Is dat zo? Nee ik heb niets met anaal of iets in die trant.. ben gewoon een flapuit soms.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die anale fixatie van je past wel aardig bij de rest hier![]()
![]()
wat ga je eten?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Zometean kuiltje veur de jus moakeeeeeeeeee.
jij hollanderquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Stamppot en gehaktballetjes met jus.
Over 1.5 uur!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe laat? ik moet straks toch in geleen zijn
ik heb mij laten vertellen dat allochtoontjes lekker kunnen kokenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Over 1.5 uur!
Weet je zeker dat je bij een allochtoontje thuis durft te komen?
Ja, maar we zijn meedogenloos.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb mij laten vertellen dat allochtoontjes lekker kunnen koken
Ik kan deze uitspraak niet matchen met je UI.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Zometean kuiltje veur de jus moakeeeeeeeeee.
Jouw nieuwe UIquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik kan deze uitspraak niet matchen met je UI.
Kutkloon written all over.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik hou gewoon van stamppot en jus.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nieuw? Al minstens 2 weken geloof ikquote:
Zeg ik echt al sinds d'r (?) 1e post in US, maar niemand schijnt het te zienquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja want je bent meteen fake als je bepaald eten lekker vind. Ga toch heen joh.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bewijs dat je dat niet ben kan voor 22:00 geleverd worden in dit topic, met een foto van jezelf waarop je een briefje houdt met de datum van vandaag + 'MMG' erop. Gamma 1-2 1-2, over [ afbeelding ].
Je mag niet vooruit gooien.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:33 schreef Aiciu het volgende:
Ik wou Italië aanmoedig met rugby maar ik snap de regels niet
Vooruit.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:23 schreef Crip het volgende:
Ait zal vandaag wel posten.. maar ik weet niet of dat voor 22:00 zal zijn ben met familie. Als dat niet telt heb je pech.
Je kan morgen de Broncos aanmoedigen? Maar die regels snap je vast ook niet dan ..quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:33 schreef Aiciu het volgende:
Ik wou Italië aanmoedig met rugby maar ik snap de regels niet
Telt alleen als je ook een foto post van je billen met "Iquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:23 schreef Crip het volgende:
Ait zal vandaag wel posten.. maar ik weet niet of dat voor 22:00 zal zijn ben met familie. Als dat niet telt heb je pech.
Hjbquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Telt alleen als je ook een foto post van je billen met "Ikrio" erop gestift.
Dacht dat ik de enige was die dat zo lasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:14 schreef Modus het volgende:
Een maandban.
Chai be likeOp een gegeven moment ga je er aan wennen, denk ik hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Haha, terecht. Moet ze maar niet stoer doen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:46 schreef WAHRHEIT het volgende:
chai weer gebanned? Hoeveelste ban is het ?
Ik wil niet stoken, maar als ik moderator was zou ik het uitzoeken.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:23 schreef Mortaxx het volgende:
Ik bedenk me nu net. Misschien is crip wel een kloon van Chai
Waarom nou eigenlijk, en hoelangquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Haha, terecht. Moet ze maar niet stoer doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |