overigens ook maar eens mijn favoriete bezigheid van de week uitvoeren.
(boodschappen doen dus)
how rudequote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De enige wagen die ik je toevertrouwen zou. Succes!
Als dat geen neuken wordt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
goeie neg/10quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jezusquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
wij hebben geen stijlquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Hahahah.. ik wou ook eens mengen met jullie stijl.
Die anale fixatie van je past wel aardig bij de rest hierquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Hahahah.. ik wou ook eens mengen met jullie stijl.
je bent zelf apartquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Jullie FOK!kers hebben een aparte manier van doen.
Is dat zo? Nee ik heb niets met anaal of iets in die trant.. ben gewoon een flapuit soms.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die anale fixatie van je past wel aardig bij de rest hier![]()
![]()
wat ga je eten?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Zometean kuiltje veur de jus moakeeeeeeeeee.
jij hollanderquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Stamppot en gehaktballetjes met jus.
Over 1.5 uur!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe laat? ik moet straks toch in geleen zijn
ik heb mij laten vertellen dat allochtoontjes lekker kunnen kokenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Over 1.5 uur!
Weet je zeker dat je bij een allochtoontje thuis durft te komen?
Ja, maar we zijn meedogenloos.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb mij laten vertellen dat allochtoontjes lekker kunnen koken
Ik kan deze uitspraak niet matchen met je UI.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Zometean kuiltje veur de jus moakeeeeeeeeee.
Jouw nieuwe UIquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik kan deze uitspraak niet matchen met je UI.
Kutkloon written all over.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van stamppot en jus.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nieuw? Al minstens 2 weken geloof ikquote:
Zeg ik echt al sinds d'r (?) 1e post in US, maar niemand schijnt het te zienquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja want je bent meteen fake als je bepaald eten lekker vind. Ga toch heen joh.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bewijs dat je dat niet ben kan voor 22:00 geleverd worden in dit topic, met een foto van jezelf waarop je een briefje houdt met de datum van vandaag + 'MMG' erop. Gamma 1-2 1-2, over [ afbeelding ].
Je mag niet vooruit gooien.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:33 schreef Aiciu het volgende:
Ik wou Italië aanmoedig met rugby maar ik snap de regels niet
Vooruit.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:23 schreef Crip het volgende:
Ait zal vandaag wel posten.. maar ik weet niet of dat voor 22:00 zal zijn ben met familie. Als dat niet telt heb je pech.
Je kan morgen de Broncos aanmoedigen? Maar die regels snap je vast ook niet dan ..quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:33 schreef Aiciu het volgende:
Ik wou Italië aanmoedig met rugby maar ik snap de regels niet
Telt alleen als je ook een foto post van je billen met "Iquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:23 schreef Crip het volgende:
Ait zal vandaag wel posten.. maar ik weet niet of dat voor 22:00 zal zijn ben met familie. Als dat niet telt heb je pech.
Hjbquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Telt alleen als je ook een foto post van je billen met "Ikrio" erop gestift.
Dacht dat ik de enige was die dat zo lasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:14 schreef Modus het volgende:
Een maandban.
Chai be likeOp een gegeven moment ga je er aan wennen, denk ik hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Haha, terecht. Moet ze maar niet stoer doen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:46 schreef WAHRHEIT het volgende:
chai weer gebanned? Hoeveelste ban is het ?
Ik wil niet stoken, maar als ik moderator was zou ik het uitzoeken.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:23 schreef Mortaxx het volgende:
Ik bedenk me nu net. Misschien is crip wel een kloon van Chai
Waarom nou eigenlijk, en hoelangquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Haha, terecht. Moet ze maar niet stoer doen.
Foto plaatsen van Ritmo naar het schijnt, tot 1 maartquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom nou eigenlijk, en hoelang?
Zijn ze niet soepsappig met die straf.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Foto plaatsen van Ritmo naar het schijnt, tot 1 maart
#Freeboerinneke
Idd, nazistraf, slaat nergens opquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zijn ze niet soepsappig met die straf.
Maatje 164?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:23 schreef Dimachaerus het volgende:
vandaag overhemden gekocht
ik knal er gewoon bijna uit
als ik mn armen in de lucht gooi scheur ik bijna uit bij mijn oksels
ik wilde eigenlijk broeken kopen maar kon niks vinden
ben bij 1 winkel geweest
Je moet ook niet meer bij de kinderafdeling winkelenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:23 schreef Dimachaerus het volgende:
vandaag overhemden gekocht
ik knal er gewoon bijna uit
als ik mn armen in de lucht gooi scheur ik bijna uit bij mijn oksels
ik wilde eigenlijk broeken kopen maar kon niks vinden
ben bij 1 winkel geweest
Hahahaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Foto plaatsen van Ritmo naar het schijnt, tot 1 maart
#Freeboerinneke
Leeuwarden? Niks dusquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:52 schreef Salatrel het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga etenligt er een beetje aan wat er nog te krijgen is in Leeuwarden
Had een ergere rage verwacht, maar de wetenschap dat je alsnog kookt van binnen nu is ook prima.quote:
Ain't even mad, much food, don't care.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Had een ergere rage verwacht, maar de wetenschap dat je alsnog kookt van binnen nu is ook prima.
quote:
#masterchefzuidoostquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen zonder puntpaprika's gevuld met kkekker gekruid gehakt en stukjes cherrytomaat en blokjes mozzarella.
[ afbeelding ]
Mensen zonder hawaï- en tonijnpizza. Linker moest nog getopt worden met kaas, rechter met mozzarella
.
quote:
Hoezo dat gezicht??!quote:
Met dank aan Youp van 't Hek.quote:
ga een rondje wandelen buitenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:40 schreef Robophatt het volgende:
Boh zoek een manier om wakker te blijven tot 11 uur
Gekkenhuis wandel al de hele dag moet m'n voeten even sparen voor m'n pumpsquote:
Ga je sexy vanavond.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gekkenhuis wandel al de hele dag moet m'n voeten even sparen voor m'n pumps
Altijd tochquote:
Mag ik uw penis vervoersbewijs even zien?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:01 schreef Salatrel het volgende:
Tering tref ik net een transsexueel zegeen neger(in) en dat tussen Leeuwarden en Heerenveen
Dacht dat die daar nog op de brandstapel zouden gaan.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:01 schreef Salatrel het volgende:
Tering tref ik net een transsexueel zegeen neger(in) en dat tussen Leeuwarden en Heerenveen
Zowel transseksuelen en negers.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dacht dat die daar nog op de brandstapel zouden gaan.
Hmmm dacht dat ze iets milder waren als het slechts een van de twee was.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zowel transseksuelen en negers.
Wat de boer niet kent, dat moet hij niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hmmm dacht dat ze iets milder waren als het slechts een van de twee was.
Gelijk heeft hijquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat de boer niet kent, dat moet hij niet.
Had jou iets ruimdenkender ingeschat.quote:
Oh ben ik ook wel hoor, maar die boer moet dat toch zeker zelf wetenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Had jou iets ruimdenkender ingeschat.
Nee dat is ook weer zoquote:
Hij heeft maar te integreren denk ik dan.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ben ik ook wel hoor, maar die boer moet dat toch zeker zelf weten
Die boer of die neger(in)?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij heeft maar te integreren denk ik dan.
bedoel er verder niks mee maar hij is uitgestapt in de woonplaats van veerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dacht dat die daar nog op de brandstapel zouden gaan.
Pics van je pumps.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ben ik ook wel hoor, maar die boer moet dat toch zeker zelf weten
[..]
Nee dat is ook weer zo
Nu wordt het pas echt interessantquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bedoel er verder niks mee maar hij is uitgestapt in de woonplaats van veer
De boer. Ik bedoel, we laten hem nog mooi met zijn hooivork voor de sier wat aan rommelen, maar daadwerkelijk iets bijdragen aan de economie is er al lang niet meer bij.quote:
Pas nou op, dadelijk is het weer drama dat je gezegd hebt waar ze woont.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bedoel er verder niks mee maar hij is uitgestapt in de woonplaats van veer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |