Is dat zo? Nee ik heb niets met anaal of iets in die trant.. ben gewoon een flapuit soms.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die anale fixatie van je past wel aardig bij de rest hier![]()
![]()
wat ga je eten?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Zometean kuiltje veur de jus moakeeeeeeeeee.
jij hollanderquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Stamppot en gehaktballetjes met jus.
Over 1.5 uur!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe laat? ik moet straks toch in geleen zijn
ik heb mij laten vertellen dat allochtoontjes lekker kunnen kokenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Over 1.5 uur!
Weet je zeker dat je bij een allochtoontje thuis durft te komen?
Ja, maar we zijn meedogenloos.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb mij laten vertellen dat allochtoontjes lekker kunnen koken
Ik kan deze uitspraak niet matchen met je UI.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Zometean kuiltje veur de jus moakeeeeeeeeee.
Jouw nieuwe UIquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik kan deze uitspraak niet matchen met je UI.
Kutkloon written all over.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik kan deze uitspraak niet matchen met je UI.
Ik hou gewoon van stamppot en jus.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik kan deze uitspraak niet matchen met je UI.
Nieuw? Al minstens 2 weken geloof ikquote:
Zeg ik echt al sinds d'r (?) 1e post in US, maar niemand schijnt het te zienquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja want je bent meteen fake als je bepaald eten lekker vind. Ga toch heen joh.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bewijs dat je dat niet ben kan voor 22:00 geleverd worden in dit topic, met een foto van jezelf waarop je een briefje houdt met de datum van vandaag + 'MMG' erop. Gamma 1-2 1-2, over [ afbeelding ].
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |