abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136207726
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 15:33 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Die anale fixatie van je past wel aardig bij de rest hier :) :) :)
Is dat zo? Nee ik heb niets met anaal of iets in die trant.. ben gewoon een flapuit soms.
pi_136207739
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 15:34 schreef gianni61 het volgende:

[..]

je bent zelf apart :6
Weet ik! :7
pi_136208028
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 15:35 schreef Crip het volgende:

[..]

Weet ik! :7
dan is het goed
pi_136208309
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 15:42 schreef gianni61 het volgende:

[..]

dan is het goed
Zometean kuiltje veur de jus moakeeeeeeeeee.
pi_136208329
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 15:50 schreef Crip het volgende:

[..]

Zometean kuiltje veur de jus moakeeeeeeeeee.
wat ga je eten?
pi_136208401
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 15:51 schreef gianni61 het volgende:

[..]

wat ga je eten?
Stamppot en gehaktballetjes met jus. :o
pi_136208481
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 15:52 schreef Crip het volgende:

[..]

Stamppot en gehaktballetjes met jus. :o
jij hollander :P
(welke stamppot?)
pi_136208567
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 15:55 schreef gianni61 het volgende:

[..]

jij hollander :P
(welke stamppot?)
Met boerenkool.
pi_136208742
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 15:57 schreef Crip het volgende:

[..]

Met boerenkool.
_O_
hoe laat? ik moet straks toch in geleen zijn :D
pi_136208797
rip gianni ;(
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_136208844
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 16:04 schreef Mortaxx het volgende:
rip gianni ;(
ga ik dood?
pi_136208874
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 16:02 schreef gianni61 het volgende:

[..]

_O_
hoe laat? ik moet straks toch in geleen zijn :D
Over 1.5 uur!

Weet je zeker dat je bij een allochtoontje thuis durft te komen? :@
pi_136208943
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 16:07 schreef Crip het volgende:

[..]

Over 1.5 uur!

Weet je zeker dat je bij een allochtoontje thuis durft te komen? :@
ik heb mij laten vertellen dat allochtoontjes lekker kunnen koken :@
pi_136209009
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 16:09 schreef gianni61 het volgende:

[..]

ik heb mij laten vertellen dat allochtoontjes lekker kunnen koken :@
Ja, maar we zijn meedogenloos. :D
pi_136209042
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 16:11 schreef Crip het volgende:

[..]

Ja, maar we zijn meedogenloos. :D
hoe bedoel je?
pi_136209051
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 15:50 schreef Crip het volgende:

[..]

Zometean kuiltje veur de jus moakeeeeeeeeee.
Ik kan deze uitspraak niet matchen met je UI.
pi_136209123
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 16:13 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Ik kan deze uitspraak niet matchen met je UI.
Jouw nieuwe UI :o :') black battie boys
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_136209131
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 16:13 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Ik kan deze uitspraak niet matchen met je UI.
Kutkloon written all over.
pi_136209174
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 16:13 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Ik kan deze uitspraak niet matchen met je UI.
Ik hou gewoon van stamppot en jus.
pi_136209183
quote:
10s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 16:16 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Jouw nieuwe UI :o :') black battie boys
Nieuw? Al minstens 2 weken geloof ik _O-. En kk, meteen weer geswitched naar de vorige :')!
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 16:16 schreef Modus het volgende:

[..]

Kutkloon written all over.
Zeg ik echt al sinds d'r (?) 1e post in US, maar niemand schijnt het te zien :(.
pi_136209188
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 16:16 schreef Modus het volgende:

[..]

Kutkloon written all over.
Ja want je bent meteen fake als je bepaald eten lekker vind. Ga toch heen joh. :')
pi_136209205
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 16:18 schreef Crip het volgende:

[..]

Ja want je bent meteen fake als je bepaald eten lekker vind. Ga toch heen joh. :')
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:47 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Bewijs dat je dat niet ben kan voor 22:00 geleverd worden in dit topic, met een foto van jezelf waarop je een briefje houdt met de datum van vandaag + 'MMG' erop. Gamma 1-2 1-2, over [ afbeelding ].
pi_136209302
Ait zal vandaag wel posten.. maar ik weet niet of dat voor 22:00 zal zijn ben met familie. Als dat niet telt heb je pech. :')
pi_136209556
Hey, ik ben nieuw hier op fok
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_136209581
Ik wou Italië aanmoedig met rugby maar ik snap de regels niet
N A P O L I
C A M P A N I A
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')