Je mag niet vooruit gooien.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:33 schreef Aiciu het volgende:
Ik wou Italië aanmoedig met rugby maar ik snap de regels niet
Vooruit.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:23 schreef Crip het volgende:
Ait zal vandaag wel posten.. maar ik weet niet of dat voor 22:00 zal zijn ben met familie. Als dat niet telt heb je pech.
Je kan morgen de Broncos aanmoedigen? Maar die regels snap je vast ook niet dan ..quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:33 schreef Aiciu het volgende:
Ik wou Italië aanmoedig met rugby maar ik snap de regels niet
Telt alleen als je ook een foto post van je billen met "Iquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:23 schreef Crip het volgende:
Ait zal vandaag wel posten.. maar ik weet niet of dat voor 22:00 zal zijn ben met familie. Als dat niet telt heb je pech.
Hjbquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Telt alleen als je ook een foto post van je billen met "Ikrio" erop gestift.
Dacht dat ik de enige was die dat zo lasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:14 schreef Modus het volgende:
Een maandban.
Chai be likeOp een gegeven moment ga je er aan wennen, denk ik hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Haha, terecht. Moet ze maar niet stoer doen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:46 schreef WAHRHEIT het volgende:
chai weer gebanned? Hoeveelste ban is het ?
Ik wil niet stoken, maar als ik moderator was zou ik het uitzoeken.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:23 schreef Mortaxx het volgende:
Ik bedenk me nu net. Misschien is crip wel een kloon van Chai
Waarom nou eigenlijk, en hoelangquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Haha, terecht. Moet ze maar niet stoer doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |