KLB / emotieloosquote:
Niet te gelovenquote:
Lijkt me nou niet echt nodig he.quote:
Alleen Chai (RIP) vroeger geloof ikquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Niet te geloven![]()
Dacht dat er ook mensen van hier in daarin zaten.
[..]
Lijkt me nou niet echt nodig he.
Ik ben een man, en gays willen mij dus ik kan als een bitch profiterenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:33 schreef Dimachaerus het volgende:
aicu ben jij meisje of jongetje die naar gaybar gratis drankjes hosselt
Ohquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alleen Chai (RIP) vroeger geloof ik
Liefde is niet in argumenten te vangen
Ja, zou graag meedoen met die kneuzenkermis.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:34 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
je voelt je zeker buitengesloten?
Dit gaat over WhatsApp toch? Wat is daar zo sneu aan dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, zou graag meedoen met die kneuzenkermis.
En deze kneuzenkermis dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, zou graag meedoen met die kneuzenkermis.
Het is een FOK! whatsappgroepquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:37 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Dit gaat over WhatsApp toch? Wat is daar zo sneu aan dan?
Hier is het leuk.quote:
Klinkt als the place to be voor jou en de rest van de brugklascrew.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is een FOK! whatsappgroepEn sowieso lijkt het alleen maar kinderachtige drama te zijn daar
drop een s pic dmquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:34 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik ben een man, en gays willen mij dus ik kan als een bitch profiteren
heb geen smartphone ;squote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Klinkt als the place to be voor jou en de rest van de brugklascrew.
Is toch redelijk vergelijkbaar met een SC? En dat laatste wist/weet ik niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is een FOK! whatsappgroepEn sowieso lijkt het alleen maar kinderachtige drama te zijn daar
Mwah, SC is gewoon openbaar. Dat laatste blijkt toch wel uit alle troep die ze er in KLB over postenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:43 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Is toch redelijk vergelijkbaar met een SC? En dat laatste wist/weet ik niet.
Je wil me hier gewoon weghebbenquote:
Nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |