abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:24:25 #121
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_136136375
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:08 schreef Meike26 het volgende:
Leuk voor Frijns, maar een domme beslissing. Die auto moet als eerste begrepen en gereden worden door de racecoureurs.
Die wagen moet sowieso begrepen worden.
Tussen Frijns en Ericsson zit niet veel verschil qua F1 ervaring, sterker nog.. dan heeft Frijns íetsjes meer ervaring omdat die vorig jaar de rookietest bij Sauber reed.
Wat dat betreft kan je je afvragen waarom ze Kobayashi niet alle 4 de dagen laat rijden, die heeft de meeste ervaring in de F1
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:28:26 #122
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136136513
adamcooperf1 twitterde op donderdag 30-01-2014 om 15:25:39 Red Bull has stopped for the day after 3 laps, and no time, for @danielricciardo. Horner and Newey have left the track reageer retweet
pi_136136550
ik denk dat ze morgen ook niet gaan rijden ,het probleem van die accu die te dicht bij de motor ligt los je niet in een nacht op ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:32:23 #124
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136136651
quote:
5s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:29 schreef Joene het volgende:
ik denk dat ze morgen ook niet gaan rijden ,het probleem van die accu die te dicht bij de motor ligt los je niet in een nacht op ?
Terug naar de tekentafel
pi_136136724
Zou RBR dan werkelijk niet voorin meedoen?

Lijkt me sterk, zullen nog wel terug komen tijdens de volgende tests.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 30 januari 2014 @ 15:38:41 #126
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_136136877
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:34 schreef Ermanon het volgende:
Zou RBR dan werkelijk niet voorin meedoen?

Lijkt me sterk, zullen nog wel terug komen tijdens de volgende tests.
als ze het warmteprobleem oplossen verwacht ik dat ze weer meedoen om de zeges.
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:39:05 #127
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136136890
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:34 schreef Ermanon het volgende:
Zou RBR dan werkelijk niet voorin meedoen?

Lijkt me sterk, zullen nog wel terug komen tijdens de volgende tests.
Genoeg resources daar om er wat aan te doen maar dit was uiteraard niet gepland
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 30 januari 2014 @ 15:47:41 #128
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_136137229
crash voor Sutil met de Sauber
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_136137276
Het schijnt dat Marussia een oude auto heeft aangepast voor komend seizoen.

  donderdag 30 januari 2014 @ 15:50:15 #130
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_136137318
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:16 schreef Breaker.Faker het volgende:

[..]

Zelf vindt ik het super dat Olav Mol terug komt en zeker op locatie. Daar hoor je mij niet klagen. Het is meer wat de formule1 de laatste jaren te bieden heeft dat is gewoon minder. Ik kan in 2013 geen spannende race noemen behalve Silverstone met de banden die ontplofde als dit er niet was geweest was dit ook een saaie race geweest. Ik ben bang dat in 2014 dit ook gaat worden. Het heeft ook mee te maken dat Olav Mol geen commentaar gaf maar die irritant Ronald van Dam die alleen dingen ging herhaling wat iedereen of dat hij verkeerde dingen zie zoals dat DRS meer pk gaf en natuurlijk dat hij totaal niet op de race letten.
Maar bij Sport1 krijg je ook Motogp erbj en gp2 en gp3 dus dan is het wel weer intersant om Sport1 te nemen.
Ik wacht rustig de komende weken af wat de tests doen. Daarna neem ik denk ik abonnement voor maandje en daarna kijk ik opnieuw. Zit er wat spanning in dan hou ik hem als het tegenvalt schrap ik hem weer.
UI Made bij VanilleKwark.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 30 januari 2014 @ 15:53:34 #131
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_136137419
f1fanaticlive twitterde op donderdag 30-01-2014 om 15:48:08 Sutil's taken the front wing off the Sauber: #F1 http://t.co/Z4Ce4hVVsU reageer retweet
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_136137429
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:49 schreef Bluurgh het volgende:
Het schijnt dat Marussia een oude auto heeft aangepast voor komend seizoen.

[ afbeelding ]
Stiekem vind ik die livery van die Lola dinges wel erg gaaf :@
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:56:00 #133
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_136137481
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:34 schreef Ermanon het volgende:
Zou RBR dan werkelijk niet voorin meedoen?

Lijkt me sterk, zullen nog wel terug komen tijdens de volgende tests.
Ik heb geen tekening die de indeling daar laat zien maar dat ze een probleem hebben is duidelijk. Doet me erg denken aan de tijd dat Newey nog bij Mclaren werkte. Echter, het grote voordeel lijkt mij dat het onderhuids is, dus aerodynamica kan gewoon blijven zoals het is. Misschien dat de gewichtsverdeling hierdoor nog licht verandert.
UI Made bij VanilleKwark.
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:57:02 #134
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_136137510
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:49 schreef Bluurgh het volgende:
Het schijnt dat Marussia een oude auto heeft aangepast voor komend seizoen.

[ afbeelding ]
Zo jammer dat deze auto waanzinnig is geflopt, mooie livery was dat. Toen zagen wagens er echt gaaf uit.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_136137645
Q&A met

14:43 Our first question for Nico Rosberg is from Suvrajit Ganguly, who asks:

I know it's a very early stage in the game, but how different does the 2014-spec car feel from the cockpit? Are the differences in handling, sound and performance obvious?

Nico Rosberg: "The driving is similar. The tyres are harder at the moment so that makes it a bit more difficult....and the engine is different, especially because of having the low RPM - but good torque and needing to run higher gears in the corners. Last year we did a hairpin in first gear, this year it's maybe third."

14:45 Phil Waldron is next up in our "Ask Nico" section:

Lewis doesn't seem as mentally strong as yourself and some others. Is that something you work on alongside all the other aspects of racing (fitness, diet, engineering etc) or do your Finnish genes just make you naturally more chilled out?

Nico Rosberg: "It's the Finnish genes ;)"

(Incidentally, Nico was very amused to find that one member of AUTOSPORT Live didn't know what a smiley was...)

14:48 Peter from the Netherlands: Do you ever challenge your Dad in activities like karting or cycling perhaps? And if so, who wins?

Nico Rosberg: "No, but check out on YouTube - we went ice rallying against each other a couple of years ago. Guess who won...;)"

14:51 Stratos from Edinburgh: What is more difficult - trying to master four-ball juggling or trying to figure out F1's latest rules?

Nico Rosberg: "Both are very difficult - not so much the rules but the whole technology involved in driving the car is really complicated and complex.

"For example, my whole steering wheel is custom made, and I have a smart phone section in the car which I set up to my own needs with whatever I want on there."

Nico Rosberg: "We all expected a lot of reliability issues. I'm definitely surprised at our performance yesterday, that we were able to do so many laps.

"And Lewis again today is leading in terms of amount of laps and that's really important progress so early on to sort out the reliability challenge."

14:56 Mark Gavan asks: Given the love-or-hate-quality to the new turbo engines this year, what is your favourite sound from F1's history?

Nico Rosberg: "Probably the V10s, because they were the most aggressive, the loudest, the most brutal."

15:03 Brendan Delfino: You've grown up with Lewis in karting, however, since you've both come into Formula 1, Lewis has become a major celebrity. How much have you changed both as individuals and in your relationship with each other?

Nico Rosberg: "The relationship hasn't changed.

"It's just a bit more compicated in F1 because there's more involved, more people, more all over the place.

"Other than that it's pretty similar. We still have an occasional laugh together and it's still incredibly competitive as it always was."

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2014 16:05:01 ]
pi_136138112
Nog een waarbij de voorvleugel is afgebroken?
  donderdag 30 januari 2014 @ 16:17:23 #137
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_136138163
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:15 schreef Kw4Kje het volgende:
Nog een waarbij de voorvleugel is afgebroken?
Van Sutil? Die schijnt een crash gehad te hebben. Weet niet of de vleugel daardoor of daarvoor is afgebroken.
UI Made bij VanilleKwark.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 30 januari 2014 @ 16:22:35 #138
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_136138377
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:17 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Van Sutil? Die schijnt een crash gehad te hebben. Weet niet of de vleugel daardoor of daarvoor is afgebroken.
ja. Lijkt erop dat bij de vering aan de achterzijde iets afgebroken is, waarna hij uiteindelijk met een spin tot stilstand kwam. Hierbij is de voorvleugel afgebroken.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_136138863
Magnussen nu al de snelste rondetijd, zijn tijdperk in de F1 is aangebroken, word weer saai de komende jaren.
  donderdag 30 januari 2014 @ 16:48:22 #140
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_136139369
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:35 schreef Nober het volgende:
Magnussen nu al de snelste rondetijd, zijn tijdperk in de F1 is aangebroken, word weer saai de komende jaren.
Wut? :')
UI Made bij VanilleKwark.
pi_136139708
Torro Rosso al 2 keer achter elkaar stil gevallen. :D
  donderdag 30 januari 2014 @ 17:16:08 #142
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_136140288
Straks gaan de Renault teams mauwen dat ze niet hebben kunnen testen etc.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_136140484
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:16 schreef nils7 het volgende:
Straks gaan de Renault teams mauwen dat ze niet hebben kunnen testen etc.
Dat hebben ze wel, dat ze weinig hebben kunnen rijden tot nu toe is een ander verhaal
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_136140576
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:59 schreef Kw4Kje het volgende:
Torro Rosso al 2 keer achter elkaar stil gevallen. :D
De tweede keer niet eens het einde van de pitstraat gehaald.. :')

Resultaten van vandaag:

1. Kevin Magnussen (McLaren-Mercedes) 1m23.276s, 52 laps
2. Felipe Massa (Williams-Mercedes) 1m23.700s, 47 laps
3. Lewis Hamilton (Mercedes) 1m23.952s, 62 laps
4. Jenson Button (McLaren-Mercedes) 1m25.030s, 40 laps
5. Fernando Alonso (Ferrari) 1m25.495s, 58 laps
6. Nico Hulkenberg (Force India-Mercedes) 1m26.096s, 17 laps
7. Jean-Eric Vergne (Toro Rosso-Renault) 1m29.915s, 30 laps
8. Adrian Sutil (Sauber-Ferrari) 1m30.161s, 34 laps
9. Robin Frijns (Caterham-Renault) No time, 10 laps
11. Max Chilton (Marussia-Ferrari) No time, 5 laps
10. Daniel Ricciardo (Red Bull-Renault) No time, 3 laps
  donderdag 30 januari 2014 @ 17:25:48 #145
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_136140650
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:16 schreef nils7 het volgende:
Straks gaan de Renault teams mauwen dat ze niet hebben kunnen testen etc.
Tja, lijkt bij RBR toch vooral te komen door een koelingsprobleem van zichzelf. Vraag mij af in hoeverre dat aan Renault ligt....
UI Made bij VanilleKwark.
pi_136140787
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:22 schreef Bluurgh het volgende:
Blijft toch grappig om te lezen, een paar jaar geleden werd Olav door zo ongeveer iedereen uitgekotst. Nu lees ik vooral positieve reacties over z'n terugkeer.
Zoals voorspeld :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 17:19 schreef JohnB52 het volgende:
Iedereen blij dat Olav weg is zo te horen?

Ben benieuwd naar jullie commentaar na de eerste vrije training :-)
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:18 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ik kijk zelf bijna nooit meer met Nederlands commentaar, maar ik denk ook dat dat best nog eens tegen kan vallen inderdaad.
pi_136140791
Toch heeft Toro Rosso al 45 ronde's gehaald met die Renault.

Mercedes - 177 (Hamilton 80, Rosberg 97)
Ferrari - 136 (Raikkonen 78, Alonso 58)
McLaren - 135 (Button 83, Magnussen 52)
Sauber - 94 (Gutierrez 60, Sutil 34)
Williams - 89 (Bottas 42, Massa 47)
Force India - 65 (Perez 48, Hulkenberg 17)
Toro Rosso - 45 (Vergne 45, Kvyat 0)
Caterham - 22 (Ericsson 12, Frijns 10)
Red Bull - 14 (Vettel 11, Ricciardo 3)
Marussia - 5 (Chilton 5)

Mercedes - 466
Ferrari - 235
Renault - 81

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2014 18:11:36 ]
pi_136141317
quote:
Gisteren meldde Renault, dat behalve Red Bull Racing ook Caterham en Toro Rosso van motoren voorziet, dat het een probleem heeft met de energieopslag in de nieuwe motor. Inmiddels komen er almaar meer geluiden uit de paddock dat de motorenfabrikant helemaal niet blij is met een aantal van de elektronische onderdelen die door Red Bull zelf zijn ontwikkeld.

Voor Robin Frijns was dat een tegenvaller in zijn debuut voor Caterham. Tien rondjes reed de Limburger, maar daar zat geen een vliegende ronde bij. Na een of maximaal twee rondjes werd de groene bolide door het team uit voorzorg naar binnengehaald. Langs het circuit was duidelijk te horen dat de Caterham, net als de Toro Rosso, allesbehalve lekker loopt. Het knalde en knetterde op de zeldzame momenten dat Frijns of Toro Rosso-coureur Jean-Eric Vergne eens voorbijkwamen.
http://www.formule1.nl/ni(...)s-drama-duurt-voort/

:{
  donderdag 30 januari 2014 @ 17:50:35 #149
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_136141500
F1Times twitterde op donderdag 30-01-2014 om 17:47:32 How many laps did you do today Daniel? #F1 http://t.co/5SH07Ruqqe reageer retweet
Aah, F1 humor O+ Wat heb ik het toch gemist tijdens de winterstop :P
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_136141645
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:35 schreef Nober het volgende:
Magnussen nu al de snelste rondetijd, zijn tijdperk in de F1 is aangebroken, blijft saai de komende jaren.
Fixed
  donderdag 30 januari 2014 @ 18:19:41 #151
63302 rockstah
New World Disorder
pi_136142303

Voor wie hem nog niet gezien had. Uitgebreid item over de nieuwe PU's, en aan het einde toont hij nog even zijn walging over het feit dat er nu een "Europeaan" aan het roer bij mclaren staat, heerlijk.
  donderdag 30 januari 2014 @ 18:30:49 #152
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_136142699
F1Times twitterde op donderdag 30-01-2014 om 18:19:39 Ricciardo: "Adrian has gone back to the drawing board definitely. There is only so much they can do at the track." #F1 reageer retweet
edit: Bevestigd door RBR zelf nu.....
redbullracing twitterde op donderdag 30-01-2014 om 18:44:18 Adrians gone back to the factory to work out the next best step. These guys know how to win. Shell be right! http://t.co/zRih9gQQoN reageer retweet


[ Bericht 34% gewijzigd door Sinister-D- op 30-01-2014 18:49:26 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  donderdag 30 januari 2014 @ 18:32:13 #154
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_136142739
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 18:19 schreef rockstah het volgende:

Voor wie hem nog niet gezien had. Uitgebreid item over de nieuwe PU's, en aan het einde toont hij nog even zijn walging over het feit dat er nu een "Europeaan" aan het roer bij mclaren staat, heerlijk.
Wat is dat met Engelsen die Spaanse plaatsnamen raar uitspreken Eyebifa bijv en in dit filmpje Heref... :')
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 30 januari 2014 @ 18:36:13 #155
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_136142878
quote:
sowieso zijn dat erg weinig toeren en dan klinken al die motoren alsof ze aan het overlijden zijn
Altijd onderweg naar het avontuur
  FOK!fotograaf donderdag 30 januari 2014 @ 18:44:19 #156
842 Zorro
Z
pi_136143139
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 18:30 schreef Sinister-D- het volgende:
F1Times twitterde op donderdag 30-01-2014 om 18:19:39 Ricciardo: "Adrian has gone back to the drawing board definitely. There is only so much they can do at the track." #F1 reageer retweet
Leuk is dat bij Newey dat "drawing board" ook letterlijk zo is.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  donderdag 30 januari 2014 @ 19:41:03 #157
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_136145427
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:11 schreef MoriniStylr het volgende:

[..]

Ik vind hem er niet echt aerodynamisch uitdagend uitzien. Geen dubbele airintake boven de coureur, voorvleugel ziet er standaard uit ed. Ik hoop dat ze nog een pakket krijgen bij de volgende test oid.
Aerodynamisch gezien ziet het er idd zeer standaard uit. Maar de airintake is toch ook wel bijzonder gevormd, geen openingen om de wagen te tillen bij panne of een crash. En er zit een splitter in, zowel horizontaal en een verticale bij het onderste gedeelte.

Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_136145517
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 19:41 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Aerodynamisch gezien ziet het er idd zeer standaard uit. Maar de airintake is toch ook wel bijzonder gevormd, geen openingen om de wagen te tillen bij panne of een crash. En er zit een splitter in, zowel horizontaal en een verticale bij het onderste gedeelte.

[ afbeelding ]
Buiten dat vind ik de Marussia er beter uitzien dan de Caterham. Die ziet er veel bonkiger uit, de Marussia lijkt dan toch wat gestroomlijnder.
  donderdag 30 januari 2014 @ 19:51:59 #159
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_136145926
idd, ik had daarnet nog even verbaasd gekeken hoe ''lomp'' dat die wagen gebouwd is.
De voorvleugel ziet er nog enigszins complex uit, maat ik vraag me af hoe ze dezer dagen nog sidepods zo recht naar onder kunnen lopen :{ Alsof er een radiateur van een DAF insteekt :X

Hier heel goed te zien, maar het zal z'n nut wel hebben bij hun ontwerp....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 30 januari 2014 @ 19:54:17 #160
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_136146044
tegenwoordig krullen die dingen naar binnen. Ik ben benieuwd naar hoe snel die auto echt kan gaan. Ik denk dat we na Australië meer over de toekomst van Caterham in de F1 kunnen zeggen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Sport donderdag 30 januari 2014 @ 19:54:37 #161
274204 crew  Mexicanobakker
pi_136146060
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 19:51 schreef Sinister-D- het volgende:
idd, ik had daarnet nog even verbaasd gekeken hoe ''lomp'' dat die wagen gebouwd is.
De voorvleugel ziet er nog enigszins complex uit, maat ik vraag me af hoe ze dezer dagen nog sidepods zo recht naar onder kunnen lopen :{ Alsof er een radiateur van een DAF insteekt :X

Hier heel goed te zien, maar het zal z'n nut wel hebben bij hun ontwerp....
[ afbeelding ]
Het doet me denken aan 20 jaar geleden ja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_136146217
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 19:51 schreef Sinister-D- het volgende:
idd, ik had daarnet nog even verbaasd gekeken hoe ''lomp'' dat die wagen gebouwd is.
De voorvleugel ziet er nog enigszins complex uit, maat ik vraag me af hoe ze dezer dagen nog sidepods zo recht naar onder kunnen lopen :{ Alsof er een radiateur van een DAF insteekt :X

Hier heel goed te zien, maar het zal z'n nut wel hebben bij hun ontwerp....
[ afbeelding ]
Yup, al begin je je met al die Renault ellende af te vragen in hoeverre het nodig was om de motor+ERS te koelen.
  donderdag 30 januari 2014 @ 19:58:06 #163
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_136146260
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 18:30 schreef Sinister-D- het volgende:
F1Times twitterde op donderdag 30-01-2014 om 18:19:39 Ricciardo: "Adrian has gone back to the drawing board definitely. There is only so much they can do at the track." #F1 reageer retweet
edit: Bevestigd door RBR zelf nu.....
redbullracing twitterde op donderdag 30-01-2014 om 18:44:18 Adrians gone back to the factory to work out the next best step. These guys know how to win. Shell be right! http://t.co/zRih9gQQoN reageer retweet
Red Bull is gewoon al begonnen met het sparen van banden.
UI Made bij VanilleKwark.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 30 januari 2014 @ 20:13:24 #164
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_136146939
quote:
Nog even teruggekeken en die loopt maar op 2 cilinders ofzo. Ga je dit jaar wel vaker zien dat er her en der cilinders uitgeschakeld worden. Is prima te regelen door die cilinder even geen brandstof te geven. Je hebt nu directe injectie namelijk.
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:16:37 #165
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_136147101
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 19:57 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Yup, al begin je je met al die Renault ellende af te vragen in hoeverre het nodig was om de motor+ERS te koelen.
En Caterham heeft daar wel de ruimte voor gekozen in het hun bodywork. Itt RBR welke wel een erg compacte ruimte heeft. Al heeft RBR een meer bollere airbox, en vraag ik me af wat daar dan weer de bedoeling van zou moeten zijn......



De Ferrari en Mercedes' teams hebben dan al een meer normalere vorm, dus denk ik toch dat zij minder warmte problemen/ontwikkeling hebben.





Edit: Sauber vergeten :P een 4de Mercedes team zal wel niet nodig zijn....


[ Bericht 7% gewijzigd door Sinister-D- op 30-01-2014 20:29:15 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_136147365
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:16 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

En Caterham heeft daar wel de ruimte voor gekozen in het hun bodywork. Itt RBR welke wel een erg compacte ruimte heeft. Al heeft RBR een meer bollere airbox, en vraag ik me af wat daar dan weer de bedoeling van zou moeten zijn......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

De Ferrari en Mercedes' teams hebben dan al een meer normalere vorm, dus denk ik toch dat zij minder warmte problemen/ontwikkeling hebben.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En volgens mij heeft de Caterham in vergelijking met de andere Renault teams nog best aardig wat getimede ronden kunnen afleggen. Al is dat nou ook niet heel moeilijk. :') En van wat ik las zat het hem bij Renault voornamelijk in de ERS. Dus daar lijken Mercedes en Ferrari dan toch aardig op voor te liggen.

En iets zegt me dat ze bij Williams voorlopig aardig blij zijn met hun overstap naar Mercedes. :P
pi_136147601
Kan Ferrari die antenne bovenop eraf halen?!?!

Lijken wel van die op afstand bestuurbare autootjes...
pi_136147878
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:27 schreef Tieske89 het volgende:
Kan Ferrari die antenne bovenop eraf halen?!?!

Lijken wel van die op afstand bestuurbare autootjes...
Dat is allemaal voor het testen.
Zit er tijdens het racen niet meer op.
Of denk je dat Ferrari met dat rek aan de zijkant gaat rijden?
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 30 januari 2014 @ 20:34:30 #169
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_136148030
alleen als ze de vaat nog moeten drogen ;)
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_136148171
_O_ Red Bull _O_

Godver wat heb ik zin in Melbourne :D
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_136148328
Is er overigens al bekend of er een grote titelsponsor op die MP4-29 komt te staan straks? Hij is wel erg kaal zo.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_136148338
En zo ja welke dan? :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 30 januari 2014 @ 20:42:11 #173
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_136148507
quote:
7s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:39 schreef Geralt het volgende:
Is er overigens al bekend of er een grote titelsponsor op die MP4-29 komt te staan straks? Hij is wel erg kaal zo.
bij mijn weten geen sponsor
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_136148607
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:42 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

bij mijn weten geen sponsor
Cool. Mooi zilver is niet lelijk. Mooier zilver dan die Mercs in elk geval :Y
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:44:56 #175
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_136148630
andrewbensonf1 twitterde op donderdag 30-01-2014 om 20:27:44 FIA considers controversial McLaren wishbones legal - suspension exempt from moveable aero device rule & it's clearly primarily suspension reageer retweet
Meerdere meldingen dat de blockers op de ophanging van Mclaren legaal zijn verklaard door de FIA....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_136148658
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:32 schreef darkshadow16 het volgende:

[..]

Dat is allemaal voor het testen.
Zit er tijdens het racen niet meer op.
Of denk je dat Ferrari met dat rek aan de zijkant gaat rijden?
Toch handig, een wijnflessenhouder aan je sidepod?
pi_136148878
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:44 schreef Sinister-D- het volgende:
andrewbensonf1 twitterde op donderdag 30-01-2014 om 20:27:44 FIA considers controversial McLaren wishbones legal - suspension exempt from moveable aero device rule & it's clearly primarily suspension reageer retweet
Meerdere meldingen dat de blockers op de ophanging van Mclaren legaal zijn verklaard door de FIA....
De neus van de Lotus ook las ik zojuist. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_136149112
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:44 schreef Sinister-D- het volgende:
andrewbensonf1 twitterde op donderdag 30-01-2014 om 20:27:44 FIA considers controversial McLaren wishbones legal - suspension exempt from moveable aero device rule & it's clearly primarily suspension reageer retweet
Meerdere meldingen dat de blockers op de ophanging van Mclaren legaal zijn verklaard door de FIA....
Als ik de regels zo lees mag het geen aerodynamisch profiel hebben wat neerwaartse druk creëert, en mag het een maximale lengte/breedte verhouding hebben van 3.5:1; er staat niets over in dat het niet 90 graden gekanteld mag worden...
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:03:38 #179
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_136149610
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:53 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Als ik de regels zo lees mag het geen aerodynamisch profiel hebben wat neerwaartse druk creëert, en mag het een maximale lengte/breedte verhouding hebben van 3.5:1; er staat niets over in dat het niet 90 graden gekanteld mag worden...
Zoals ik gisteren zelf ook al aanhaalde in het vorig topic :Y)
Alleen had ik niet zo uitgebreid de regeltjes erop nagelezen :P
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 18:27 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Edit: om het even te verduidelijken. Puch/pullrods en stuurstangen mogen een iet wat aerodynamische vorm hebben. Maar de vorm moet dusdanig gemaakt zijn dat de ze geen neerwaartse druk generen. Doen ze dat wel, dan zijn het dus beweegbare aero onderdelen.

Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_136149925
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:03 schreef Sinister-D- het volgende:

Zoals ik gisteren zelf ook al aanhaalde in het vorig topic :Y)
Alleen had ik niet zo uitgebreid de regeltjes erop nagelezen :P
Maar het blijft wel vaag dat de onderdelen zelf geen aerodynamische functie hebben (Integendeel zelfs!) maar de combinatie van de vloer en de twee bewegende ophangingsdelen wél.

Verder moet het onderdeel één geheel zijn, dus de andere teams kunnen dit niet kopiëren door er even snel een kapje overheen te maken.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:24:06 #181
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_136150707
Dat dachten ze ook van de dubbeldeks diffusser, en toch zaten er een aantal team 'n race of 6 later al op BrawnGP's hielen ;) De F-duct is nog zoiets, niet te kopiëren door andere teams, want de hele monocoque zou opnieuw ontworpen moeten worden. Mclaren zou met overmacht WK worden door hun geheime wapen. Halverwege het seizoen hadden al meerdere teams een zelfde soort werking. En we weten allemaal wie dat jaar WK werd :P
Mclaren heeft nu weer zoiets heel leuks in handen, maar ik ga ervan uit dat er al ontwerpers mee bezig zijn bij andere teams sinds gistermorgen 14.gif
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_136151046
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:24 schreef Sinister-D- het volgende:

Mclaren heeft nu weer zoiets heel leuks in handen, maar ik ga ervan uit dat er al ontwerpers mee bezig zijn bij andere teams sinds gistermorgen [ afbeelding ]
Ik denk dat een aantal concurrenten wel andere zaken aan hun hoofd hebben dan platte ophangingsdelen op het moment.. :P

Het nadeel van deze McLaren vondst is natuurlijk dat het vol in het zicht zit en dus makkelijker te kopiëren is.
pi_136151311
Als het echt veel zou schelen zouden ze hem er wel later op hebben gezet denk ik dan. Ik hoop bij de volgende test op nog wat meer van die slimmigheidjes.

quote:
Robin Frijns heeft zijn eerste werkdag als reserve bij het team van Caterham erop zitten. Veel heeft de 22-jarige Nederlander niet voor het team kunnen betekenen. Door problemen met de elektronica kon hij maar tien ronden afleggen over het circuit van Jerez de la Frontera.

"Dat was een beetje irritant”, zegt Frijns, die uiteindelijk geen tijd op de klokken kon brengen, tegen GPUpdate.net. "Je wil natuurlijk veel rijden en een beetje laten zien wat je kan. Maar dat is natuurlijk niet de insteek van deze testdag. Het doel was om zoveel mogelijk kilometers te rijden en goede feedback te geven over de wagen. Dat laatste heb ik wel kunnen doen. Ondanks dat ik alleen maar de pits uit en in ben gereden, kan ik natuurlijk nog wel aan het team uitleggen wat er allemaal met de auto gebeurt en aangeven waar de problemen zouden kunnen liggen. Dat is erg belangrijke informatie voor het team, aangezien zij moeite had om te bepalen waar de problemen precies zaten.”

"Het plan was eigenlijk om met de harde banden te gaan testen”, vervolgde de Limburger. "We hebben hier twee harde compounds, één specifiek voor Jerez en één die gedurende het hele seizoen gebruikt zal worden. Verder wilden we met flow-vis gaan rijden en kijken hoe de auto zich zou stabiliseren. Maar dat is er allemaal niet van gekomen.”

Aan het begin van de dag moest Frijns tot twee keer toe door zijn monteurs worden opgehaald, nadat hij na een ronde aan het begin van de pitstraat was stilgevallen. "Of onze problemen vergelijkbaar zijn met die bij Red Bull, weet ik niet. Ik kan alleen maar aan het team doorgeven wat ik in de auto voel. Het heeft iets te maken met de elektronica en al die andere dingen die om de motor heen zitten. Dat werkt allemaal nog niet fatsoenlijk. Ik hoop dat Renault alles morgen in orde kan hebben, zodat wij wat meer over onze auto te weten kunnen komen.”

Nog steeds geen mediatraining gehad :P gok ik zo .
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:40:38 #184
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_136151604
Frijns zegt daar niets verkeerds imho.....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_136151739
Fijn dat ze de ophanging van McLaren hebben goedgekeurd. En RBR in de problemen. En Williams lekker op dreef. Ik had dit halverwege 2013 niet gedacht, met alle vooroordelen over deze regelwijzigingen...

Ik heb er zin in *O* Binnenkort eens bellen met Sport1 om te vragen of ze weer zo'n actie gaan doen ? :-)
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:58:11 #186
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_136152459
Net ff dat filmpje gekeken wat op de vorige pagina staat maar die STR en Caterham klinkt alsof er metaal ergens draaiend tegen aan loopt ofzo... Hoorde t bij beide.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_136152521
Is Frijns de eerste Nederlander sinds Verstappen die voor drie verschillende teams reed? (Al waren het tests)

quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

McLaren volgt mij zelfs
Mij ook, toen ze nog The Fifth Driver als naam hadden.
pi_136152791
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:59 schreef Nober het volgende:
Is Frijns de eerste Nederlander sinds Verstappen die voor drie verschillende teams reed? (Al waren het tests)

[..]

Mij ook, toen ze nog The Fifth Driver als naam hadden.
Doornbos uit mijn hoofd Jordan RB en Minardi.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:12:13 #189
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_136152986
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:43 schreef Meike26 het volgende:
Fijn dat ze de ophanging van McLaren hebben goedgekeurd. En RBR in de problemen. En Williams lekker op dreef. Ik had dit halverwege 2013 niet gedacht, met alle vooroordelen over deze regelwijzigingen...

Ik heb er zin in *O* Binnenkort eens bellen met Sport1 om te vragen of ze weer zo'n actie gaan doen ? :-)
Wacht nog maar even. RBR is in staat om in korte tijd heel snel te ontwikkelen.
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:24:57 #190
34586 kepler
No bounce, no play
pi_136153503
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:12 schreef Vriezzer het volgende:

[..]

Wacht nog maar even. RBR is in staat om in korte tijd heel snel te ontwikkelen.
Newey staat wel een beetje bekend om onbetrouwbare wagens, dus hopelijk dit seizoen eens :P
The line is a dot to you!
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:25:00 #191
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_136153507
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:06 schreef Beach het volgende:

[..]

Doornbos uit mijn hoofd Jordan RB en Minardi.
Albers officieel ook. Minardi, Midland en Spyker. Die laatste zijn in de praktijk natuurlijk maar 1 team geweest.

Edit: stom van me. Giedo ook.... Super Aguri, Spyker, Caterham en nu Sauber.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_136153626
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:24 schreef kepler het volgende:

[..]

Newey staat wel een beetje bekend om onbetrouwbare wagens, dus hopelijk dit seizoen eens :P
Als de geruchten die ik lees over de Renault-motor waar zijn hebben ze daar een veel groter probleem, samen met de andere Renault teams. Dus Williams kan weleens een hele goede beslissing hebben gemaakt door voor Mercedes te gaan.

-Edit-

Voor de geïnteresseerden: http://thejudge13.com/2014/01/30/f1-testing-jerez-day-3/
  donderdag 30 januari 2014 @ 22:30:08 #193
34586 kepler
No bounce, no play
pi_136153707
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:28 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Als de geruchten die ik lees over de Renault-motor waar zijn hebben ze daar een veel groter probleem, samen met de andere Renault teams. Dus Williams kan weleens een hele goede beslissing hebben gemaakt door voor Mercedes te gaan.

-Edit-

Voor de geïnteresseerden: http://thejudge13.com/2014/01/30/f1-testing-jerez-day-3/
Ik heb begrepen dat de Red Bull problemen schijnt te hebben met de koeling/integratie van de Renault, dus dat probleem ligt misschien iets dieper
The line is a dot to you!
pi_136153827
quote:
2s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:30 schreef kepler het volgende:

[..]

Ik heb begrepen dat de Red Bull problemen schijnt te hebben met de koeling/integratie van de Renault, dus dat probleem ligt misschien iets dieper
De koeling schijnt meer een Red Bull specifiek probleem te zijn. De andere Renault teams zitten meer met de motor zelf in hun maag, om het maar zo te zeggen. :P
pi_136154028
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:36 schreef Geralt het volgende:
_O_ Red Bull _O_

Godver wat heb ik zin in Melbourne :D
rb :r :r

Williams daarentegen _O_ _O_
pi_136154255
Massa _O_
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_136154262
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:37 schreef Syntix het volgende:

[..]

rb :r :r

Williams daarentegen _O_ _O_
Ik bedoelde meer _O_ dat RB aan het kutten is eigenlijk :+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_136154433
quote:
Als dat verhaal klopt, dan hebben de Renault teams serieuze problemen zeg! :D

Geen Renault onderdelen of rijders in de F1 manager dan maar. :P
pi_136155990
Dat nou niemand heeft bedacht om een dolfijn op de neus te verven.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_136156129
quote:
7s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:42 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer _O_ dat RB aan het kutten is eigenlijk :+
Prima ^O^ Die dominantie van hun mag dit jaar wel eens aangepakt worden.
pi_136156229
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:15 schreef exile79 het volgende:
Dat nou niemand heeft bedacht om een dolfijn op de neus te verven.
Dat komt nog, als bekend word gemaakt dat het dolfinarium hoofdsponsor van mclaren word
eindelijk mijn eigen chevrolet muscle car
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:40:05 #202
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_136157104
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:19 schreef Syntix het volgende:

[..]

Prima ^O^ Die dominantie van hun mag dit jaar wel eens aangepakt worden.
Werkt altijd goed, die regelwijzigingen om dominantie tegen te gaan. Altijd goed voor de sport.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_136157225
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:21 schreef Tromso het volgende:

[..]

Dat komt nog, als bekend word gemaakt dat het dolfinarium hoofdsponsor van mclaren word
Het gerucht gaat dat het Sony wordt.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_136157917
Die coke bottle side pods van Marussia; een van de compactere en goed uitgevoerde van het veld. Die 7 elementen voorvleugel ziet er ook goed uit.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 31 januari 2014 @ 00:15:13 #205
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_136158176
Kwam deze net nog tegen:

_O-
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_136158470
quote:
6s.gif Op donderdag 30 januari 2014 13:02 schreef Nober het volgende:
In de trant van Button die Hamilton niet volgt op twitter...

Ferrari en Marussia volgen Force India niet.
Ferrari, McLaren en Caterham volgen Sauber niet.
Ferrari, McLaren en Caterham volgen Red Bull niet.
Ferrari volgt Marussia niet.
Ferrari volgt Williams niet.
Ferrari en Caterham volgen McLaren niet.
Ferrari en Caterham volgen Toro Rosso niet.
Ferrari en Caterham volgen Lotus niet.
Ferrari en Caterham volgen Mercedes niet.
Ferrari en McLaren volgen Caterham niet.
Red Bull en Caterham volgen Ferrari niet.
Ik volg Fellali niet :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_136160695
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:15 schreef exile79 het volgende:
Dat nou niemand heeft bedacht om een dolfijn op de neus te verven.
Godver! _O- :')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_136160902
Zo laatste testdagje alweer. Ik voorspel weinig Renault actie :D
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 08:13:45 #209
390833 HerrFritz
Mit ein Schnurrbart
pi_136161123
Ik vind die lamel achterophanging van McLaren echt geweldig, heeft iemand daar toevallig een uitleg over gevonden ergens ??
Pg_up: "hey homo, zeg eens wat. Ben je bot ofzo?"
Verdammte Hüte
  vrijdag 31 januari 2014 @ 09:06:36 #210
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_136161737
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:15 schreef exile79 het volgende:
Dat nou niemand heeft bedacht om een dolfijn op de neus te verven.
Pinokkio
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  vrijdag 31 januari 2014 @ 09:28:17 #211
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_136162135
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 08:13 schreef HerrFritz het volgende:
Ik vind die lamel achterophanging van McLaren echt geweldig, heeft iemand daar toevallig een uitleg over gevonden ergens ??
reactie 279 in het vorige topic, #139 pagina 6.

Ik zit mobiel, anders zou ik je de link hier neerzetten.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 31 januari 2014 @ 09:48:25 #212
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_136162529
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 08:13 schreef HerrFritz het volgende:
Ik vind die lamel achterophanging van McLaren echt geweldig, heeft iemand daar toevallig een uitleg over gevonden ergens ??
Nieuwe McLaren houdt gemoederen bezig
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_136163482
Tis echt een mooie vondst.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_136163493
Als het goed werkt heeft in barcelona de halve grid het.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_136164110
Hier STR met het nieuwe schermpje op het stuur:

  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 31 januari 2014 @ 11:03:40 #216
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_136164199
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 10:59 schreef LWD-Godius het volgende:
Hier STR met het nieuwe schermpje op het stuur:

[ afbeelding ]
ze gaan onderweg even pacman spelen? :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 31 januari 2014 @ 11:13:52 #217
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136164503
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 10:31 schreef Joene het volgende:
Als het goed werkt heeft in barcelona de halve grid het.
Is het al goed gekeurd?
pi_136164549
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:13 schreef Tarado het volgende:

[..]

Is het al goed gekeurd?
Het is niet afgekeurd :) en FIA was al in augustus op de hoogte van het design.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_136165283
ECCLESTONE!!

http://www.gpupdate.net/n(...)e-formule-1-motoren/

Door velen verguisd, maar het zal net als bij Olav Mol gaan, pas als hij weg is weten we hoe goed hij eigenlijk was.
Al moet ik zeggen dat het geluid mij niet tegenstaat van de v6 turbo´s, maar zijn algemene filosofie ´´als men dit wil laat ze dan op Le Mans racen´´ is precies wat ik ook vind. De F1 is niet bedoeld om per se milieuvriendelijk te zijn, het is entertainment in combinatie met sport.
En ook over de kostenbesparingen heeft hij natuurlijk gelijk, vergeet ook niet dat de teams makkelijk kunnen afspreken om de salarissen even te gaan halveren. Om maar wat te noemen. Scheelt voor enkele teams vele miljoenen per jaar.

En het komt dus ook weer van die vermaledijde FIA, met Jean Todt aan het hoofd die lid lijkt te zijn van de milieumaffia.
Mosley wist tenminste nog waar het om moet gaan bij races.
pi_136165523
Zijn argument wat betreft brandstofverbruik is wel belabberd. Als je minder brandstof wil verbruiken neem dan een kleinere motorhome :D .
pi_136165627
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:46 schreef MoriniStylr het volgende:
Zijn argument wat betreft brandstofverbruik is wel belabberd. Als je minder brandstof wil verbruiken neem dan een kleinere motorhome :D .
Is natuurlijk krom overgenomen, maar zij boodschap lijkt me helder
pi_136165821
Lijkt mij juist dat die fabrikanten zuinigere technologieën willen ontwikkelen voor productievoertuigen. Over het algehele benzineverbruik van de sport zitten ze niet over in, dat is toch enigszins te verwaarlozen.
pi_136165894
Ze kunnen er weer tegenaan bij Red Bull

  vrijdag 31 januari 2014 @ 12:01:03 #224
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_136165929
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:59 schreef Kw4Kje het volgende:
Ze kunnen er weer tegenaan bij Red Bull

[ afbeelding ]
Zo, ff een koelgat geMcGyvert _O-
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
  vrijdag 31 januari 2014 @ 12:04:31 #225
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_136166004
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:03 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

ze gaan onderweg even pacman spelen? :P
Snaken natuurlijk!
pi_136166411
Al met al leuk dat het met Red Bull niet zo goed gaat, wat zie ik Vettel graag falen dit jaar en er echt voor knokken in plaats van in cruise control winnen.

De voortekenen voorspellen een gevecht in de eerste races tussen Mercedes en McLaren, met Ferrari als buitenstaander. Nog 7 weekjes *O* *O*
  vrijdag 31 januari 2014 @ 12:42:24 #227
390833 HerrFritz
Mit ein Schnurrbart
pi_136166916
De Renault motoren doen het nog steeds niet echt lekker, maar de Caterham heeft er wel al aardig wat rondjes op zitten
Pg_up: "hey homo, zeg eens wat. Ben je bot ofzo?"
Verdammte Hüte
pi_136166956
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 12:21 schreef alwaysonhold het volgende:
Al met al leuk dat het met Red Bull niet zo goed gaat, wat zie ik Vettel graag falen dit jaar en er echt voor knokken in plaats van in cruise control winnen.

De voortekenen voorspellen een gevecht in de eerste races tussen Mercedes en McLaren, met Ferrari als buitenstaander. Nog 7 weekjes *O* *O*
De voortekenen voorspellen helemaal niks , behalve dat de renault aangedreven auto's issue's hebben. Tijden is helemaal niets maar dan ook niets uit af te leiden tot eventueel dag 8/9 in Bahrein , of eigenlijk fp1 in melbourne.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_136167024
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:59 schreef Kw4Kje het volgende:
Ze kunnen er weer tegenaan bij Red Bull

[ afbeelding ]
Jammer dat die sponsoring van Platform Computing en Siemens niet andersom staan, lijkt wel zo'n afvoer van een centrifuge... :D
pi_136167463
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 12:44 schreef Joene het volgende:

[..]

De voortekenen voorspellen helemaal niks , behalve dat de renault aangedreven auto's issue's hebben. Tijden is helemaal niets maar dan ook niets uit af te leiden tot eventueel dag 8/9 in Bahrein , of eigenlijk fp1 in melbourne.
Dit dus. Bahrein zul je mss iets meer weten, maar nog genoeg (kleine) aanpassingen daarna denk ik.
pi_136167731
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 11:59 schreef Kw4Kje het volgende:
Ze kunnen er weer tegenaan bij Red Bull

[ afbeelding ]
Dit is Williams geen Red Bull.

Kom weer goed van pas eendentape.
pi_136168439
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:13 schreef Breaker.Faker het volgende:

[..]

Dit is Williams geen Red Bull.

Kom weer goed van pas eendentape.


Red Bull ;)
pi_136168471
1. Fernando Alonso (Ferrari) 1m35.334s, 64 laps
2. Nico Rosberg (Mercedes) 1m36.951s, 91 laps
3. Kevin Magnussen (McLaren-Mercedes) 1m38.391s, 49 laps
4. Felipe Massa (Williams-Mercedes) 1m39.256s, 34 laps
5. Daniel Juncadella (Force India-Mercedes) 1m41.132s, 32 laps
6. Kamui Kobayashi (Caterham-Renault) 1m43.193s, 45 laps
7. Daniil Kvyat (Toro Rosso-Renault) 1m44.016s, 8 laps
8. Adrian Sutil (Sauber-Ferrari) 1m44.234s, 43 laps
9. Daniel Ricciardo (Red Bull-Renault) 1m45.374s, 7 laps
10. Jules Bianchi (Marussia-Ferrari) 1m48.192s, 5 laps

Mercedes, 268 laps
Ferrari, 200 laps
McLaren, 184 laps
Sauber, 137 laps
Williams, 123 laps
Force India, 97 laps
Caterham, 67 laps
Toro Rosso, 53 laps
Red Bull, 21 laps
Marussia, 10 laps
  vrijdag 31 januari 2014 @ 13:38:00 #234
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_136168536
Is het nat ofzo?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_136168624
redbullracing twitterde op vrijdag 31-01-2014 om 13:37:19 We've finished testing for the day. All focus now shifts to Bahrain. Full update to come shortly. http://t.co/af07fb4ccu reageer retweet
Baai baai zwaai zwaai :W

quote:
5s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:38 schreef Fir3fly het volgende:
Is het nat ofzo?
Ja, vanmorgen wel weet niet hoe het nu is.
pi_136169121
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 13:35 schreef Kw4Kje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Red Bull ;)
Je heb gelijk.
pi_136169910
Adrian newey vanaf minuut 6 over de issue's :

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_136169976
Geeft gewoon aan dat die telaat is begonnen met de 2014 auto.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 31 januari 2014 @ 14:23:22 #239
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_136170217
Kobayashi heeft nu in zijn uppie met zijn 53 rondjes al meer ronden gereden dan de Renault-teams in de afgelopen dagen gezamenlijk afgelegd hebben _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_136170277
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 14:23 schreef Peterselieman het volgende:
Kobayashi heeft nu in zijn uppie met zijn 53 rondjes al meer ronden gereden dan de Renault-teams in de afgelopen dagen gezamenlijk afgelegd hebben _O-
Ja mooi he :')
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')