Foto plaatsen van Ritmo naar het schijnt, tot 1 maartquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom nou eigenlijk, en hoelang?
Zijn ze niet soepsappig met die straf.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Foto plaatsen van Ritmo naar het schijnt, tot 1 maart
#Freeboerinneke
Idd, nazistraf, slaat nergens opquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zijn ze niet soepsappig met die straf.
Maatje 164?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:23 schreef Dimachaerus het volgende:
vandaag overhemden gekocht
ik knal er gewoon bijna uit
als ik mn armen in de lucht gooi scheur ik bijna uit bij mijn oksels
ik wilde eigenlijk broeken kopen maar kon niks vinden
ben bij 1 winkel geweest
Je moet ook niet meer bij de kinderafdeling winkelenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:23 schreef Dimachaerus het volgende:
vandaag overhemden gekocht
ik knal er gewoon bijna uit
als ik mn armen in de lucht gooi scheur ik bijna uit bij mijn oksels
ik wilde eigenlijk broeken kopen maar kon niks vinden
ben bij 1 winkel geweest
Hahahaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Foto plaatsen van Ritmo naar het schijnt, tot 1 maart
#Freeboerinneke
Leeuwarden? Niks dusquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:52 schreef Salatrel het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga etenligt er een beetje aan wat er nog te krijgen is in Leeuwarden
Had een ergere rage verwacht, maar de wetenschap dat je alsnog kookt van binnen nu is ook prima.quote:
Ain't even mad, much food, don't care.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Had een ergere rage verwacht, maar de wetenschap dat je alsnog kookt van binnen nu is ook prima.
quote:
#masterchefzuidoostquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen zonder puntpaprika's gevuld met kkekker gekruid gehakt en stukjes cherrytomaat en blokjes mozzarella.
[ afbeelding ]
Mensen zonder hawaï- en tonijnpizza. Linker moest nog getopt worden met kaas, rechter met mozzarella
.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |