Deze snap ik ook niet, alsof het niveau hier verder zo hoog ligt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Klinkt als the place to be voor jou en de rest van de brugklascrew.
Je hebt toch vast wel eens wat meegekregen als er weer eens een ruzie uit die whatsappgroep in klb werd uitgevochten?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:48 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Deze snap ik ook niet, alsof het niveau hier verder zo hoog ligt.Beetje gelul over vampierenseries, brillen en bans
Nee.quote:
Niet zo veel, maar daar had ik het ook niet over.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je hebt toch vast wel eens wat meegekregen als er weer eens een ruzie uit die whatsappgroep in klb werd uitgevochten?
Maar ik wel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:57 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Niet zo veel, maar daar had ik het ook niet over.
Hahahahaahhaahahahhaaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:59 schreef Dimachaerus het volgende:
kk ik zat toch in woonkamer ziet me vader ieens die plaatjes....
hij denkt ik ben verkeerde kant....
oh zo, nvmquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:59 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ik reageerde vooral op dat 'brugklascrew', waar hij jou ook onder schaarde.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:01 schreef Crip het volgende:
Slaaplekker hetero's heumeau's lesbo's en bi's.
houdoequote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:01 schreef Crip het volgende:
Slaaplekker hetero's heumeau's lesbo's en bi's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |