ah, ja dat versta ik niet hequote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Komt er op neer dat hij zingt: Ik hou van je jij ezel.
Ha, sorry for that.
Ah nice!
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:02 schreef Nikonlover het volgende:
Goedemorgies smurfjes vaan meIk heb lekker gesmurft! Jullie ook?
Dat is omdat ik hier zit en men dan kan leren van mijn blog.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:08 schreef Robophatt het volgende:
Gvdvalt me nu pas op dat je ook in het geil hier op je outfit topic naar deze SC wordt doorverwezen
het is LIF ffs
Ik had al zo'n vermoeden ja.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is omdat ik hier zit en men dan kan leren van mijn blog.
hahaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:13 schreef LudoSanders het volgende:
Helft van de boodschappen vergeten gisteren, voor straf moet je dan op zaterdag.
Krijg de makrelentyfus.quote:
Gezellig inderdaad. Als ik mijn nek nog niet gebroken heb over de rollators.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
neem een kopje koffie in de koffiecornerje kunt het wel gebruiken volgens mij
Annequote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:23 schreef Anne het volgende:
Smurfen SC? Dan moet ik hier gepost hebben.
Wat doe jij hier nu weer?quote:
Weet ik 't. Dit topic staat in mijn AT en de TT trok mij aanquote:
ik googlede haar gistermiddag toen ze op de radio was. ze is nog best knapquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:28 schreef Anne het volgende:
[..]
* Anne gooit er een Heleen de Geest "halloooo" uit.
gewoon al om 8:30 bij de appie staan. Lekker rustigquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:13 schreef LudoSanders het volgende:
Helft van de boodschappen vergeten gisteren, voor straf moet je dan op zaterdag.
Het is geen spook zoals haar naam doet vermoeden nee.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik googlede haar gistermiddag toen ze op de radio was. ze is nog best knap
We zijn hier vrij open tegen elkaar, dus je mag best zeggen dat het mijn aanwezigheid was die je hierheen gelokt heeft.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Weet ik 't. Dit topic staat in mijn AT en de TT trok mij aan.
Wanneer kom je weer in de kroew?
8:30? Ik heb weekend man.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:31 schreef wise het volgende:
[..]
gewoon al om 8:30 bij de appie staan. Lekker rustig![]()
also,
[ afbeelding ]
dusquote:
Oké, oké. Dat was het inderdaadquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
We zijn hier vrij open tegen elkaar, dus je mag best zeggen dat het mijn aanwezigheid was die je hierheen gelokt heeft.
Crew, dat zie ik niet snel gebeuren meer. Was eigenlijk wel voor een groot deel van FOK! genezen. Maar met die feestdagen loop je het dan toch weer een beetje op.
have funquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Oké, oké. Dat was het inderdaad![]()
!
Ik ga overigens ook maar eens mijn favoriete bezigheid van de week uitvoeren.
(boodschappen doen dus)
De enige wagen die ik je toevertrouwen zou. Succes!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Oké, oké. Dat was het inderdaad![]()
!
Ik ga overigens ook maar eens mijn favoriete bezigheid van de week uitvoeren.
(boodschappen doen dus)
how rudequote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De enige wagen die ik je toevertrouwen zou. Succes!
Als dat geen neuken wordt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De enige wagen die ik je toevertrouwen zou. Succes!
goeie neg/10quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De enige wagen die ik je toevertrouwen zou. Succes!
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De enige wagen die ik je toevertrouwen zou. Succes!
Jezusquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De enige wagen die ik je toevertrouwen zou. Succes!
wij hebben geen stijlquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Hahahah.. ik wou ook eens mengen met jullie stijl.
Die anale fixatie van je past wel aardig bij de rest hierquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Hahahah.. ik wou ook eens mengen met jullie stijl.
je bent zelf apartquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Jullie FOK!kers hebben een aparte manier van doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |