Foto plaatsen van Ritmo naar het schijnt, tot 1 maartquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Waarom nou eigenlijk, en hoelang?
Zijn ze niet soepsappig met die straf.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Foto plaatsen van Ritmo naar het schijnt, tot 1 maart
#Freeboerinneke
Idd, nazistraf, slaat nergens opquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zijn ze niet soepsappig met die straf.
Maatje 164?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:23 schreef Dimachaerus het volgende:
vandaag overhemden gekocht
ik knal er gewoon bijna uit
als ik mn armen in de lucht gooi scheur ik bijna uit bij mijn oksels
ik wilde eigenlijk broeken kopen maar kon niks vinden
ben bij 1 winkel geweest
Je moet ook niet meer bij de kinderafdeling winkelenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:23 schreef Dimachaerus het volgende:
vandaag overhemden gekocht
ik knal er gewoon bijna uit
als ik mn armen in de lucht gooi scheur ik bijna uit bij mijn oksels
ik wilde eigenlijk broeken kopen maar kon niks vinden
ben bij 1 winkel geweest
Hahahaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Foto plaatsen van Ritmo naar het schijnt, tot 1 maart
#Freeboerinneke
Leeuwarden? Niks dusquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:52 schreef Salatrel het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga etenligt er een beetje aan wat er nog te krijgen is in Leeuwarden
Had een ergere rage verwacht, maar de wetenschap dat je alsnog kookt van binnen nu is ook prima.quote:
Ain't even mad, much food, don't care.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Had een ergere rage verwacht, maar de wetenschap dat je alsnog kookt van binnen nu is ook prima.
quote:
#masterchefzuidoostquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen zonder puntpaprika's gevuld met kkekker gekruid gehakt en stukjes cherrytomaat en blokjes mozzarella.
[ afbeelding ]
Mensen zonder hawaï- en tonijnpizza. Linker moest nog getopt worden met kaas, rechter met mozzarella
.
quote:
Hoezo dat gezicht??!quote:
Met dank aan Youp van 't Hek.quote:
ga een rondje wandelen buitenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:40 schreef Robophatt het volgende:
Boh zoek een manier om wakker te blijven tot 11 uur
Gekkenhuis wandel al de hele dag moet m'n voeten even sparen voor m'n pumpsquote:
Ga je sexy vanavond.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gekkenhuis wandel al de hele dag moet m'n voeten even sparen voor m'n pumps
Altijd tochquote:
Mag ik uw penis vervoersbewijs even zien?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:01 schreef Salatrel het volgende:
Tering tref ik net een transsexueel zegeen neger(in) en dat tussen Leeuwarden en Heerenveen
Dacht dat die daar nog op de brandstapel zouden gaan.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:01 schreef Salatrel het volgende:
Tering tref ik net een transsexueel zegeen neger(in) en dat tussen Leeuwarden en Heerenveen
Zowel transseksuelen en negers.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dacht dat die daar nog op de brandstapel zouden gaan.
Hmmm dacht dat ze iets milder waren als het slechts een van de twee was.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zowel transseksuelen en negers.
Wat de boer niet kent, dat moet hij niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Hmmm dacht dat ze iets milder waren als het slechts een van de twee was.
Gelijk heeft hijquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat de boer niet kent, dat moet hij niet.
Had jou iets ruimdenkender ingeschat.quote:
Oh ben ik ook wel hoor, maar die boer moet dat toch zeker zelf wetenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Had jou iets ruimdenkender ingeschat.
Nee dat is ook weer zoquote:
Hij heeft maar te integreren denk ik dan.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ben ik ook wel hoor, maar die boer moet dat toch zeker zelf weten
Die boer of die neger(in)?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij heeft maar te integreren denk ik dan.
bedoel er verder niks mee maar hij is uitgestapt in de woonplaats van veerquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:03 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dacht dat die daar nog op de brandstapel zouden gaan.
Pics van je pumps.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:16 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ben ik ook wel hoor, maar die boer moet dat toch zeker zelf weten
[..]
Nee dat is ook weer zo
Nu wordt het pas echt interessantquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bedoel er verder niks mee maar hij is uitgestapt in de woonplaats van veer
De boer. Ik bedoel, we laten hem nog mooi met zijn hooivork voor de sier wat aan rommelen, maar daadwerkelijk iets bijdragen aan de economie is er al lang niet meer bij.quote:
Pas nou op, dadelijk is het weer drama dat je gezegd hebt waar ze woont.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
bedoel er verder niks mee maar hij is uitgestapt in de woonplaats van veer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |